..dock Àr det 9S som sitter pÄ armen
SBGJ001
SBGJ001
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det stĂ€mmer!Ăr det bara jag eller finns det inte sjukt mycket prisvĂ€rt GS pĂ„ köp-Ă„-sĂ€lj just nu?
Grattis - möcke bra val
Stor dag för mig idag. Efter att ha hÀngt som en osalig (och nÀstan osynlig) ande över den hÀr trÄden i över ett Är kom Àntligen dagen dÄ jag fÄr posta bilder pÄ en modern GS. Och pÄ den ref som fick mig intresserad av Grand Seiko frÄn början.
Med stigande Älder, terapi och övning har jag insett mer och mer att jag ska lita pÄ mina kÀnslor, ta mina önskningar och förhoppningar pÄ allvar. Det kanske lÄter futtigt att prata om det i samband med armbandsklockor men för mig hÀnger det ihop. Att ge mig sjÀlv utrymme att göra nÄgot som bara Àr för mig, hjÀlper mig att lyssna mer pÄ mig sjÀlv, mina behov och önskningar Àven i relation till familj och yrkesliv.
Tack för en gemenskap dÀr man kan delta som man sjÀlv vill och i valfri utstrÀckning och ÀndÄ alltid kÀnna sig vÀlkommen
Ola
En av de bÀttre! Bra jobbat!
SBGJ003
Stor dag för mig idag. Efter att ha hÀngt som en osalig (och nÀstan osynlig) ande över den hÀr trÄden i över ett Är kom Àntligen dagen dÄ jag fÄr posta bilder pÄ en modern GS. Och pÄ den ref som fick mig intresserad av Grand Seiko frÄn början.
Med stigande Älder, terapi och övning har jag insett mer och mer att jag ska lita pÄ mina kÀnslor, ta mina önskningar och förhoppningar pÄ allvar. Det kanske lÄter futtigt att prata om det i samband med armbandsklockor men för mig hÀnger det ihop. Att ge mig sjÀlv utrymme att göra nÄgot som bara Àr för mig, hjÀlper mig att lyssna mer pÄ mig sjÀlv, mina behov och önskningar Àven i relation till familj och yrkesliv.
Tack för en gemenskap dÀr man kan delta som man sjÀlv vill och i valfri utstrÀckning och ÀndÄ alltid kÀnna sig vÀlkommen
Och tack @zippan för en trygg affÀr! Och att du stod ut med alla frÄgor utan att tappa humöret
Ola
Kommer ju goa kvartsare om nÄgra mÄnader.
Se nedanLÄter vÀldigt lovande! Finns det mer info om dem nÄgonstans?
https://klocksnack.se/threads/nyheter-frÄn-gs-seiko.58181/page-38#post-2139313
Finns tvÄ nya kommande kvartsmodeller till pÄ nÀstkommande sida.
Ah, det var sÄ enkelt. Tack! Ber om ursÀkt för min lathet.Se nedan
Spela aldrig poker med @Bjoerlin76 nÀr han har sin GS pÄ sig
Grattis - möcke bra val
Och mycket bra bilder!
En av de bÀttre! Bra jobbat!
Den dÀr Stargate tavlan gör mig jÀkligt köpsugen...pris?KlÀmde lite GS pÄ Klockmaster FÀltan. Kul..
Minns dessvÀrre inte ref pÄ rak arm Men en Snowflake skulle jag fan vilja ha. Lite lÀtt kanske dock..
SÄg inte det, men har för mig typ 59 eller 62? NÄgon annan har sÀkert bÀttre kollDen dÀr Stargate tavlan gör mig jÀkligt köpsugen...pris?
Magiskt vackra klockor! Allt med den kÀnns sÄ genomtÀnkt och vÀl genomfört utan kompromisser!Den dÀr Stargate tavlan gör mig jÀkligt köpsugen...pris?
SBGA211 & SBGH267KlÀmde lite GS pÄ Klockmaster FÀltan. Kul..
Minns dessvÀrre inte ref pÄ rak arm Men en Snowflake skulle jag fan vilja ha. Lite lÀtt kanske dock..
Den dÀr Stargate tavlan gör mig jÀkligt köpsugen...pris?