• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

UTC Àr manligt och ubercool
189F2FB1-405E-4410-894A-524C779B0656.jpeg

Ironman ” branded” lite annorlunda tavla, logo vid 6, 2 fĂ€rger pĂ„ tavlan, bandet ironman branding, vĂ€rt 2 pix xtra Ă€r frĂ„gan, well personligen gillar jag den bĂ€st

SĂ„g inte ens loggan! 😆
Det blir ett nej för min del. Skulle isf hellre lÀgga en betydligt mindre peng pÄ deras samarbeten med Timex, finns nÄgra riktigt coola!

GÄr alltid att fynda, men det finns ju en majoritet av kopior. Om Àn inte lika vanligt idag (att fynda...)
MisstÀnker att det Àr en kopia med, men ska ÀndÄ dit och kika. Har aldrig sett en klocka gÄ för mer Àn 200 kr dÀr, sÄ Àven om det skulle vara en kopia kan det ju vara vÀrt ett par hundra. :D

Ja, det Àr vÀl tyvÀrr sÄ... har inget mer att gÄ pÄ Àn butikens lÄgupplösta bild. Men ska ta en svÀng förbi och kika, Àven om det med största sannolikhet Àr för bra för att vara sant!
Ett typiskt tecken Àr det vita mellanrummet mellan indexen pÄ vridringen och tavlan. Det ska inte finnas dÀr. Dessutom ser den ut att sakna AR, "fel" lÀnk, mm. Det Àr nog en riktigt dÄlig kopia skulle jag sÀga.

22500kr + provision, visst att den behövde service, men gÄr la ÀndÄ att fÄ ner totalpriset för mindre Àn vad de begÀr pÄ c24. Om nu inte servicen gÄr bananer. (nej, köpte inte, men funderade).

0.jpg

LÄngt ifrÄn meningslös. TvÄ tider, UTC. Sedan att du enkelt kan se vad klockan Àr utan att behöva lyfta upp armen frÄn sidan. NÀr jag bar Breitling med UTC anvÀnde jag UTC funktionen mer Àn kronografen.
FÄr nog vara ense om att vara oense pÄ den punkten, föredrar Aerospace alla dagar i veckan om jag behöver T2.
31AB9ED4-100A-4EA1-B619-229C2F41A701.jpeg

Och in kommer Kern som minoritetsÀgare. Hade han velat fortsÀtta som anstÀlld hade det vÀl varit en bÀttre idé att stanna som head of watchmaking pÄ Richemont.

TrÄden , support pls, har kvartsnoja, sÄlde precis min SO, den rök snabbt, nu till saken: jag Àr in love med min Evo, svart pÄ gummi, men vill handla en till, blÄ pÄ lÀnk, alt en Endurance, föredrar Ironman modellen, som bubblare finns Àven en Avenger GMT pÄ vit tavla, vad sÀger panelen, pls motivate, tack pÄ förhand.
97CB5CC0-4F74-408D-9805-E4970A64AED6.jpeg

57AE4C62-2FB6-4F00-B4EC-E0636BD50827.jpeg
7946AA6B-DE37-4057-AC39-93004C723838.jpeg

TrÄden , support pls, har kvartsnoja, sÄlde precis min SO, den rök snabbt, nu till saken: jag Àr in love med min Evo, svart pÄ gummi, men vill handla en till, blÄ pÄ lÀnk, alt en Endurance, föredrar Ironman modellen, som bubblare finns Àven en Avenger GMT pÄ vit tavla, vad sÀger panelen, pls motivate, tack pÄ förhand.
97CB5CC0-4F74-408D-9805-E4970A64AED6.jpeg

57AE4C62-2FB6-4F00-B4EC-E0636BD50827.jpeg
7946AA6B-DE37-4057-AC39-93004C723838.jpeg
Du har ju en evo, visst att de Àr grymma men samtidigt Àr det ju kul med lite rotation (sÀger jag med aerospace och exospace). Problemet om du vill hitta nytt Àr ju just att evo inte produceras mera utan om du ska ha fabriksny gÀller det att hitta AD som har kvar den blÄa i lagret.
Den vita avengern gmt kom ju för nÄgon mÄnad och Àr enligt mig riktigt fin! Har tyvÀrr inte hunnit kolla pÄ den irl men den finns ju sen tidigare i andra fÀrger. Vitt Àr ocksÄ snÀll att ha pÄ tavlan dÄ mycket passar till det, bÄde frÄn klÀder till band, vilket gör den lite rolig.
Endurancen hade ju passat perfekt nÀr du klÀttrar i djungeln pÄ andra sidan jordklotet, men som jag förstÄtt av tidigare inlÀgg i vad gör du trÄden sÄ Àr du förpassad till den svenska djungeln istÀllet nu ett tag ;)

Tillbaka
Topp