Grattis och beklagar.Dina bilder och bakgrundshistoria har fĂ„tt mig att inse att jag BEHĂVER en SBGJ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grattis och beklagar.Dina bilder och bakgrundshistoria har fĂ„tt mig att inse att jag BEHĂVER en SBGJ
Det förstÄr jag, den kÀnns vÀldigt mÄngsidig. Hur Àr kÀnslan i kronan för Hi-Beat? Jag imponeras av hur bra kÀnsla det Àr i kronan för Spring Drive, kÀnns öht. inte vobbligt eller svampigt. Jag tycker kÀnslan slÄr exempelvis min Sub 114060 dÀr man kan tvingas vrida lite pÄ kronan för att fÄ denna att hoppa ut i neutralt "windinglÀge". Inte alltid helt lÀtt att kÀnna av den kraften som krÀvs för att dra ut kronan heller, vilket dessutom verkar variera.
Jag skulle utan problem kunna bli OWG med denna.
Filial... men de sÀljer dÄligtHar KlockmÀster öppnat i Jakan?
De köper bara...Filial... men de sÀljer dÄligt
Jag tycker GS kronor överlag kÀnns vÀldigt bra, jag har inte haft vobbel eller liknande pÄ nÄgon av de cirka 10 GSar jag Àgt.Det förstÄr jag, den kÀnns vÀldigt mÄngsidig. Hur Àr kÀnslan i kronan för Hi-Beat? Jag imponeras av hur bra kÀnsla det Àr i kronan för Spring Drive, kÀnns öht. inte vobbligt eller svampigt. Jag tycker kÀnslan slÄr exempelvis min Sub 114060 dÀr man kan tvingas vrida lite pÄ kronan för att fÄ denna att hoppa ut i neutralt "windinglÀge". Inte alltid helt lÀtt att kÀnna av den kraften som krÀvs för att dra ut kronan heller, vilket dessutom verkar variera.
Grattis och beklagar.
Voj voj, vilka ilandsproblem Springdrive gmt med datum vs superclean trehands manuell? Vilka ytterligheter MÄste en lÀmna? Kan inte ge dig nÄgot annat rÄd Àn att ge den (sbgw) ett riktigt alligator band
Vilken ska jag behÄlla ?
Det nÀrmaste du kommer med mÄnfas Àr antagligen denna https://www.ablogtowatch.com/seiko-premier-kinetic-direct-drive-moonphase-watch-review/DÀr finns en sÄn djungel av GS modeller dÀrute, vet nÄgon om det finns en GS med mÄnfas som Àr mer Ät dresshÄllet? Jag fÄr kÀnslan att om GS har en mÄnfas sÄ kommer den vara sÄdÀr vansinnigt skönt överdetaljerad som GS Àr
FÄr bli Credor istÀllet för dig:DÀr finns en sÄn djungel av GS modeller dÀrute, vet nÄgon om det finns en GS med mÄnfas som Àr mer Ät dresshÄllet? Jag fÄr kÀnslan att om GS har en mÄnfas sÄ kommer den vara sÄdÀr vansinnigt skönt överdetaljerad som GS Àr
FÄr bli Credor istÀllet för dig:
Inga GS med mÄnfas Ànnu. Kineticen och Credor ovan eller Springdrive och Ananta samt quartz nedan som utgÄtt.Grand Seiko Àr sÄ mycket snyggare Àn Credor i nÀstan alla fall. Det kanske inte finns nÄgra GS med mÄnfas?
Inga GS med mÄnfas Ànnu. Kineticen och Credor ovan eller Springdrive och Ananta samt quartz nedan som utgÄtt.
Den vittavlade Àr helt underbar. Vad Àr det för ref?
Vilken ska jag behÄlla ?
Inga GS med mÄnfas Ànnu. Kineticen och Credor ovan eller Springdrive och Ananta samt quartz nedan som utgÄtt.
Yes. Alla andra med samma brott, t.ex. SBGE005.Hej en frÄga Finns det nÄgon lÀnk som passar till SBGE033.
Kolla med Kockmaster Globen, de kan nog ta hem. Bered dig pÄ att det lÀr vara rÀtt dyrt dock.Ok tackar för svaret. kan man köpa dom nÄgonstans i Europa
Vilken GS Àr inte utmÀrkt?
HÀr snackar vi tool-watch! Till och med batteritypen Àr utmÀrkt.
Slut sen lÀngeNÄgon som vet med sig huruvida klockmaster har SBGR095?