Tackar ödmjukast för input, yes har bra AD kontakt, som har en i bakfickan Ă„t mig sĂ„ att sĂ€ga, hĂ„ller med om dina comments, jag ska dock flytta tillbaks till djungeln, vet ej nĂ€r dock, men dĂ€r finns fn ingen AD, sĂ„ kvarts med lite xtra batterier med sig blir nog bĂ€st, men Avengern Ă€r superfin, fĂ„r se vad det blir. Tack för inputâŠDu har ju en evo, visst att de Ă€r grymma men samtidigt Ă€r det ju kul med lite rotation (sĂ€ger jag med aerospace och exospace). Problemet om du vill hitta nytt Ă€r ju just att evo inte produceras mera utan om du ska ha fabriksny gĂ€ller det att hitta AD som har kvar den blĂ„a i lagret.
Den vita avengern gmt kom ju för nÄgon mÄnad och Àr enligt mig riktigt fin! Har tyvÀrr inte hunnit kolla pÄ den irl men den finns ju sen tidigare i andra fÀrger. Vitt Àr ocksÄ snÀll att ha pÄ tavlan dÄ mycket passar till det, bÄde frÄn klÀder till band, vilket gör den lite rolig.
Endurancen hade ju passat perfekt nÀr du klÀttrar i djungeln pÄ andra sidan jordklotet, men som jag förstÄtt av tidigare inlÀgg i vad gör du trÄden sÄ Àr du förpassad till den svenska djungeln istÀllet nu ett tag