• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Du har ju en evo, visst att de Àr grymma men samtidigt Àr det ju kul med lite rotation (sÀger jag med aerospace och exospace). Problemet om du vill hitta nytt Àr ju just att evo inte produceras mera utan om du ska ha fabriksny gÀller det att hitta AD som har kvar den blÄa i lagret.
Den vita avengern gmt kom ju för nÄgon mÄnad och Àr enligt mig riktigt fin! Har tyvÀrr inte hunnit kolla pÄ den irl men den finns ju sen tidigare i andra fÀrger. Vitt Àr ocksÄ snÀll att ha pÄ tavlan dÄ mycket passar till det, bÄde frÄn klÀder till band, vilket gör den lite rolig.
Endurancen hade ju passat perfekt nÀr du klÀttrar i djungeln pÄ andra sidan jordklotet, men som jag förstÄtt av tidigare inlÀgg i vad gör du trÄden sÄ Àr du förpassad till den svenska djungeln istÀllet nu ett tag ;)
Tackar ödmjukast för input, yes har bra AD kontakt, som har en i bakfickan Ă„t mig sĂ„ att sĂ€ga, hĂ„ller med om dina comments, jag ska dock flytta tillbaks till djungeln, vet ej nĂ€r dock, men dĂ€r finns fn ingen AD, sĂ„ kvarts med lite xtra batterier med sig blir nog bĂ€st, men Avengern Ă€r superfin, fĂ„r se vad det blir. Tack för input

Avdelning onödig info, glor pĂ„ tv nu och sĂ„g ngn kaffe reklam med mr Pitt, glĂ€der att han rockade en ny Chronomat
..(tror han hade den med 4 Ă„rskalender)

Tackar ödmjukast för input, yes har bra AD kontakt, som har en i bakfickan Ă„t mig sĂ„ att sĂ€ga, hĂ„ller med om dina comments, jag ska dock flytta tillbaks till djungeln, vet ej nĂ€r dock, men dĂ€r finns fn ingen AD, sĂ„ kvarts med lite xtra batterier med sig blir nog bĂ€st, men Avengern Ă€r superfin, fĂ„r se vad det blir. Tack för input

Alla tre klockorna Àr ju trevliga och samtliga har ju vingar, sÄ jag förstÄr utmaningen ;)
Var bara försiktig med urmakarna i Filipinerna ifall de ska byta batterier i evon sÄ att de inte trycker sönder displayen, lÀtt hÀnt pÄ modellen ifall de inte gjort det förut, trÄkigt om du dÄ inte har lÀtt med ADs dÀr.

Annars har du ju den gula sea-wolfen, den lÀr ju du kunna bÀra upp med dina armar, hade passat vÀxtlivet fint med lite gult
a17319101i1a1-avenger-automatic-45-seawolf-on-wrist.jpg

TrÄden , support pls, har kvartsnoja, sÄlde precis min SO, den rök snabbt, nu till saken: jag Àr in love med min Evo, svart pÄ gummi, men vill handla en till, blÄ pÄ lÀnk, alt en Endurance, föredrar Ironman modellen, som bubblare finns Àven en Avenger GMT pÄ vit tavla, vad sÀger panelen, pls motivate, tack pÄ förhand.
97CB5CC0-4F74-408D-9805-E4970A64AED6.jpeg

57AE4C62-2FB6-4F00-B4EC-E0636BD50827.jpeg
7946AA6B-DE37-4057-AC39-93004C723838.jpeg
Min högst personliga Äsikt:

Ironman: sjukt svÄrt att kombinera röda klockor med klÀder. Jag har iaf aldrig lyckats bra.
Aerospace: vÀldigt trevlig, men har blivit för stor. DÀrför vÀljer jag bort den.
Avenger: riktigt frÀsch! Vita tavlor har vÀxt pÄ mig och nu ser jag dem överallt. För min del Àr detta vinnaren i gÀnget!

Min högst personliga Äsikt:

Ironman: sjukt svÄrt att kombinera röda klockor med klÀder. Jag har iaf aldrig lyckats bra.
Aerospace: vÀldigt trevlig, men har blivit för stor. DÀrför vÀljer jag bort den.
Avenger: riktigt frÀsch! Vita tavlor har vÀxt pÄ mig och nu ser jag dem överallt. För min del Àr detta vinnaren i gÀnget!
Tackar ödmjukast, bra input, villrĂ„dig Ă€r man

Min fars raider nr 15 lossnade igÄr och nu nÀr han ska sÀtta pÄ den sÄ vill den inte gÀnga? Vad tipsar ni me? GÀngtejp?
Med vÀnlig hÀlsning,

Är det nĂ„gon av er gamla rĂ€var som har haft en Breitling Transocean Chronograph b01 43mm? Åsikter? Wristshots?

GĂ„r i köptankarna av en ny chronomat och undrar om alla tillbehör stĂ€mmer överens med vad som ska följa med det Ă„ret klockan tillverkades. Årtal 2014.
Kontrollera cosc pappret om det har klockans serienummer. Serviceboken ska ocksÄ ha det stÀmplat. Samma sak ska det stÀmma och synas pÄ det digitala kortet (som för övrigt Àr vÀrdelöst, det rÀcker att du tittar pÄ det sÄ gÄr det sönder. Men dÄ fÄr du ett helt nytt nÀr klockan Àr inne pÄ service om det Àr trasigt...).

Tillbaka
Topp