Var Äterigen inne och provade lite GS och mÄste sÀga att ingenting annat slÄr deras detaljer/finish.
![]()
![]()
![]()
Ăr det dĂ€r vanliga SBGA375?
Snygg sunburst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var Äterigen inne och provade lite GS och mÄste sÀga att ingenting annat slÄr deras detaljer/finish.
![]()
![]()
![]()
Det stĂ€mmer nog mycket bra!Ăr det dĂ€r vanliga SBGA375?
Snygg sunburst!
Det stÀmmer nog mycket bra!![]()
JÀkligt trist, skÀmmigt för GS. Tycker mig ha upplevt att vissa nyare modeller inte har lika fin finish som tidigare, ytorna Àr inte lika plana och visarna inte lika vÀlarbetade. Hoppas att det inte fortsÀtter..Har nu nya visare efter jag pÄpekat att det var kass finish, upptÀckte dock att rehauten en sitter fel. Tror det Àr nÄgon sommarjobbare som gjort min klocka. Hur ser det ut pÄ er som har en lika dan klocka?![]()
Ă Ă„Ă„h!
![]()
Glömde kolla ref, fastnade i tavlan.
SBGE201 Àr inte fy skam den heller
![]()
MĂ„st stĂ€mma! Jisses vad jag gillade den. Om den bara hade funnits med lĂ€nk..SBGA407, âBlue Snowflakeâ?
MÄst stÀmma! Jisses vad jag gillade den. Om den bara hade funnits med lÀnk..
Har nu nya visare efter jag pÄpekat att det var kass finish, upptÀckte dock att rehauten en sitter fel. Tror det Àr nÄgon sommarjobbare som gjort min klocka. Hur ser det ut pÄ er som har en lika dan klocka?![]()
![]()
Timvisaren, har ni sett liknande "fel"? Ser ut som nÄgon slant med verktyget.![]()
Har en likadan, min centrerar men sekundvisaren trÀffar inte indexHar nu nya visare efter jag pÄpekat att det var kass finish, upptÀckte dock att rehauten en sitter fel. Tror det Àr nÄgon sommarjobbare som gjort min klocka. Hur ser det ut pÄ er som har en lika dan klocka?![]()
Har du kollat över tid? Det kan ibland ÄtgÀrdas av sig sjÀlvt, hÀnde pÄ den 061 jag hade. LÀsta nÄgonstans att termokompenseringen kan bidra till att fixaHar en likadan, min centrerar men sekundvisaren trÀffar inte index![]()
"Villhöver en Spring Drive". Dagens ord och dagens sanning.Gillar den ocksÄ! Har nog tre GS pÄ favoritlistan just nu och detta Àr en av dem - kÀnner att jag villhöver en Spring Drive.
Japp, har varit sÄ sedan februari nÀr jag tog ut den. Ska skicka in den pÄ garantin, nÀr jag tröttnar pÄ att ha den varje dag... om det hÀnder vill sÀgaHar du kollat över tid? Det kan ibland ÄtgÀrdas av sig sjÀlvt, hÀnde pÄ den 061 jag hade. LÀsta nÄgonstans att termokompenseringen kan bidra till att fixa
TristJapp, har varit sÄ sedan februari nÀr jag tog ut den. Ska skicka in den pÄ garantin, nÀr jag tröttnar pÄ att ha den varje dag... om det hÀnder vill sÀga![]()
Sluta...
Min mest anvÀnda klocka 2019...Sluta...
Försöker intala mig att jag inte vill ha den modellen....![]()
FörstÄr det.Min mest anvÀnda klocka 2019...
Det Àr bara att knyta skorna och promenera till KM FÀltöversten/GlobenSluta...
Försöker intala mig att jag inte vill ha den modellen....![]()