Tack, ja den Àr riktigt bra. Jag Àr bara för dÄlig pÄ att anvÀnda den.sjuukt snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack, ja den Àr riktigt bra. Jag Àr bara för dÄlig pÄ att anvÀnda den.sjuukt snygg
Gjorde som jag blev tipsad/tillsagd och satte pÄ originalband.
/B
NÀr det gÀller kronan Àr svaret ja, av naturliga skÀl behövs ingen stor krona till ett kvartsverk.
NÀr det gÀller lÀngden pÄ visarna (speciellt sekunden) Àr svaret nog tyvÀrr ocksÄ ja. NÄgon logisk förklaring till det kan jag dock inte finna...
SBGV245 aka Grey Beast.
/B
Tack, min bild gör den knappast rÀttvisa.Grymt snygg!!
Vad hade du för kul?Heeeelvete vad jag saknar GS
GS? Har haft ett gÀng dykare och gmts, kvarts, highbeat och springdriveVad hade du för kul?
Hela katalogen alltsÄ vilken var favoriten, sÄ hÀr i efterhand?GS? Har haft ett gÀng dykare och gmts, kvarts, highbeat och springdrive
Jag har ju sagt att du ska köpa min!!Heeeelvete vad jag saknar GS
Förmodligen nÄn av dessa tvÄ. SBGA031 och SBGM029.Hela katalogen alltsÄ vilken var favoriten, sÄ hÀr i efterhand?
SBGX263. Given.NÄgon som har tips pÄ en GS med ljus tavla runt 37mm? GÀrna kvarts.
Har kikat pÄ sbgx067 och sbgv005 tex
Det Àr en het kandidat. Vill gÀrna ha nÄgot som gör sig bra pÄ lÀderband, men det gör de flesta GSSBGX263. Given.
+1 pĂ„ den! Den verkar riktigt bra!Ăr det nĂ„gon hĂ€r i trĂ„den som sitter pĂ„ en SBGE285? Fick upp ögonen för den idag och den ser ruskigt trevlig ut
Timvisaren Ă€r ju ganska tjock men Ă€ndĂ„ nice. Index ser rejĂ€la ut.Ăr det nĂ„gon hĂ€r i trĂ„den som sitter pĂ„ en SBGE285? Fick upp ögonen för den idag och den ser ruskigt trevlig ut
SBGX259?NÄgon som har tips pÄ en GS med ljus tavla runt 37mm? GÀrna kvarts.
Har kikat pÄ sbgx067 och sbgv005 tex
Riktigt trevlig! Bra dimensioner pĂ„ denĂr det nĂ„gon hĂ€r i trĂ„den som sitter pĂ„ en SBGE285? Fick upp ögonen för den idag och den ser ruskigt trevlig ut
Timvisaren Àr ju ganska tjock men ÀndÄ nice. Index ser rejÀla ut.
Sen Àr det som vanligt GS svaghet, höjden. 13.9mm.
Riktigt bra ÀndÄ!