StÀmmer bra det, 4260:- för ett helt nytt gummi med viklÄs. 7400:- för pvd varianten.
Bra att du kom med facit. De andra surgubbarna uppskattade inte mitt tips.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StÀmmer bra det, 4260:- för ett helt nytt gummi med viklÄs. 7400:- för pvd varianten.
Tog reda pÄ alla priser förra veckan sÄ det lÄg fortfarande fÀrskt i minnetBra att du kom med facit. De andra surgubbarna uppskattade inte mitt tips.
Tog reda pÄ alla priser förra veckan sÄ det lÄg fortfarande fÀrskt i minnet
Jag vet, köpte ju ett igÄrBlÄtt gummi till viklÄs listar pÄ 590kr.
Haha du vet att jag uppskattade tipset!Bra att du kom med facit. De andra surgubbarna uppskattade inte mitt tips.
Bra att du kom med facit. De andra surgubbarna uppskattade inte mitt tips.
Kan ju inte posta spÀnnet utan en pÄ klockan ocksÄ.
Edit* ursÀkta dammet pÄ bilden
Riktigt hÀrligVad tycker ni om den hÀr stjÀrnan?
dec. 2014 mint condition, typ inte en repa. Till salu för övrigt.
Vad tycker ni om den hÀr stjÀrnan?
Gummi monterat.
Vad tycker ni om den hÀr stjÀrnan?
Skiter pÄven i skogen? Har björnar lustig hattJo den gillas
44an!Fin. 41:a eller 44:a?
Det hade nog varit rÀtt fett med ett brunt breitling gummi pÄ en sÄdan vit stÄlfisk svart funkar ocksÄ sÄ klartGummi monterat.
Det hade nog varit rÀtt fett med ett brunt breitling gummi pÄ en sÄdan vit stÄlfisk svart funkar ocksÄ sÄ klart
Ja, brunt, blÄtt och svart.Finns det bruna att fÄ tag pÄ nuförtiden?
Ja, brunt, blÄtt och svart.
Alla tre tror jag men inte sÀker. Har sett ocean racer och Pro Diver 3 (det dÀr det stÄr Breitling över hela bandet.)Vilka modeller?
Din arbetsgivare mÄste va stoltFett!! Fick Àntligen med dom mikroskopiska detaljerna pÄ tavlan! Med en iPhone!!
Haha Àr sÄ snabb pÄ det jag gör sÄ att jag hinner med 3 gubbars jobb + har tid att fota klockan.Din arbetsgivare mÄste va stolt
Har till min förskrÀckelse idag hittat vad jag tror Àr en partikel under glaset pÄ min 2 veckor gamla b01!
En mikroskopisk liten pytte flÀck, kan sitta pÄ utsidan ocksÄ men har försökt ta bort den utan resultat... Har tyvÀrr ingen lupp sÄ jag kan inte bekrÀfta att det Àr pÄ undersidan av glaset. Men nÀr jag vrider pÄ klockan för att kolla ur andra vinklar sÄ syns det inte, vilket det borde göra om det sitter pÄ undersidan.. Syns inte heller i "normal" belysning. Utan först nÀr solen ligger pÄ eller nÀr jag lyser med ficklampa. Hur kan jag vara sÀker pÄ ifall det Àr pÄ utsidan eller insidan och vad gör jag Ät det?
Har till min förskrÀckelse idag hittat vad jag tror Àr en partikel under glaset pÄ min 2 veckor gamla b01!
En mikroskopisk liten pytte flÀck, kan sitta pÄ utsidan ocksÄ men har försökt ta bort den utan resultat... Har tyvÀrr ingen lupp sÄ jag kan inte bekrÀfta att det Àr pÄ undersidan av glaset. Men nÀr jag vrider pÄ klockan för att kolla ur andra vinklar sÄ syns det inte, vilket det borde göra om det sitter pÄ undersidan.. Syns inte heller i "normal" belysning. Utan först nÀr solen ligger pÄ eller nÀr jag lyser med ficklampa. Hur kan jag vara sÀker pÄ ifall det Àr pÄ utsidan eller insidan och vad gör jag Ät det?
NÀ det Àr bara smuts du ser pÄ bilden jag la upp. Detta Àr pÄ ett annat stÀlle..Fy! Jag ser det till och med pÄ bilden du la upp, gÄr inte att leva med helt enkelt.
Kastbyta mot stÄlfisk utan flÀck?