Nu ska vi inte överdriva
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu ska vi inte överdriva
Eller juste! Finns en grej som slÄr en blankpolerad Chronne, nÀmligen en hel borstad blackbird med östarabiska siffror.Nu ska vi inte överdriva
Exakt!Eller juste! Finns en grej som slÄr en blankpolerad Chronne, nÀmligen en hel borstad blackbird med östarabiska siffror.
Finns en ute pÄ Chrono, dock frÄn USA. Har annars en ny bratte pÄ tur in som du kan fÄ förtur pÄ.
Okej, vad för nÄgot?Finns en ute pÄ Chrono, dock frÄn USA. Har annars en ny bratte pÄ tur in som du kan fÄ förtur pÄ.
Den som vÀntar pÄ nÄgot gott vÀntar aldrig för lÀnge gubbenlilla. Ha koll pÄ PM.Okej, vad för nÄgot?
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som testat bĂ„de 41mm och 44mm chronomat?
Hur bÀrs 41mm i jÀmförelse med 44mm, Àr den topptung? Sitter bekvÀmare?
Jag tycker min 44mm sitter riktigt bekvÀmt och inte alls topptung som andra 44-45 mm jag Àgt förut.
Men börjar bli sugen pÄ att testa 41:an.
HÀr bild pÄ min 44:a
Ok tack för input ska se ifall jag lyckas testa en sÄn sÄ smÄningom, Àr ju inte sÄ vanliga.Jag upplever inte 41:an som topptung. Iofs har jag ganska platta handleder.
DÄ har jag haft den pÄ lÀnk, gummi, canvas och lÀder.
Efter att ha haft min exospace pÄ 46mm i nÄgra mÄnader kÀnns allt under det som 34mm typ. Krigsskada!Ok tack för input ska se ifall jag lyckas testa en sÄn sÄ smÄningom, Àr ju inte sÄ vanliga.
Ăr som sagt sugen pĂ„ att testa en mindre och bĂ€r helst pĂ„ gummi dĂ„ det Ă€r sĂ„ bekvĂ€mt (Ă€ven fast jag trycker pilot lĂ€nk klart Ă€r snyggast)
Klassiska 39-40 mm verkar ju vara omÄttligt populÀra sÄ kanske man skall testa en sÄdan, har faktisk aldrig Àgt en men de kanske kÀnns för smÄ nÀr man Àr van vid runt 44 Det var vÀldigt mÄnga Är sedan jag testade en sÄdan.
Ja förstÄr det man vÀnjer sig vid större klockor.Efter att ha haft min exospace pÄ 46mm i nÄgra mÄnader kÀnns allt under det som 34mm typ. Krigsskada
Fast en vanlig stÄllÀnk till Rolex kostar vÀl nÀrmare en halv miljon va?Hehe, kollade vad kalaset skulle kosta att fÄ en pvdad titanlÀnk. 23,5kkr skulle det landa pÄ
Ja men vafan hÀr i trÄden finns ju vi dödliga!Fast en vanlig stÄllÀnk till Rolex kostar vÀl nÀrmare en halv miljon va?
Jag gillar verkligen de dÀr indexen!NytvÀttad blev den ju Ànnu bÀttre
Servade 2 Rolex i somras, en Sub o en helgulds YM, 31500 riksdaler, iofs bytte tavla för 5 oxĂ„, men, men, gratis Ă€r det ejâŠ.Fast en vanlig stĂ„llĂ€nk till Rolex kostar vĂ€l nĂ€rmare en halv miljon va?
Föredrar den baksidan före Àn Kim Kardashians baksida.Baksida
//Simon
SÀker? Jag som vill ha clasp och slippa flÀrp.@SeikoZ tror du fÄr nöja dig med diver pro till 20mm, det du önskar ha (liknande) finns bara i 24mm tyvÀrr
Bara blÄtt Ä svart för viklÄs, samma fÀrger fast med hÄl finns ocksÄ.SÀker? Jag som vill ha clasp och slippa flÀrp.
Klassisk tavla, men utgÄtt frÄn den nÀr jag fixat mina fÀrgglada twin pros.SÀker? Jag som vill ha clasp och slippa flÀrp.
Var för alternativ har jag ifall jag vill ha original och slippa flÀrp?Klassisk tavla, men utgÄtt frÄn den nÀr jag fixat mina fÀrgglada twin pros.
Finns ju fÀrgglada för 20mm men dÄ Àr det med dumma flÀrpen
151s eller 149s, gÄr Ä bestÀlla direkt frÄn breitlings hemsidqVar för alternativ har jag ifall jag vill ha original och slippa flÀrp?
AlltsÄ dessa?151s eller 149s, gÄr Ä bestÀlla direkt frÄn breitlings hemsidq
Om du menar slippa flÀrp sÄsom i att ha viklÄs, ja dÄ Àr det la dem. Men dÄ fÄr du ju fixa passande utförande pÄ viklÄs som matchar klockanAlltsÄ dessa?
Ingen lÀr se lÄset ÀndÄ. Funderar pÄ en snÄl lösning med lÄs frÄn StrapcodeOm du menar slippa flÀrp sÄsom i att ha viklÄs, ja dÄ Àr det la dem. Men dÄ fÄr du ju fixa passande utförande pÄ viklÄs som matchar klockan
18mm lÄa borde la funka dÄ. Ingen aning dock om det passar universally med band/lÄs, men det Àr vÀl inget problem för en IngenGör :*Ingen lÀr se lÄset ÀndÄ. Funderar pÄ en snÄl lösning med lÄs frÄn Strapcode
Föredrar den baksidan före Àn Kim Kardashians
SĂ„ bestĂ€llde jag precis till min nuvarande Evo, med âtillhörandeâ titanium clasp, men man fĂ„r bet dĂ€refterâŠ, edit med 22/20 band dĂ„Ingen lĂ€r se lĂ„set Ă€ndĂ„. Funderar pĂ„ en snĂ„l lösning med lĂ„s frĂ„n Strapcode
Vad gick claspen pĂ„? Antar till priset av 3-4 Seikos?SĂ„ bestĂ€llde jag precis till min nuvarande Evo, med âtillhörandeâ titanium clasp, men man fĂ„r bet dĂ€refterâŠ, edit med 22/20 band dĂ„
Ăr vĂ€l ca 5100kr för titan viklĂ„s, sĂ„ ett par bajsfemmor?Vad gick claspen pĂ„? Antar till priset av 3-4 Seikos?