Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har bara ork att stÀlla denna 2ggr per Är, sÄ blir det nÄgra sekunders fel i synken at start sÄ vÀntar man givetvis till nÀsta tidsomstÀllning. Visst Àr jag inte ensam?
Grymt snyggt band, vad Àr det för nÄgot?Kör JP2000-08E som dagens deskdiver
Klockan man aldrig tröttnar pÄ.
Tack!Grymt snyggt band, vad Àr det för nÄgot?
Jag har dessa.Analoga delen pÄ min C022 har stannat, tror batterierna behöver bytas. Funkar dessa frÄn Kjell, nÄn som har koll?
Knappcellsbatteri SR69 (370) - Knappcellsbatterier
Knappcellsbatteri av silveroxidtyp SR69. SpÀnning: 1,5 V. Kapacitet: 44 mAh. MÄtt: 9,5x2,1 mm. Kan Àven kallas för D370/371, 537, SR921, SR920W, AG6, S21, B370H, 370, SR920, 1188SO, TR920W, V370, SP370, 370, 371www.kjell.com
Perfekt, tackJag har dessa.
Hade exakt det bandet 2019-2020 under en lÄng resa i sydostasien. Bra band med viklÄs, men om jag minns rÀtt inte sÄ följsamt som FKM.Tack!
Det Àr ett ZULUDIVER 300.
Finns i lite olika fÀrger och bandbredd. Dessutom vÀndbart efter egen smak och tycke.
Trevligt komplement till originalgummit.
ZULUDIVER 300 (MKII) Italian Rubber Watch Strap - Black
The ZULUDIVER 300 MKII Italian rubber Diver strap is a comprehensive package offering multi-adjustment sizing and the solid reassurance that comes with a flip-lock clasp. Manufactured and styled in full co-operation with renowned strap experts Bonetto Cinturini, this high-end strap, with dual...www.zuludiver.com
Wow, aldrig sett!NYTT in! C022 -89 JDM
Smaskens!
"Annorlunda" men sÄ underbar.....denna hÄller jag hÄrt i.
Snyggt, har haft en frÄn -90NYTT in! C022 -89 JDM
Smaskens!
Tack! Den Àr vÀldigt ovanlig kan jag intyga!Wow, aldrig sett!
Vilken pjÀs. Grymt cool och snygg! Grattis!
Just det nu nÀr du visar picsen!Snyggt, har haft en frÄn -90
Tack, det Àr frÄn watchwear om du blir sugen pÄ att skaffa ett likadantJust det nu nÀr du visar picsen!
Var nÀra pÄ att köpa den men fegade ur.
Ingen minns en fegis sÄ en viss upprÀttelse har jag fÄtt nu
Det svarta gummit du körde pÄ dÀr passade galet bra!
Den dÀr pÄ ett krÀmigt canvas!Sekundvisaren Àr som en otÀck vass spruta
Wow, stort grattis Kul att se en Japan/Sporte hÀr i trÄden! Och framförallt i det bÀsta utförandet med sin krÀmfÀrgade urtavla Nu Àr man allt avis!NYTT in! C022 -89 JDM
Smaskens!
Tack!Wow, stort grattis Kul att se en Japan/Sporte hÀr i trÄden! Och framförallt i det bÀsta utförandet med sin krÀmfÀrgade urtavla Nu Àr man allt avis!
- Olika referenser?Ett gÀng Aqualands som gör sig redo för att Äka ivÀg pÄ spa
Det stĂ€mmer! Det Ă€r en ganska tidig C020 (086899) frĂ„n feb -86, en âvanligâ C022 (088034) och en Brasse (088191)- Olika referenser?