• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nu har man varit i kontakt med Urservice i Norr, Ingemar Ă€r riktigt trevlig. 😃
Han började skratta nÀr han hörde om Nymans prisförslag pÄ det som skulle utföras, onödiga saker som skulle bytas ut osv.
Det blir en service hos honom... tack för hjÀlpen allihop !

Helt omöjligt att svara pĂ„, beror pĂ„ MĂ€rke, ref, tidigare köp etc, 8 procent lĂ„ter lite snĂ„lt, men som sagt beror pĂ„, bĂ€st att ta Chrono som benchmark och försöka fĂ„ till ngt i nĂ€rheten av det, ned till samma blir mkt svĂ„rt, AD’s ska oxĂ„ ha mat pĂ„ bordet, vi ska gynna lokala ad’s sĂ„ gott det gĂ„r annars försvinner de, vore trist
Jag Ă€r helt enig med dig, jag vill gĂ€rna handla av AD. Har ingen i Örebro dock som har Breitling, sĂ„ dĂ€rav var jag i Uppsala. Jag fĂ„r försöka sondera vidare, tack för svar.

Är det en Aerospace Martin har pĂ„ handleden 😁?

FB_IMG_1629994445169.jpg

@jamesfranco dags att slĂ„ till pĂ„ tennisklockan nu đŸŽŸ
Den rök snabbt
.

Kul att det Àr fart pÄ Brattarna pÄ KS, ryker snabbare nu Àn för nÄgra mÄnader sedan, bara en kÀnsla eller ?

Blivit trött pÄ mina klockor pÄ lÀnk, sÄ jag bestÀllde lite band frÄn Breitling. Kom supersnabbt hem till mig, levererade med FedEx.
Tycker min Steelfish X-Plus blev som en ny klocka.
Före:
20210818_172246.jpg

Leveransen, snyggt inslaget plus bandverktyg naturligtvis.
20210825_141518.jpg

Fina pÄsar med lÀderskÀrp.
20210825_145044.jpg

Ett Nato och ett gummi Pro 3.
20210825_145339.jpg

Passform som en smÀck, dessutom snyggt IMHO ;)
20210825_152608.jpg

20210825_152843.jpg
Stiligt! 👌 Omdöme pĂ„ natot?

Kul att det Àr fart pÄ Brattarna pÄ KS, ryker snabbare nu Àn för nÄgra mÄnader sedan, bara en kÀnsla eller ?
Har vĂ€l aldrig vart svĂ„rt om man med ks mĂ„tt mĂ€tt ligger rĂ€tt frĂ„n början ist för att ligga 25% för högt och efter 45 dagars bumpande sĂ€nker 1000 kr. InlĂ€gget lĂ„ter lite bittert men det Ă€r inte meningen. SĂ„ min gissning Ă€r att det har vart "bĂ€ttre" prissatt 😁

Kul att det Àr fart pÄ Brattarna pÄ KS, ryker snabbare nu Àn för nÄgra mÄnader sedan, bara en kÀnsla eller
Har vĂ€l aldrig vart svĂ„rt om man med ks mĂ„tt mĂ€tt ligger rĂ€tt frĂ„n början ist för att ligga 25% för högt och efter 45 dagars bumpande sĂ€nker 1000 kr. InlĂ€gget lĂ„ter lite bittert men det Ă€r inte meningen. SĂ„ min gissning Ă€r att det har vart "bĂ€ttre" prissatt 😁
SĂ„ Ă€r det nog, minus ngn som ligger ute, lite vĂ€l högt, vill ej hĂ€nga ut ngn, men men due diligence innan annons, amen
..

Hej trÄden,

Jag kan köpa klockan nedan för 35kkr, tycker snarare 25-28kkr Àr rÀttvist. 30kkr ifall sÀljaren Àr en sjyst och pÄlitlig sÀljare. Men 35kkr kÀnns alldeles för mycket, trots limiterad till 250 och fullset.

Hej trÄden,

Jag kan köpa klockan nedan för 35kkr, tycker snarare 25-28kkr Àr rÀttvist. 30kkr ifall sÀljaren Àr en sjyst och pÄlitlig sÀljare. Men 35kkr kÀnns alldeles för mycket, trots limiterad till 250 och fullset.

Jag sĂ€ger mellan 25-30 oxÄ .men mer 30 Ă€n 25

Tillbaka
Topp