Chrille1974
Basic
DÄ va det dags att damen min skulle fÄ sin första Bratte. Vi tog oss en svÀng till Breitling boutique, Aventura Mall i Miami igen och det blev en Galatic 32 med lite stenar och i ett klassiskt stÄlutförande.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag bytte till mig denna goding i somras av en KS-kollega, enligt mig en vÀldigt gÄngbar fÀrg samt att man inte ser den pÄ var mans arm. Vad tycker ni om den?
![]()
Cool och som du sjÀlv pÄpekar, inget man springer pÄ varje dagJag bytte till mig denna goding i somras av en KS-kollega, enligt mig en vÀldigt gÄngbar fÀrg samt att man inte ser den pÄ var mans arm. Vad tycker ni om den?
![]()
Ăr ingen Breitling fan igentligen, har haft ett par stycken men aldrig fastnat för nĂ„gon, men den hĂ€r Ă€r en keeper!Cool och som du sjĂ€lv pĂ„pekar, inget man springer pĂ„ varje dag![]()
Satan. Det var en rejÀl rackare! Fanns det nÄgra nyheter 41-43mm?Best in show imho!
![]()
Den Àr riktigt fet!Best in show imho!
![]()
Det gjorde du rÀtt iBlev lite shopping!
![]()
TackDet gjorde du rÀtt i
Ăr sjĂ€lv sjukt sugen pĂ„ nĂ„got nytt frĂ„n B men som alltid finns det planer som gör allt för att stĂ„ i vĂ€gen. GlĂ€ds med er andra som tur Ă€r. Hoppas ni har en fin kvĂ€ll
Vilket?Varför nyper ingen viklÄset pÄ köp och sÀlj?
Otyg! MrGeek ska fÄ fan för att publicera den vÀrsta och mest osmickrande bilden ever pÄ min röv..
SkÀrp dig, den Àr ju tajt som en *insertvalfritajtgrejhÀr*! Monkeyspanker?Otyg! MrGeek ska fÄ fan för att publicera den vÀrsta och mest osmickrande bilden ever pÄ min röv..
HahahahaSkÀrp dig, den Àr ju tajt som en *insertvalfritajtgrejhÀr*! Monkeyspanker?
Vilket?
https://klocksnack.se/threads/breitling-ocean-racer-rubber-strap-med-viklÄs-nytt.45052/
Jag vet inte hur skÀligt priset Àr men det torde vÀl vara en förhandlingsfrÄga som vanligt.
För nÄgon vecka sedan sÄ var gummi med viklÄs mer eftertraktat Àn en selfie med Elvis sÄ nÄgon borde vÀl öppna pÄ lÀdret.![]()
Priset i annonsen = det pris man fÄr hos en AD dÀr man har god relation...
Gissar att det svala intresset beror pÄ det, sÄ Àr det i alla fall för mig.
Ska jag betala nypris gör jag hellre det hos AD och vÄrdar den relationen![]()
Varför nyper ingen viklÄset pÄ köp och sÀlj?
EXAKT sÄ!Priset i annonsen = det pris man fÄr hos en AD dÀr man har god relation...
Gissar att det svala intresset beror pÄ det, sÄ Àr det i alla fall för mig.
Ska jag betala nypris gör jag hellre det hos AD och vÄrdar den relationen![]()
StÀmmer bra det, 4260:- för ett helt nytt gummi med viklÄs. 7400:- för pvd varianten.Absolut, men ordinarie pris borde vÀl vara runt 4000 med gummi?
BlÄtt gummi till viklÄs listar pÄ 590kr.EXAKT sÄ!
Sen sÀljes dem endast ihop och jag skall ha blÄtt gummi till min klocka![]()