• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🩁 Grand Seiko - trĂ„den

A051E8F8-5D20-4948-AD7A-07C828ECB223.jpeg

Stilstudie av sbga031 pÄ canvas. Jag kommer ev lÀgga ut denna skönhet pÄ köp/sÀlj. Detta dÄ jag hittat ett lite ovanligt objekt och min sambo har klargjort att vi tydligen tillÀmpar principen; en in och en ut pÄ klockor. Vill sÄ klart ge alla GS fantaster en möjlighet att vara först. Finns intresse sÄ dra ett pm.

Senast Àndrad:
LÀtt vÀrt att chansa, kostar ju bara 500 papp, eller 600 om du vill ha nya tavlan. :D
:D
Som tur var har jag varit tillrÀckligt lÀnge i klocktrÀsket för att ha lÀrt mig vad som funkar för mig storleksmÀssigt.
Som tur var gör ju GS en del modeller pÄ 36-38 mm, sÄ det finns ju annat att lÀgga stÄlarna pÄ. :)

:D
Som tur var har jag varit tillrÀckligt lÀnge i klocktrÀsket för att ha lÀrt mig vad som funkar för mig storleksmÀssigt.
Som tur var gör ju GS en del modeller pÄ 36-38 mm, sÄ det finns ju annat att lÀgga stÄlarna pÄ. :)
Köp en skx031 annars, har lÀst att de Àr lika min BlÄval. :D

Tillbaka
Topp