NÀsta gÄng.SkÀrmdump, bitte!
Hade dock kontakt med sÀljaren, jag var tvÄa pÄ bollen. Klockan blev sÄld ganska omgÄende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÀsta gÄng.SkÀrmdump, bitte!
Var det pÀrlemor Àven pÄ UTC:n?NÀsta gÄng.
Hade dock kontakt med sÀljaren, jag var tvÄa pÄ bollen. Klockan blev sÄld ganska omgÄende.
Japp! Nyservad ocksÄ. 36kkr, enligt mig 6kkr för mycket dock.Var det pÀrlemor Àven pÄ UTC:n?
Det var för högt, ja. SÀrskilt frÄn privatperson utan garanti osv.Japp! Nyservad ocksÄ. 36kkr, enligt mig 6kkr för mycket dock.
KĂ€nslan??
Schysst!
Mycket intressant. Gillar hur Kern strukturerade upp produktstrukturen och att de kör sĂ„ hĂ„rt pĂ„ nya digitala lösningar och moderniserar. Riktigt coolt hur de anvĂ€nder blockchain för cert o andrahandsmarknad.KvĂ€llslĂ€sning, om Breitlings âstrategyâ :
Klockan Àr fin, inge snack om saken. Men om du vÀljer den dÀr framför en hederlig 80/90-tals Chronomat sÄ sÀger jag upp vÀnskapen!Har bevakat den hÀr modellen till och frÄn ett par Är, men Àr oerhört svÄr att hitta. NÀr de vÀl dyker upp Àr det utanför EU eller till orealistiska priser.
Inte för att skryta men... Jag har nog haft flest sÄna pÄ forumetKlockan Àr fin, inge snack om saken. Men om du vÀljer den dÀr framför en hederlig 80/90-tals Chronomat sÄ sÀger jag upp vÀnskapen!
Spelar inte roll, man kan inte tröttna, oavsett hur mÄnga man haft!! SkÀmt Äsido, den klockan du lÀnkade har otrolig fin, vad begÀrs inom EU?Inte för att skryta men... Jag har nog haft flest sÄna pÄ forumet
15 kanske? Har lagt upp collage pÄ dom tidigare. KÀnns som jag kan dom nu...
Och jag veeeet att den Àr too much of everything, men jag Àlskar tvÄton och med romerska nuffror och blÄ tavla till det
Edit: jag Àr iaf helt inne pÄ en Chrono Cockpit!
Haha, nog sant kompis. Tror knappast jag haft min sista Ufo. Ăr ju jĂ€kligt svag för UTC-lĂ€nken...Spelar inte roll, man kan inte tröttna, oavsett hur mĂ„nga man haft!! SkĂ€mt Ă„sido, den klockan du lĂ€nkade har otrolig fin, vad begĂ€rs inom EU?
Grattis, grattisâŠ.
Grym! FjĂ€derlĂ€tt. Inte alls sĂ„ stor som jag oroade mig för. Ăntligen har Breitling tĂ€nkt till och gjort vettig lĂ€ngd pĂ„ armbandet.KĂ€nslan??
Snyggt va sjÀlv vÀldigt nÀra.Tackar
Riktigt trevlig klocka.
Nice, grattis..DÄ kan man posta hÀr igen det blev en Avenger mwd gummi och lÀnk.
TackarNice, grattis..
HÀrligt!DÄ kan man posta hÀr igen det blev en Avenger mwd gummi och lÀnk.
Personligen hade jag kört den gula pÄ emergencyn! TÀnk om antennen dör dÄ Àr den gula tavlan din sista rÀddning som ledstjÀrna! Samma kÀnsla fÄr du ju inte med en blÄ tÀvla!Fortfarande nyförÀlskad, och fortfarande irriterad över att jag inte fick köpa en blÄ tavla ocksÄ.
Lite nyfiken pÄ hur det fungerar med kommunikationen. Behöver man betala ett abonnemang för att kunna rycka antennen?Fortfarande nyförÀlskad, och fortfarande irriterad över att jag inte fick köpa en blÄ tavla ocksÄ.
Man rycker och sen hÀnder en av tvÄ saker: du fÄr en fet faktura eller en helt ny Emergency och blir Breitlings gullegris. Beror helt pÄ om du ryckt pÄ fyllan för att vara ball inför polarna eller om du befunnit dig i faktiskt nöd: skeppsbruten till sjöss eller fastnat under ett trÀd nÀr du bergsklÀttrat, typ.Lite nyfiken pÄ hur det fungerar med kommunikationen. Behöver man betala ett abonnemang för att kunna rycka antennen?
Eller ingÄr det ett livstidsabonnemang i klockans pris?
(Garmin har en produkt som heter "inreach", en liten nödsÀndare, abonnemang kostar ca 140:-/mÄnad)
Ok, det dÀr med att rycka pÄ fyllan hade jag fÄtt förklarat för mig.Man rycker och sen hÀnder en av tvÄ saker: du fÄr en fet faktura eller en helt ny Emergency och blir Breitlings gullegris. Beror helt pÄ om du ryckt pÄ fyllan för att vara ball inför polarna eller om du befunnit dig i faktiskt nöd: skeppsbruten till sjöss eller fastnat under ett trÀd nÀr du bergsklÀttrat, typ.
I de senare fallen utgĂ„r ingen kostnad alls, sĂ„ man kan sĂ€ga att klockan Ă€r det enda som kostar â samt service med tvĂ„, tre Ă„rs mellanrum.