• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Antog det... Kan dock tÀnka mig att den bÀrs skönt trots sin storlek!

Vilken Bratte ska man kolla pĂ„ om man vill ha typ max 41-42 mm? MĂ„ste vara chrono! Har kollat pĂ„ Airborne 41 men vet inte om jag vill ha blankpolerad. Söker egentligen en lite rĂ„are look... đŸ€”
om du e sugen pÄ en airborne 41 pÄ lÀnk i toppen skick sÄ dra ett pm!

Antog det... Kan dock tÀnka mig att den bÀrs skönt trots sin storlek!

Vilken Bratte ska man kolla pĂ„ om man vill ha typ max 41-42 mm? MĂ„ste vara chrono! Har kollat pĂ„ Airborne 41 men vet inte om jag vill ha blankpolerad. Söker egentligen en lite rĂ„are look... đŸ€”

Gillat man ufo-designen, sÄ kanske Crosswind Racing kan vara ngt? Ser ut som en Chronomat, men större. (43mm).

Stulen bild.

58169812-64A7-4E27-A909-358DB5397C64.jpeg

Gillat man ufo-designen, sÄ kanske Crosswind Racing kan vara ngt? Ser ut som en Chronomat, men större. (43mm).

Stulen bild.

58169812-64A7-4E27-A909-358DB5397C64.jpeg
Inte dum alls, men jag har haft fler Àn 15 vanliga chronomater sÄ den formen Àr jag rÀtt trött pÄ nu. TÀnker mig lite nyare modell med "riktiga" kroonograf-pushers.

Är det ngn i trĂ„den som har en ny top time ? Deus LE Ă€r frĂ€ck, men de skulle ta runt 40-45 k för rangen istĂ€llet, tycker de Ă€r frĂ€cka, men lite dyra nu
men men gĂ„r vĂ€l o pruta ned ditĂ„t Ă€ndock
sĂ„g pĂ„ chrono , strax över 45 för LE

Är det ngn i trĂ„den som har en ny top time ? Deus LE Ă€r frĂ€ck, men de skulle ta runt 40-45 k för rangen istĂ€llet, tycker de Ă€r frĂ€cka, men lite dyra nu
men men gĂ„r vĂ€l o pruta ned ditĂ„t Ă€ndock
sĂ„g pĂ„ chrono , strax över 45 för LE
Deus Àr la slutsÄld överallt, finns nog bara pÄ c24. (samma nog med zorro)

Tillbaka
Topp