Grym, hala fram flisenâŠ.On topic: sĂ„hĂ€r hade det kunna se ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grym, hala fram flisenâŠ.On topic: sĂ„hĂ€r hade det kunna se ut
Inga fylleinlÀgg nu!SkÄl vÀnner
Jag Àr inge @Boozer_87Inga fylleinlÀgg nu!
Stundentlivet...SkÄl vÀnner
Dagens studenter Ă€r sĂ„ bortskĂ€mda. Ăga Breitling för 50+ papp, köra Volvo V90 och dricka rosĂ©..Stundentlivet...
ExaktDagens studenter Ă€r sĂ„ bortskĂ€mda. Ăga Breitling för 50+ papp, köra Volvo V90 och dricka rosĂ©..
hĂ€r rattar vi cross country, sĂ„ det passar lantlivet jag leverDagens studenter Ă€r sĂ„ bortskĂ€mda. Ăga Breitling för 50+ papp, köra Volvo V90 och dricka rosĂ©..
Snyggt!
JassÄ det var ditt fel att den stack , hade inte fortsatt om den inte var frÄn 98, den den ser faktiskt kanon ut.Snyggt!
Jag la ett bud pÄ den pÄ Kaplans, men tycker den stack ivÀg lite för mycket.
Men sjukt trevlig modell och kul med sonen!
Första intrycket kanon.Grattis!! Vad tycker du om den?
Haha nÀ. Jag la ett lÄgt bud i början.JassÄ det var ditt fel att den stack , hade inte fortsatt om den inte var frÄn 98, den den ser faktiskt kanon ut.
41mm chronomat utan lĂ€nk Ă€r topptung. PĂ„ lĂ€nk Ă€r den amazingballsĂr det nĂ„gon hĂ€r som testat bĂ„de 41mm och 44mm chronomat?
Hur bÀrs 41mm i jÀmförelse med 44mm, Àr den topptung? Sitter bekvÀmare?
Jag tycker min 44mm sitter riktigt bekvÀmt och inte alls topptung som andra 44-45 mm jag Àgt förut.
Men börjar bli sugen pÄ att testa 41:an.
HÀr bild pÄ min 44:a
Ja det var lite det jag var rÀdd för dÄ jag helst bÀr gummi (annars Nato men ej pÄ breitling )41mm chronomat utan lÀnk Àr topptung. PÄ lÀnk Àr den amazingballs
Vad Àr det för bandbredd pÄ den?41mm chronomat utan lÀnk Àr topptung. PÄ lÀnk Àr den amazingballs
20mm, chronomat airborne 41mm. Inte kvar i samlingen nuVad Àr det för bandbredd pÄ den?
Den dÀr DHL-bilen Àr lÀskig. Den kör men det sitter ingen i den. Spöke?Hornstull och Breitling.
Autopilot.Den dÀr DHL-bilen Àr lÀskig. Den kör men det sitter ingen i den. Spöke?
20mm tycker jag Àr perfekt, speciellt med lÀnk.20mm, chronomat airborne 41mm. Inte kvar i samlingen nu
PÄ viklÄs+gummi skulle den antagligen bÀras lite bÀttre Àn vanligt cspÀnne, men pÄ lÀder Àr det inte en kul balansering, vÀger ju en del ocksÄ. PÄ lÀnk var det vÀl tot 180g eller nÄtt sÄnt
Vad tycker du att den Àr blankpolerad? Vissa Àlskar det, andra hatar det.Första intrycket kanon.
Jag gillar det Àlskar att ha lite olika , har ju som du vet Silver 58:an och den Àr ju matt.Vad tycker du att den Àr blankpolerad? Vissa Àlskar det, andra hatar det.
80 och 90-tals Chronomat Àr nog det vackraste som skapats av mÀnniskan.Jag gillar det Àlskar att ha lite olika , har ju som du vet Silver 58:an och den Àr ju matt.
Men som du sa förut att jag skulle gilla Klockan , det stÀmmer.
Nu ska vi inte överdriva80 och 90-tals Chronomat Àr nog det vackraste som skapats av mÀnniskan.