• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Helt idiotiskt slÀpp som jag verkligen tycker var bland det mest idiotiska och smaklösa man kunde göra. En nostalgitripp till mÀrken man inte har nÄn direkt historia med? Bilar frÄn bÄde chevy och ford? VÀlj sida för fasen. MÄste ju medge att genomförandet var riktigt krispigt, de Àr verkligen snygga. Men nÄn slags pÄhittad retrogrej kÀnns som peak Kern. Som att sÀtta fliegervisare i en klassisk field watch boett. Storytelling för storyns skull, noll innehÄll.

Cobra Àr 40mm resten 42mm. Cobra har cal 41 resten cal 25.

Jag tycker mustang ser frÀschast ut!
Varför Ă€r Cobran mindre? Och kostar den dĂ„ mindre? đŸ€”
Har sÄ mÄnga frÄgor...

1630413045406.png

tvÄ subdials istÀllet för tre, annat verk. Samma pris. NÀr jag kollade nÀr de slÀppte 15min innan "release" sÄ lÄg den för 10k mindre Àn de andra tvÄ men det ör nu justerat uppÄt
Visst Ă€r dom lite frĂ€cka, men förstĂ„r Ă€ndĂ„ inget av det hĂ€r. Och sen nĂ€r blev det dĂ€r Mustangs officiella fĂ€rg? Om de syftar till Bullit-Mustangen sĂ„ Ă€r det ju helt fel grön. 😒

Jag Ă€r 50/50 ang mr Kern, men hatten av för att det Ă€r lite drag kring Breitling, sedan kan man alltid disk. content/range

Oavsett vad man tycker om klockorna som slÀppts (sjÀlv Àr jag hyggligt positiv men ej lyrisk) sÄ kan man konstatera att mÀrket fÄtt mkt mer uppmÀrksamhet (som hÀr t.ex.) och Àven fÄtt en modernare framtoning.

Tillbaka
Topp