• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

DÄ va det dags att damen min skulle fÄ sin första Bratte. Vi tog oss en svÀng till Breitling boutique, Aventura Mall i Miami igen och det blev en Galatic 32 med lite stenar och i ett klassiskt stÄlutförande.
image.jpg
 

svesam

Rolex
Blast from the past!!

Fick ett lite ovÀntat MMS hÀromdagen som löd enligt följande:
"Hej,
SÄg att det var nÀsten ett Är sedan jag tog över ansvaret för denna skönhet.
Ville bara slÀnga ivÀg en hÀlsning frÄn Tyskland dÀr jag pluggar för tillfÀllet.
Jag Àr oerhört nöjd med köpet sÄ hÀr ett Är senare och vill tacka igen för det
trevliga köpet. Trevlig helg!"

IMG_2689.JPG


Det vÀrmer verkligen ett BreitlinghjÀrta att veta att klockan bor hos nÄgon som uppskattar den.
Dessutom Àr det ett hÀrligt bevis pÄ vilken skön hobby vi valt. Detta meddelande kommer alltsÄ ett
Är efter att jag sÄlt en klocka till nÄgon som jag aldrig trÀffat utan bara haft lite kontakt med under sÀljprocessen.
ÄndĂ„ fick vi en bra kontakt genom vĂ„rt gemensamma intresse, kul som fan helt enkelt.
Ville bara dela med mig av kÀnslan.

Om du som köpare ser detta inlÀgg vill jag bara sÀga tack för ett skönt meddelande.
Hoppas jag det Àr ok att jag publicerar din bild :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Det gjorde du rÀtt i :D
Är sjĂ€lv sjukt sugen pĂ„ nĂ„got nytt frĂ„n B men som alltid finns det planer som gör allt för att stĂ„ i vĂ€gen. GlĂ€ds med er andra som tur Ă€r. Hoppas ni har en fin kvĂ€ll
Tack :)

Skulle egentligen köpt gummit i somras men va fan :p

Edit: vill egentligen ha viklÄset men kan fan inte motivera den prislappen just nu och dessutom till en klocka som inte kostar sjukt mkt mer...
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor

svesam

Rolex
https://klocksnack.se/threads/breitling-ocean-racer-rubber-strap-med-viklÄs-nytt.45052/

Jag vet inte hur skÀligt priset Àr men det torde vÀl vara en förhandlingsfrÄga som vanligt.
För nÄgon vecka sedan sÄ var gummi med viklÄs mer eftertraktat Àn en selfie med Elvis sÄ nÄgon borde vÀl öppna pÄ lÀdret. :)

Priset i annonsen = det pris man fÄr hos en AD dÀr man har god relation...
Gissar att det svala intresset beror pÄ det, sÄ Àr det i alla fall för mig.
Ska jag betala nypris gör jag hellre det hos AD och vÄrdar den relationen :)
 

Eurenius

Den norrlÀndska rörtÄngen
2-Faktor
Priset i annonsen = det pris man fÄr hos en AD dÀr man har god relation...
Gissar att det svala intresset beror pÄ det, sÄ Àr det i alla fall för mig.
Ska jag betala nypris gör jag hellre det hos AD och vÄrdar den relationen :)

Absolut, men ordinarie pris borde vÀl vara runt 4000 med gummi?
Det Àr sÀkert förhandlingsbart ocksÄ. Jag har inget med annonsen att göra, det var bara ett tips dÄ det var mycket gummiprat hÀr för ett tag sedan. :)
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Varför nyper ingen viklÄset pÄ köp och sÀlj?

Priset i annonsen = det pris man fÄr hos en AD dÀr man har god relation...
Gissar att det svala intresset beror pÄ det, sÄ Àr det i alla fall för mig.
Ska jag betala nypris gör jag hellre det hos AD och vÄrdar den relationen :)
EXAKT sÄ!

Sen sÀljes dem endast ihop och jag skall ha blÄtt gummi till min klocka ;)
 
Topp