Fint höstvÀder, lite sol gör klockan rÀttvisa och rÀtt tid visar den ju alltid .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Klart du ska behĂ„lla den! SĂ„n bra balans mellan enkelhet och lyx, Passar överallt, nĂ€rsomhelst!Kanske behĂ„ller jag den Ă€ndĂ„!! den Ă€r ganska jĂ€kla otrolig faktisktâŠ
Japp sĂ„ blir detjag mĂ„ste lĂ€ra mig att ta det lungt i klocksvĂ€ngen tror jag⊠jag har betat av 5 st sbgx klockor svarta/champagne sĂ„ nu orkar jag nog inte flippa klockor pĂ„ ett tag sĂ„ denna fĂ„r stannaâŠKlart du ska behĂ„lla den! SĂ„n bra balans mellan enkelhet och lyx, Passar överallt, nĂ€rsomhelst!
Den Ă€r fin helt klart! slgh005 kan jag tycka Ă€r grym ocksĂ„âŠGS kan göra helt jĂ€kla underbara klockor och dyra!! men man fĂ„r alltid mer klocka Ă€n det man betalar kan jag tycka..Otroligt fin, min grail Ă€r GS SBGA413
AlltsĂ„, viss Ă€r dom "tuffa" men... Ska man ha tuffa saker ska man ha en dykare. NĂ€r det kommer till de dressigare segmenten ska de svara snygga stilrena och inte sticka ut. Vit/champagne utan nĂ„gra mönster Ă€r sĂ„ mycket mer klassiskt Ă€n mönster och annat krĂ„ngligt. Njut av enkelheten. KrĂ„gna inte till saker!Den Ă€r fin helt klart! slgh005 kan jag tycka Ă€r grym ocksĂ„âŠGS kan göra helt jĂ€kla underbara klockor och dyra!! men man fĂ„r alltid mer klocka Ă€n det man betalar kan jag tycka..
Hur gick det med Sbgv245? Trodde skulle bli tredje gĂ„ngen jag försöker köpa en sĂ„n av dig.Japp sĂ„ blir detjag mĂ„ste lĂ€ra mig att ta det lungt i klocksvĂ€ngen tror jag⊠jag har betat av 5 st sbgx klockor svarta/champagne sĂ„ nu orkar jag nog inte flippa klockor pĂ„ ett tag sĂ„ denna fĂ„r stannaâŠ
Jadu hur gĂ„r det egentligen det undrar jag ocksĂ„ jag har 2 st GS just nu iaf och en Ă€r sbgv245 .Jag la ut den till försĂ€ljning hĂ€r pĂ„ forumet igĂ„r och sedan Ă€ndrade jag status pĂ„ en gammal tillbakadragen annons till sĂ€ljes och vips sĂ„ bröt jag mot klocksnacks regler tyvĂ€rr! sĂ„ dĂ„ försvann bĂ„da annonserna spĂ„rlöst men kanske det blir en annons pĂ„ sbgv245 snartâŠHur gick det med Sbgv245? Trodde skulle bli tredje gĂ„ngen jag försöker köpa en sĂ„n av dig.
/B
Haha! SĂ„g den fladdra förbi och misstĂ€nkte nĂ„got sĂ„dant. Du kan alltid höra av dig och se om jag har nĂ„got i klockbudgeten för tillfĂ€llet.Jadu hur gĂ„r det egentligen det undrar jag ocksĂ„ jag har 2 st GS just nu iaf och en Ă€r sbgv245 .Jag la ut den till försĂ€ljning hĂ€r pĂ„ forumet igĂ„r och sedan Ă€ndrade jag status pĂ„ en gammal tillbakadragen annons till sĂ€ljes och vips sĂ„ bröt jag mot klocksnacks regler tyvĂ€rr! sĂ„ dĂ„ försvann bĂ„da annonserna spĂ„rlöst men kanske det blir en annons pĂ„ sbgv245 snartâŠ
Underbar! Den kÀnns pÄ nÄgot sÀtt mer modern med den hÀr tavlan. Smala index, sober, elegant, stram, nÀstan lite Bauhaus? Med den dÀr pÄ armen missar du inte tÄget.FortsÀtter med blÄtt.
Jag tycker den nya Ă€r grymt snygg, var och klĂ€mde pĂ„ en för nĂ„gon vecka sedan och den kĂ€ndes riktigt bra pĂ„ handleden. SĂ„ bortsett frĂ„n priset Ă€r den en riktig höjdare!! TyvĂ€rr Ă€r ju priset pĂ„ tok för högt för en Quartz tycker jagâŠFunderar lite pĂ„ en Quartz-GMT. Visserligen Ă€r de hĂ€r vĂ€ldigt olika, men dubbla priset ⊠. Sneglar ocksĂ„ lite pĂ„ de nya Springdrive-GMT (Ă„rstidsklockorna).
à sikter frÄn panelen vore trevligt!
Jag har klÀmt och kÀnt pÄ bÄde SBGN023 och SBGE271. Men jag mÄste erkÀnna att jag inte blev helt sÄld pÄ nÄgon av dem. Tyckte urtavlan var grym pÄ SBGE271 men boetten upplevde jag som rÀtt trist och lite för enkel. Jag föredrar helt klart 44GS. SBGN Àr lÀtt och smidig men jag tror man ledsnar lÀtt pÄ boetten.Funderar lite pÄ en Quartz-GMT. Visserligen Àr de hÀr vÀldigt olika, men dubbla priset ⊠. Sneglar ocksÄ lite pÄ de nya Springdrive-GMT (Ärstidsklockorna).
Jag skulle aldrig ge 58 för den som listar 58. Sjukt listpris! Borde legat pÄ typ 40 men snygg Àr den.Funderar lite pÄ en Quartz-GMT. Visserligen Àr de hÀr vÀldigt olika, men dubbla priset ⊠. Sneglar ocksÄ lite pÄ de nya Springdrive-GMT (Ärstidsklockorna).
Om jag inte minns helt fel sÄ anvÀnde jag en 1,2mm nÀr jag kortade lÀnken pÄ min sbgx, har tyvÀrr inte kvar den för att dubbelkolla men Àr ganska sÀker pÄ att det ska fungeraKvalar in i trÄden nu efter att ha fÄtt hem min första GS, en SBGX061. Tjoho! Problemet Àr bara att lÀnken behöver kortas men mina minsta skruvmejslar Àr för stora. NÄgon som har tips eller vet hur stort hÄlet i lÀnkbitarna Àr?
Kolla in denna GMTn frÄn GS.. lite dyrare Àn quartz men fyfan sÄ snygg!Funderar lite pÄ en Quartz-GMT. Visserligen Àr de hÀr vÀldigt olika, men dubbla priset ⊠. Sneglar ocksÄ lite pÄ de nya Springdrive-GMT (Ärstidsklockorna).
- Tycker ocksÄ den dÀr Àr snygg och den har ungefÀr samma pris som Springdrive GMTn.Snyggare boett Än Springdrive, men trÄkigare tavla. Men jag vill helst ha Quartz eller Springdrive just nu.Kolla in denna GMTn frÄn GS.. lite dyrare Àn quartz men fyfan sÄ snygg!