Floof
Basic
Har sjÀlv dÄlig koll gÀllande handel via Chrono24 sÄ dÀr kan jag tyvÀrr inte ge nÄgon hjÀlp. Men tÀnkte ge en heads up om att det ligger en SBGX263 ute till försÀljning till ett schysst pris hÀr pÄ sÀljes/bytes! Hade personligen hellre handlat genom KS dÄ det kÀnns tryggare och smidigare, har aldrig stött pÄ nÄgra problem hÀr pÄ forumetHej pÄ er,
Jag Àr lite nybörjare i klockvÀrlden sen nÄgot Är tillbaka och har mest varit passiv lÀsare pÄ forumet sÄ detta blir mitt första inlÀgg. Har en Oris Aquis sen tidigare men letat ett tag efter en mer dressad modell att komplettera med. Jag testade en Grand Seiko hos en AD för ett par veckor sen och blev helsÄld. Jag har nog landat i att försöka hitta en begagnad GS SBGX063. Har hittat denna pÄ Chrono24: https://www.chrono24.se/seiko/grand-seiko-sbgx063-9f62--id20651347.htm
Jag har inte köpt begagnat tidigare och undrar om nÄgon med erfarenhet har nÄn input pÄ vad man ska titta efter för att se om det Àr en legit annons/klocka, sÄ man inte gÄr pÄ en nit.
Ăr kanske bĂ€ttre att köpa frĂ„n en "riktig" handlare pĂ„ Chrono24?