• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Nu ska vi inte överdriva
1631032219600.png

Är det nĂ„gon hĂ€r som testat bĂ„de 41mm och 44mm chronomat?
Hur bÀrs 41mm i jÀmförelse med 44mm, Àr den topptung? Sitter bekvÀmare?
Jag tycker min 44mm sitter riktigt bekvÀmt och inte alls topptung som andra 44-45 mm jag Àgt förut.
Men börjar bli sugen pÄ att testa 41:an.
HÀr bild pÄ min 44:a
C64A0F06-B615-4C60-9000-9B282E5B50A8.jpeg

Jag upplever inte 41:an som topptung. Iofs har jag ganska platta handleder.
DÄ har jag haft den pÄ lÀnk, gummi, canvas och lÀder.

Jag upplever inte 41:an som topptung. Iofs har jag ganska platta handleder.
DÄ har jag haft den pÄ lÀnk, gummi, canvas och lÀder.
Ok tack för input :) ska se ifall jag lyckas testa en sÄn sÄ smÄningom, Àr ju inte sÄ vanliga.
Är som sagt sugen pĂ„ att testa en mindre och bĂ€r helst pĂ„ gummi dĂ„ det Ă€r sĂ„ bekvĂ€mt (Ă€ven fast jag trycker pilot lĂ€nk klart Ă€r snyggast)
Klassiska 39-40 mm verkar ju vara omÄttligt populÀra sÄ kanske man skall testa en sÄdan, har faktisk aldrig Àgt en men de kanske kÀnns för smÄ nÀr man Àr van vid runt 44 Det var vÀldigt mÄnga Är sedan jag testade en sÄdan.

Ok tack för input :) ska se ifall jag lyckas testa en sÄn sÄ smÄningom, Àr ju inte sÄ vanliga.
Är som sagt sugen pĂ„ att testa en mindre och bĂ€r helst pĂ„ gummi dĂ„ det Ă€r sĂ„ bekvĂ€mt (Ă€ven fast jag trycker pilot lĂ€nk klart Ă€r snyggast)
Klassiska 39-40 mm verkar ju vara omÄttligt populÀra sÄ kanske man skall testa en sÄdan, har faktisk aldrig Àgt en men de kanske kÀnns för smÄ nÀr man Àr van vid runt 44 Det var vÀldigt mÄnga Är sedan jag testade en sÄdan.
Efter att ha haft min exospace pÄ 46mm i nÄgra mÄnader kÀnns allt under det som 34mm typ. Krigsskada!

Tillbaka
Topp