Tack. Skulle dock gÀrna skippat glasbaksida om det gjort klockan lite lÀgre.Fin. Har du en bild pÄ baksidan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack. Skulle dock gÀrna skippat glasbaksida om det gjort klockan lite lÀgre.Fin. Har du en bild pÄ baksidan?
Tack. DÄ fÄr du byta mot en SBGW005.Tack. Skulle dock gÀrna skippat glasbaksida om det gjort klockan lite lÀgre.
Grym! Bra smak
HÀr Àr min biljett in i den exklusiva klubben. Finns visserligen redan pÄ bild i trÄden dÄ den likt mÄnga andra hÀrstammar frÄn molle, men den tÄl att repriseras tycker jag. Gillar den GS-typiska boettformen skarpt, likasÄ kul med dessa index.
Tack, detsamma! SjÀlv mÄste jag ha en vintagetuna och nÄn gammal krigarklockaGrym! Bra smak
En vintage GS mÄste det bara bli framöver..
Ăr det möjligt att fĂ„ nĂ„gra rabatter pĂ„ billiga GS kvartsare hos svensk AD? Eller blir det billigare att importera? Skall givetvis sjĂ€lv höra med de olika handlarna men tĂ€nkte kolla med er gamla rĂ€var först. Om rabatter inte ska diskuteras hĂ€r tar jag gĂ€rna PM.
FrĂ„n Frölunda Torg?Skulle ocksĂ„ gĂ€rna höra om nĂ„gon har erfarenhet av detta. Ăr lite smĂ„sugen pĂ„ en SBGX061 nĂ€mligen
Extremt cool tavla pÄ de dÀr. Kontrasten Àr knivskarp mot den nÀstan Preussiskt strama gÄngreservsindikeringen. Man ryser av att se sÄdana detaljerDet gör jag!
Har aldrig sett nĂ„got om det tidigare iaf.Ăr det nĂ„gon skillnad pĂ„ SBGH001, SBGH001J samt SBGH001G ?
Ja det stÀmmer, köpte min turtle dÀr och fick gott bemötandeFrÄn Frölunda Torg?
OK, vem sÄlde? Lycka till med rabatten.Ja det stÀmmer, köpte min turtle dÀr och fick gott bemötande
Dennis vill jag minnas att han hette, mycket trevlig och kunnig. Fick Àven klÀmma pÄ hans personliga GSOK, vem sÄlde? Lycka till med rabatten.
OK, Dennis Àr bra och en riktig SEIKO-nörd. Se till att du fÄr köpa av honom om det blir dags dÄ, blir nog smidigast/bÀst resultat för dig.Dennis vill jag minnas att han hette, mycket trevlig och kunnig. Fick Àven klÀmma pÄ hans personliga GS
Har en gammal datejust som jag funderar pÄ att byta ut mot en GS men jag har inte bestÀmt mig Ànnu.
Har en SBGF019. Typ 38mm. Ganska tunn. 8J56 verket som har individuellt instÀllbar timvisare (bra nÀr man reser plus sommar/vintertidsskifte).NÄn som har eller har haft en sbgf001/003 och kan dela lite intryck.
Ruskigt sugen men tror den Àr i minsta laget för mig.
Den dÀr Àr grym den med.Har en SBGF019. Typ 38mm. Ganska tunn. 8J56 verket som har individuellt instÀllbar timvisare (bra nÀr man reser plus sommar/vintertidsskifte).
Vad fÄr man betala för en beg respektive ny sÄdan? Gigantisk vill-ha faktor pÄ bÄde den dÀr och sbga029. Har dock för mig att sbga029 listar pÄ 60 eller nÄgot liknande.
Kompletterar med tvÄ bilder och konstaterar att vi som vanligt har motsatsÄsikter.
Kvarts var ju det bÀsta med denna. Finns inget att gnÀlla pÄ förutom tjockleken pÄ lÄset. De borstade visarna i kombination med nippleindex och matt tavla Àr en riktigt lyckad kombo. Titan 2017?
List Àr 40 i Sverige, typ 26 beg.Vad fÄr man betala för en beg respektive ny sÄdan? Gigantisk vill-ha faktor pÄ bÄde den dÀr och sbga029. Har dock för mig att sbga029 listar pÄ 60 eller nÄgot liknande.
! Det skulle ju funka... Nu mÄste man bara hitta nÄgon som vill sÀlja.List Àr 40 i Sverige, typ 26 beg.