• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Är det enbart index som Ă€r skillnaden jĂ€mfört med denna?

Nej. Den pÄ Marlis bild Àr en "generation 3". Enklaste sÀttet att se skillnad pÄ dem nÀr bara ser en bild, Àr kronografknapparna. Gen 1 och 2 har rÀfflade knappar med ett möster som liknar kronans, medan gen 3 har ett antal slÀta ytor. Andra skillnader Àr att vridringen Àr lite tjockare och boetten lite mer utskuren pÄ gen 3 Àn pÄ 1 och 2.

Svarta fÄgeln idag. Funderar pÄ antingen köpa svart eller röd brattegummi till.
F4E2C459-411E-41CE-A44D-9CF8B161407E.jpeg

FrÄgan Àr om du kan hotta ngt band som blir bÀttre pÄ en Blackbird Àn den dÀr avfasade matta lÀnken. Jag tror inte det. Jag tycker att den lÀnken blir sÄ jÀkla bra pÄ den klockan.

FrÄgan Àr om du kan hotta ngt band som blir bÀttre pÄ en Blackbird Àn den dÀr avfasade matta lÀnken. Jag tror inte det. Jag tycker att den lÀnken blir sÄ jÀkla bra pÄ den klockan.
Den lÀnken Àr helt fantastisk! Men jag tycker Àrligt talat den Àr mindre bekvÀm Àn den vanliga pilotlÀnken, den blir lite mer stel.

Men det Àr en av klockvÀrldens snyggaste lÀnkar!

Den lÀnken Àr helt fantastisk! Men jag tycker Àrligt talat den Àr mindre bekvÀm Àn den vanliga pilotlÀnken, den blir lite mer stel.

Men det Àr en av klockvÀrldens snyggaste lÀnkar!

Jag har haft bÄda men aldrig jÀmfört dem bredvid varandra. Jag hade fÄtt för mig att det Àr en pilotlÀnk som man fasat av kanterna pÄ, men det Àr det alltsÄ inte?

Jag har haft bÄda men aldrig jÀmfört dem bredvid varandra. Jag hade fÄtt för mig att det Àr en pilotlÀnk som man fasat av kanterna pÄ, men det Àr det alltsÄ inte?
Jag har Àgt bÄda men inte haft de sida vid sida. DÀremot upplevde jag min gen 3 va mindre följsam och mer stel. Kan till viss del bero pÄ att den va I nyskick :)

Grabbar, finns det nĂ„gon hĂ€r med nĂ„n skön breitling med gummiband som ni vill bli av med? Hojta till i sĂ„ fall😁

a

UTC Ă€r stencool! och totalt meningslös
. What is there not to love? 😂
Meningslös? Skitbra att köra lokal tid pĂ„ klockan Ă„ Sveriges tid pĂ„ utc nĂ€r man besöker annan tidszon! Eller som jag kör pĂ„ min UTC nĂ€r jag Ă€r hemma i Sverige, mina kusiners tidszon i USA sĂ„ jag snabbt ser vad klockan Ă€r dĂ€r nĂ€r jag ringer eller smsar đŸ‘đŸ»

Tillbaka
Topp