MÄste vÀl vara allt svammel jag lÀser som pÄverkar. Bara gamla gubbar, som tydligen fÀrgar klockintressetJag tycker precis tvÀrtom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MÄste vÀl vara allt svammel jag lÀser som pÄverkar. Bara gamla gubbar, som tydligen fÀrgar klockintressetJag tycker precis tvÀrtom
SĂ„g inte ens loggan!Ironman â brandedâ lite annorlunda tavla, logo vid 6, 2 fĂ€rger pĂ„ tavlan, bandet ironman branding, vĂ€rt 2 pix xtra Ă€r frĂ„gan, well personligen gillar jag den bĂ€stâŠ
GÄr alltid att fynda, men det finns ju en majoritet av kopior. Om Àn inte lika vanligt idag (att fynda...)Bild upplagd i en lokal secondhandbutiks flöde, det mÄste vÀl vara ett skÀmt?
MisstÀnker att det Àr en kopia med, men ska ÀndÄ dit och kika. Har aldrig sett en klocka gÄ för mer Àn 200 kr dÀr, sÄ Àven om det skulle vara en kopia kan det ju vara vÀrt ett par hundra.GÄr alltid att fynda, men det finns ju en majoritet av kopior. Om Àn inte lika vanligt idag (att fynda...)
Om det Àr en kopia gör du bÀttre i att stampa pÄ denMisstÀnker att det Àr en kopia med, men ska ÀndÄ dit och kika. Har aldrig sett en klocka gÄ för mer Àn 200 kr dÀr, sÄ Àven om det skulle vara en kopia kan det ju vara vÀrt ett par hundra.
Ăr det en kopia sĂ„ fĂ„r jag öva lite pĂ„ att skruva isĂ€r klockor! Win-winOm det Ă€r en kopia gör du bĂ€ttre i att stampa pĂ„ den
Risig bild, men jag Àr rÀtt sÀker pÄ att det dÀr Àr en kopia.Bild upplagd i en lokal secondhandbutiks flöde, det mÄste vÀl vara ett skÀmt?
Ja, det Àr vÀl tyvÀrr sÄ... har inget mer att gÄ pÄ Àn butikens lÄgupplösta bild. Men ska ta en svÀng förbi och kika, Àven om det med största sannolikhet Àr för bra för att vara sant!Risig bild, men jag Àr rÀtt sÀker pÄ att det dÀr Àr en kopia.
Ett typiskt tecken Àr det vita mellanrummet mellan indexen pÄ vridringen och tavlan. Det ska inte finnas dÀr. Dessutom ser den ut att sakna AR, "fel" lÀnk, mm. Det Àr nog en riktigt dÄlig kopia skulle jag sÀga.Ja, det Àr vÀl tyvÀrr sÄ... har inget mer att gÄ pÄ Àn butikens lÄgupplösta bild. Men ska ta en svÀng förbi och kika, Àven om det med största sannolikhet Àr för bra för att vara sant!
Vad Ă€r det nu dĂ„ för piller du skaffat? Ăr det sĂ„nadĂ€r fĂ€rgglada piller du införskaffat?Varit i ABC-staden och fixat piller, bĂ€rs o rosĂ©
Jag Ă€r redan sĂ„ fĂ€rgglad, minns du inte bilden!Vad Ă€r det nu dĂ„ för piller du skaffat? Ăr det sĂ„nadĂ€r fĂ€rgglada piller du införskaffat?
MÄste ju vara blÄa, han lackar ju mot pension snart @NissestrVarit i ABC-staden och fixat piller, bÀrs o rosé
Piss off, jag Àr inte ens 27!MÄste ju vara blÄa, han lackar ju mot pension snart @Nissestr
Jag var ju nÀra sa du ju, det Àr ju "marginell" skillnad sÄ dÄ lackar du ocksÄ mot pensionPiss off, jag Àr inte ens 27!
Akta sÄg jag inte skickar mina grÀsrotsorganisationer pÄ digJag var ju nÀra sa du ju, det Àr ju "marginell" skillnad sÄ dÄ lackar du ocksÄ mot pension
Bring them on, bitches!Akta sÄg jag inte skickar mina grÀsrotsorganisationer pÄ dig
Bring them on, bitches!
100% kopia. Inte ett rÀtt med den. Det finns kopior som Àr lÀskigt lika originalet, den dÀr tillhör inte dessa.Bild upplagd i en lokal secondhandbutiks flöde, det mÄste vÀl vara ett skÀmt?
FÄr nog vara ense om att vara oense pÄ den punkten, föredrar Aerospace alla dagar i veckan om jag behöver T2.LÄngt ifrÄn meningslös. TvÄ tider, UTC. Sedan att du enkelt kan se vad klockan Àr utan att behöva lyfta upp armen frÄn sidan. NÀr jag bar Breitling med UTC anvÀnde jag UTC funktionen mer Àn kronografen.
Du har ju en evo, visst att de Àr grymma men samtidigt Àr det ju kul med lite rotation (sÀger jag med aerospace och exospace). Problemet om du vill hitta nytt Àr ju just att evo inte produceras mera utan om du ska ha fabriksny gÀller det att hitta AD som har kvar den blÄa i lagret.TrÄden , support pls, har kvartsnoja, sÄlde precis min SO, den rök snabbt, nu till saken: jag Àr in love med min Evo, svart pÄ gummi, men vill handla en till, blÄ pÄ lÀnk, alt en Endurance, föredrar Ironman modellen, som bubblare finns Àven en Avenger GMT pÄ vit tavla, vad sÀger panelen, pls motivate, tack pÄ förhand.
Whalecum back!Tillbaka i breitlingtrÀsket