Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu kan jag inte hĂ„lla mig lĂ€ngre, vad anvĂ€nds den yttre skalan 17â45 till för?
Sbgx117
Batteribyte? Det ser ut som det sitter en liten markering i en sektor som skulle kunna vara Q4 (20)17.Nu kan jag inte hĂ„lla mig lĂ€ngre, vad anvĂ€nds den yttre skalan 17â45 till för?
Precis som pĂ„ tonfiskarna Ă€r det dĂ€r man markerar nĂ€sta förvĂ€ntade batteribyte.Nu kan jag inte hĂ„lla mig lĂ€ngre, vad anvĂ€nds den yttre skalan 17â45 till för?
Sitter och klurar som en tok men kan inte ens komma pÄ nÄgot halvvitsigt...
Och fetsnygga bilder, som vanligt.
Inte ens i min vildaste fantasi...Precis som pÄ tonfiskarna Àr det dÀr man markerar nÀsta förvÀntade batteribyte.
KM Globen kan ju ta hem (fast blir ju SBGA227 dÄ med nya tavlan).Hej,
Jag har letat febrilt efter SBGA027 inom EU. Ni som vet betydligt mer Ă€n mig. Ăr det enda alternativet att köpa frĂ„n Japan eller kan det eventuellt finnas hos Ă„terförsĂ€ljare inom EU?
Kan de ta hem vilka GS de vill Àven om modellerna inte ingÄr i det internationella sortimentet?KM Globen kan ju ta hem (fast blir ju SBGA227 dÄ med nya tavlan).
Japp, sÄ skall det vara nu (med vissa undantag).Kan de ta hem vilka GS de vill Àven om modellerna inte ingÄr i det internationella sortimentet?
Den dÀr Àr verkligen otroligt snygg! BÀsta materialet ocksÄ, för visst Àr det titan?Snart fulladdad, bara tvÄ pluppar kvar (SBGA127). Tar ca 6 timmars stillasittande frÄn noll till fullt.
Den dÀr Àr verkligen otroligt snygg! BÀsta materialet ocksÄ, för visst Àr det titan?
Ja, boetten Àr riktigt bra. Skriver upp en sÄn pÄ önskelistan
Att den Àr i titan Àr det ENDA jag inte gillar med den modellen, sjukt bra förutom att jag inte gillar titan. BÀsta moderna GS-boetten, Àlskar att de har polerat den sÄ det ser ut som om den har en glasring trots att den inte har det.
HÄll det för dig sjÀlv, nu nÀr jag ska hÀmta min nya sÄ fort jag Àr hemma igenJÀklar vad lÀttpÄverkad jag Àr. Var ju helt inne pÄ att nya tavlorna Àr mycket snyggare men nu har jag helt svÀngt.
Fast det Àr vÀl en ny modell, finns vÀl inte ens med gamla tavlan.HÄll det för dig sjÀlv, nu nÀr jag ska hÀmta min nya sÄ fort jag Àr hemma igen
Det har du rĂ€tt i, men det tog en del mental övertalning att acceptera den nya tavlan pĂ„ kvartsarna. Eftersom man kommer ha bĂ„da sĂ„ fĂ„r man tröstkolla pĂ„ den gamla nĂ€r klĂ„dan kommer Men jag Ă€r fortfarande lite kluven, det finns ju massa tavlor som Ă€r minst lika cleana som den nya, men den gamla kĂ€nns numera som âoriginaletâ och dom nya som en anpassning till oss gaijins Vilka jĂ€vla ilandsproblemFast det Ă€r vĂ€l en ny modell, finns vĂ€l inte ens med gamla tavlan.
Mjaaaaa... Tekniskt sett sĂ„ Ă€r den nya orginalet, eftersom pĂ„ dom första GS'arna inte hade Seiko, utan endast Grand Seiko pĂ„ tavlan.Det har du rĂ€tt i, men det tog en del mental övertalning att acceptera den nya tavlan pĂ„ kvartsarna. Eftersom man kommer ha bĂ„da sĂ„ fĂ„r man tröstkolla pĂ„ den gamla nĂ€r klĂ„dan kommer Men jag Ă€r fortfarande lite kluven, det finns ju massa tavlor som Ă€r minst lika cleana som den nya, men den gamla kĂ€nns numera som âoriginaletâ och dom nya som en anpassning till oss gaijins Vilka jĂ€vla ilandsproblem
Snygg!För er som följer KM FÀltöversten kan ni beskÄda min vÀntande kompis pÄ deras IG nu
Ja, fy. Har precis bestÀllt en till med gamla tavlan, kÀnns rÀtt bra.Vilka jÀvla ilandsproblem