Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
RÀcker ju att kisa pÄ den sÄ fÄr den djupa jack Ä reporHahaha, nejnej! Inget Àr sÄlt Àn, men Àr sugen pÄ en helpolerad chronomat.
Jag vill blÀnda folk med den.RÀcker ju att kisa pÄ den sÄ fÄr den djupa jack Ä repor
haha förlÄt, har inte tagit bilderna Àn lovar att lösa det ikvÀll.Hörrudududu @Gabriel90, vi vÀntar fortfarande pÄ bild.
Jag Àr nÀmligen pÄ köphumör.
Ingemar â€Nu har man varit i kontakt med Urservice i Norr, Ingemar Ă€r riktigt trevlig.
Han började skratta nÀr han hörde om Nymans prisförslag pÄ det som skulle utföras, onödiga saker som skulle bytas ut osv.
Det blir en service hos honom... tack för hjÀlpen allihop !
Den Ă€r ju 44mm men samtidigt vĂ€ldigt lĂ€tt. Jag tyckte den sĂ„g okej ut pĂ„ armen (18cm) och tyckte inte den var för stor.I am with you, vita gĂ„r bort, resten Ă€r helt ok, har dock ej testat hur den bĂ€râŠ
Jag Ă€r helt enig med dig, jag vill gĂ€rna handla av AD. Har ingen i Ărebro dock som har Breitling, sĂ„ dĂ€rav var jag i Uppsala. Jag fĂ„r försöka sondera vidare, tack för svar.Helt omöjligt att svara pĂ„, beror pĂ„ MĂ€rke, ref, tidigare köp etc, 8 procent lĂ„ter lite snĂ„lt, men som sagt beror pĂ„, bĂ€st att ta Chrono som benchmark och försöka fĂ„ till ngt i nĂ€rheten av det, ned till samma blir mkt svĂ„rt, ADâs ska oxĂ„ ha mat pĂ„ bordet, vi ska gynna lokala adâs sĂ„ gott det gĂ„r annars försvinner de, vore trist
Nej ingen polering.@Gabriel90, ska klockan poleras? I sÄ fall kul med före och efterbilder. Letar nÀmligen efter en duktig polerare till en klocka.
Japp, en AvantageĂr det en Aerospace Martin har pĂ„ handleden ?
Den rök snabbtâŠ.@jamesfranco dags att slĂ„ till pĂ„ tennisklockan nu
Avslutad - Breitling Endurance pro
BlÄ Breitling Endurance pro uttagen 30/4-2021 frÄn trusted seller pÄ chrono24. Sparsamt anvÀnd i rotation med andra klockor. Jag kan inte hitta nÄgra mÀrken eller liknande pÄ den. Kommer pÄ blÄtt breitling gummi med C-lÄs i breitlite. Garanti till 30/4-2023. Kommer med ytterbox, innerbox...klocksnack.se
Oskyldig!Den rök snabbtâŠ.
Allt verkar ryka förutom mina klockor som jag har ute till salu..Kul att det Àr fart pÄ Brattarna pÄ KS, ryker snabbare nu Àn för nÄgra mÄnader sedan, bara en kÀnsla eller ?
Vem fan vill köpa en skx? â€Allt verkar ryka förutom mina klockor som jag har ute till salu..
Stiligt! Omdöme pÄ natot?Blivit trött pÄ mina klockor pÄ lÀnk, sÄ jag bestÀllde lite band frÄn Breitling. Kom supersnabbt hem till mig, levererade med FedEx.
Tycker min Steelfish X-Plus blev som en ny klocka.
Före:
Leveransen, snyggt inslaget plus bandverktyg naturligtvis.
Fina pÄsar med lÀderskÀrp.
Ett Nato och ett gummi Pro 3.
Passform som en smÀck, dessutom snyggt IMHO
Har vÀl aldrig vart svÄrt om man med ks mÄtt mÀtt ligger rÀtt frÄn början ist för att ligga 25% för högt och efter 45 dagars bumpande sÀnker 1000 kr. InlÀgget lÄter lite bittert men det Àr inte meningen. SÄ min gissning Àr att det har vart "bÀttre" prissattKul att det Àr fart pÄ Brattarna pÄ KS, ryker snabbare nu Àn för nÄgra mÄnader sedan, bara en kÀnsla eller ?
Kul att det Àr fart pÄ Brattarna pÄ KS, ryker snabbare nu Àn för nÄgra mÄnader sedan, bara en kÀnsla eller
SĂ„ Ă€r det nog, minus ngn som ligger ute, lite vĂ€l högt, vill ej hĂ€nga ut ngn, men men due diligence innan annons, amenâŠ..Har vĂ€l aldrig vart svĂ„rt om man med ks mĂ„tt mĂ€tt ligger rĂ€tt frĂ„n början ist för att ligga 25% för högt och efter 45 dagars bumpande sĂ€nker 1000 kr. InlĂ€gget lĂ„ter lite bittert men det Ă€r inte meningen. SĂ„ min gissning Ă€r att det har vart "bĂ€ttre" prissatt
Bara Ä köra pÄ bentlyn nu nÀr de Àr discontinuedSjukt lÀngesen jag införskaffade nÄgot nytt kÀnde jag nu
Mjukt och smidigt och bra kvalle sÄklart.Stiligt! Omdöme pÄ natot?
VÀrt pengarna?Mjukt och smidigt och bra kvalle sÄklart.
Jag sĂ€ger mellan 25-30 oxĂ„âŠ.men mer 30 Ă€n 25âŠHej trĂ„den,
Jag kan köpa klockan nedan för 35kkr, tycker snarare 25-28kkr Àr rÀttvist. 30kkr ifall sÀljaren Àr en sjyst och pÄlitlig sÀljare. Men 35kkr kÀnns alldeles för mycket, trots limiterad till 250 och fullset.
SOLD - Breitling Chronomat Bluebird Edition Limitée. A1335018
Hi to all members. I have for sale a one owner Breitling Chronomat Bluebird Edition Limitée. This watch is part of a limited edition of the Chronomat Blackbird of 250 units. It was sold in 2004 and is still in very nice condition. It is currently running flawlessly. The diameter of the watch...omegaforums.net
Tja, svÄrt för mig att svara pÄ. Jag har dÄlig erfarenhet av bra Nato. Har bara anvÀnt billigaVÀrt pengarna?
JĂ€drans trevlig trippelTrevlig helg trĂ„denâŠ.