VÀldigt nöjd med minHÀr Àr en vinröd som jag spanat ett tag pÄ..,
http://forums.watchnet.com/index.php?t=tree&goto=868799&rid=0
JÀkligt cool mÄste jag sÀga..,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀldigt nöjd med minHÀr Àr en vinröd som jag spanat ett tag pÄ..,
http://forums.watchnet.com/index.php?t=tree&goto=868799&rid=0
JÀkligt cool mÄste jag sÀga..,
Blir sugen pÄ mer GS och speciellt den dÀr boetten, jÀkligt snyggt med avsaknaden av glasring.
DÄ har vi 2st pÄ forumet.
VÀldigtnöjd med min
Wow!
DÄ har vi 2st pÄ forumet.
Jag har min pÄ lÀder en hel del.Blir sugen pÄ mer GS och speciellt den dÀr boetten, jÀkligt snyggt med avsaknaden av glasring.
Men, kanske bara Àr jag, men tycker övergÄngarna mellan ytorna ofta ser lite sisÄdÀr ut? Inte helt plana och lite distorsion, inte bara ut i kanterna men Àven över sjÀlva ytorna. Om man jÀmför den boetten med SBGJ till exempel (snodde din bild)
Ytorna pÄ SBGJ ser mer distorsionsfria ut och kanterna mycket skarpare. Men kanske Àr ljuset som spelar ett spratt?
Jag har min pÄ lÀder en hel del.
Svart Croc frÄn GS och Milano 21 mm frÄn Colareb.
Akta akta, kronan ser ut att vara ute! Skruva in! SÄ det inte sker nÄgon olycka.
Tack!Kronan ser ut att vara ute! Skruva in! SÄ det inte sker nÄgon olycka.
Ytterst lite i sÄ fall, inget man reagerar pÄ IRL.Blir sugen pÄ mer GS och speciellt den dÀr boetten, jÀkligt snyggt med avsaknaden av glasring.
Men, kanske bara Àr jag, men tycker övergÄngarna mellan ytorna ofta ser lite sisÄdÀr ut? Inte helt plana och lite distorsion, inte bara ut i kanterna men Àven över sjÀlva ytorna. Om man jÀmför den boetten med SBGJ till exempel (snodde din bild)
Ytorna pÄ SBGJ ser mer distorsionsfria ut och kanterna mycket skarpare. Men kanske Àr ljuset som spelar ett spratt?
SBGW007, SBGX019/219, SBGA361Vad finns det för GS i vitguld pÄ lÀnk? Hade en SBGR051 för ett tag sedan och sÄlde den dÄ jag inte riktigt kom överens med lÀnken (mikrojustering hade varit bra!) och att den var lite knubbig sett till diametern. Efter att ha fÄtt lÀnken pÄ min SBDX017 kortad har jag fÄtt dille pÄ GS igen och eftersom jag Àr DD-spekulant under 2018 kom jag pÄ att GS borde fÄ en Àrlig chans i urvalsprocessen.
Den Àr bra finansen dÀr. KÀnns inte sÄ stor trots sina 46mm. Eller du kanske har stockar till handleder?
Gott nytt Ă„r alla!
Den Àr bra finansen dÀr. KÀnns inte sÄ stor trots sina 46mm. Eller du kanske har stockar till handleder?
Jag hann före dig...Ifall nÄn undrar sÄ Àr 2018 Äret dÄ jag gÄr med i GS-klubben! Vintage dÄ, naturligtvis... Men ja, vilken mÄnad som helst nu!
Curses! Grattis! Den fast i stÄl, tack! Kan du trolla fram en sÄn Ät mig till ett humant pris?Jag hann före dig...
Jag hann före dig...
Ăntligen! Vore konstigt om du inte införskaffade en GS efter alla dina konstiga inköp senaste tiden, profilbild har du bytt Ă„! ;-)Ifall nĂ„n undrar sĂ„ Ă€r 2018 Ă„ret dĂ„ jag gĂ„r med i GS-klubben! Vintage dĂ„, naturligtvis... Men ja, vilken mĂ„nad som helst nu!
Det stÀmmer, det Àr en 6146-8000 frÄn 1969 guld pÄ stÄl.Snyggt! Det dÀr Àr automatversionen med gold-cap va?
Har pÄ mig min manuella high-beat frÄn 68 idag ocksÄ
Grattis till en underbar klocka!!Jag hann före dig...
LÀttare att smÀlta och acceptera en gravering nÀr man inte förstÄr vad som stÄr!Fin!
Baksidan pÄ min Àr öh... relativt patinerad, och har dessutom tvÄ gravyrer (vilket gjorde att jag fick den till rÀtt bra pris i vintage-butik i Tokyo...)
Ăven kronan Ă€r vĂ€ldigt sliten, eftersom den aldrig blivit utbytt, fast boetten Ă€r skarp och fin!
Haha, sĂ„ det mĂ€rktes?Ăntligen! Vore konstigt om du inte införskaffade en GS efter alla dina konstiga inköp senaste tiden, profilbild har du bytt Ă„! ;-)