Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
17 maj kom denĂr det bara jag som fĂ„tt den hĂ€r inbjudan idag? KĂ€nns som den kom en mĂ„nad för sent?! Har den varit fast i cyberspace eller tjall hos krons/nymans mail?
Mycket vacker!Dagens.
Tyckte detta var en riktigt najs kombo! Blir lite varmare Àn lÀnken!Nyligen blivit lite mer aktiv hÀr pÄ forumet efter att ha spenderat majoriteten av tiden pÄ köp och sÀlj! DÄ ville jag givetvis in i denna trÄd! Gillar att testa runt min shunbun pÄ lite olika armband. NÄgot som har tips pÄ nÄgot lite ljusare?
Tack sÄ mycket! Jag har inte anvÀnt den sÄ mycket pÄ lÀnken faktiskt, helt klart trevlig lÀnk men passar sÄ bra pÄ band. Har mixat runt med lite olika, pÄ vintern kan det vara riktigt trevligt med ett grÄtt armband. DÄ blir ju dock kÀnslan ganska kallTyckte detta var en riktigt najs kombo! Blir lite varmare Àn lÀnken!
Grattis, den Àr verkligen fantastik!Har suktat efter en GS lÀnge och speciellt Lake Suwa SLGA019. Slog till nÀr jag var i Tokyo för nÄgra veckor sedan, vÀldigt nöjd!
Tack! Ja de har fÄtt till fÀrgen och texturen kanon, den ser ut som en vattenyta pÄ riktigt typ.Grattis, den Àr verkligen fantastik!
NÀÀ, det Àr ett etablerat ord. DÀremot Àr det nog unikt att anvÀnda i sammanhangetEn lite överanvÀnd, dÀr uppfann jag ett nytt ord tror jag, 56a frÄn 71.
Den fÄr vara som den Àr och kommer inte att renorveras.
Möjligt mĂ„ste det ju vara, speciellt eftersom urverket Ă€r frontmatat. Men om en helt ny glasring Ă€r vĂ€rt pengarna i förhĂ„llande till att putsa upp den gamla, det beror vĂ€l pĂ„ vad det kostar?NĂ„gon som vet om det bara Ă€r att knalla in hos AD och bestĂ€lla ny glasring eller bezel som jag tror de flesta kallar det för? I mitt fall till en sbgv207. Inget akut utan jag Ă€r mest nyfiken om det Ă€r möjligt och om det Ă€r vĂ€rt detâŠ
Ja det Àr det jag undrar om det var oklart.Möjligt mÄste det ju vara, speciellt eftersom urverket Àr frontmatat. Men om en helt ny glasring Àr vÀrt pengarna i förhÄllande till att putsa upp den gamla, det beror vÀl pÄ vad det kostar?
Det var lÀnge sedan jag lÀste om nÄgon som fÄtt en zaratsupolering gjord, och jag tror inte jag hört nÄgra siffror alls pÄ delar till GS. Det Àr mest lÀnkar och lÄs man hör att anvÀndare köper. Det Àr vÀl bara AD som kan ge en Àrlig prisbildJa det Àr det jag undrar om det var oklart.
Ja det Àr tyst om annat Àn lÀnkar/lÄs som du sÀger. Googlat lite men inte hittat nÄt matnyttigt. För egen del Àr det enbart glasringen som skulle vara aktuell isf, men det lilla som finns kommer jag sÀkert leva med. Förr eller senare ser det likadant ut oavsett hur försiktig man Àr. FörvÄnad över att boetten ser i princip ut som ny. 44gs borde vara kÀnsligare med sÄ stora polerade ytor. Helt klart en favorit som bÀrs vÀldigt följsamt.Det var lÀnge sedan jag lÀste om nÄgon som fÄtt en zaratsupolering gjord, och jag tror inte jag hört nÄgra siffror alls pÄ delar till GS. Det Àr mest lÀnkar och lÄs man hör att anvÀndare köper. Det Àr vÀl bara AD som kan ge en Àrlig prisbild
Finns hÀr:Har en SBGN003. MÄnga som snurrat sÄdana hÀr, nÄgon som har rek pÄ ngt curved gummi som skulle sitta bra mot boetten? Tack!
Prisbilden frÄn Japan har varierat kraftigt pga valutan. Var nÄgot Är sedan jag sjÀlv var i Japan. Hur stor Àr prisskillnaden nuförtiden mot köp i Sverige?Har suktat efter en GS lÀnge och speciellt Lake Suwa SLGA019. Slog till nÀr jag var i Tokyo för nÄgra veckor sedan, vÀldigt nöjd!