Priset av tre skitfemmor, jag personligen föredrar tre skitfemmor före Ă€n ett lĂ„s.Ăr vĂ€l ca 5100kr för titan viklĂ„s, sĂ„ ett par bajsfemmor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Priset av tre skitfemmor, jag personligen föredrar tre skitfemmor före Ă€n ett lĂ„s.Ăr vĂ€l ca 5100kr för titan viklĂ„s, sĂ„ ett par bajsfemmor?
Du kommer definitivt inte bli missnöjd med varken det ena eller det andra valet! Ur egen erfarenhet kan jag bara uttala mig om Aerospacen och det Àr en riktig fröjd pÄ handleden. Fördelen med titan Àr ju att det Àr fjÀderlÀtt Àven med lÀnk vilket kommer skilja sig ganska markant frÄn det som du kanske Àr van vid med pannor/rolex (?) men Ä andra sidan finns det ju dÄ olika aspekter att respektera med vardera klocka. Aerospacen har ju alla funktioner man tÀnkas vilja ha samt avsaknaden av en tickande sekundvisare gör sig bra!Sugen pÄ min första Breitling men brottas lite med vad jag ska vÀlja. Jag har kokat ner det till Avenger 43 eller Aerospace Evo. Kommer köpa nytt eller nÀstan nytt. Om det blir avenger sÄ blir det 99% en blÄ och om det blir Aerospace sÄ ligger night mission bra till men Àven titan kan funka.
NÄn som orkar ge input eller egna tankar? Tror inte jag blir missnöjd med nÄgon, mest en frÄga om beslutsÄngest
Kanske har nÄgon en bild med bÄda sida vid sida? Jag har testat bÄda men vid olika tillfÀllen och minns Evon som större pÄ handleden men kan ha varit inbillning..
Jag skulle vÀlja Avengern av dessa. Mycket snygg samt automat, dock sÄ har jag p senare tid lÀrt mej uppskatta öven Quartz klockor. Vilket va Helt otÀnkbart under en tid i mitt liv. Jag har hafr t endel Brattar.. Köpte en ny Aerospace 1996 ha de den över 10 Är, i princip som OWG. Och sÄ köpe jag en ny Avenger 43 mm fast Chrono. Riktigt nice, föredrar dock dessa pÄ lÀnk. ..sen har Àven annat i familjen Breitling passerat revy.Sugen pÄ min första Breitling men brottas lite med vad jag ska vÀlja. Jag har kokat ner det till Avenger 43 eller Aerospace Evo. Kommer köpa nytt eller nÀstan nytt. Om det blir avenger sÄ blir det 99% en blÄ och om det blir Aerospace sÄ ligger night mission bra till men Àven titan kan funka.
NÄn som orkar ge input eller egna tankar? Tror inte jag blir missnöjd med nÄgon, mest en frÄga om beslutsÄngest
Kanske har nÄgon en bild med bÄda sida vid sida? Jag har testat bÄda men vid olika tillfÀllen och minns Evon som större pÄ handleden men kan ha varit inbillning..
Jag har haft en frÄn 98 likt din och en annan som jag misstÀnker starkt ocksÄ var frÄn 98. Dom tappade runt 3-7 sek/dygn.Ni som Àr experter pÄ gamla chronomater hur stor avvikelse kan man tolerera innan det blir för mycket.
HÄller pÄ att kolla min nyinköpta A13050.1 , har ingen servicehistorik pÄ den , sÄ det vore kul att veta vad som Àr acceptabelt .
Du kommer definitivt inte bli missnöjd med varken det ena eller det andra valet! Ur egen erfarenhet kan jag bara uttala mig om Aerospacen och det Àr en riktig fröjd pÄ handleden. Fördelen med titan Àr ju att det Àr fjÀderlÀtt Àven med lÀnk vilket kommer skilja sig ganska markant frÄn det som du kanske Àr van vid med pannor/rolex (?) men Ä andra sidan finns det ju dÄ olika aspekter att respektera med vardera klocka. Aerospacen har ju alla funktioner man tÀnkas vilja ha samt avsaknaden av en tickande sekundvisare gör sig bra!
Jag skulle vÀlja Avengern av dessa. Mycket snygg samt automat, dock sÄ har jag p senare tid lÀrt mej uppskatta öven Quartz klockor. Vilket va Helt otÀnkbart under en tid i mitt liv. Jag har hafr t endel Brattar.. Köpte en ny Aerospace 1996 ha de den över 10 Är, i princip som OWG. Och sÄ köpe jag en ny Avenger 43 mm fast Chrono. Riktigt nice, föredrar dock dessa pÄ lÀnk. ..sen har Àven annat i familjen Breitling passerat revy.
Well typ 2, tutti frutti landade pÄ 5750, gummit Àr vÀl bara 600 hundring ngt av detVad gick claspen pÄ? Antar till priset av 3-4 Seikos?
Min hÀlsarJag gillar verkligen de dÀr indexen!
Börjar dom dra sej mer Àn 10-15sek /24tim Ät nÄgot hÄll sÄ fÀr jag panik och ser till att fÄ de ordnat.Ni som Àr experter pÄ gamla chronomater hur stor avvikelse kan man tolerera innan det blir för mycket.
HÄller pÄ att kolla min nyinköpta A13050.1 , har ingen servicehistorik pÄ den , sÄ det vore kul att veta vad som Àr acceptabelt .
Alla dessa klockor Àr fina men jag skulle helt klart vÀlja Aerospace dÄ det det hÀnder lite mer pÄ tavlan. Avengern Àr vÀldigt clean.Sugen pÄ min första Breitling men brottas lite med vad jag ska vÀlja. Jag har kokat ner det till Avenger 43 eller Aerospace Evo. Kommer köpa nytt eller nÀstan nytt. Om det blir avenger sÄ blir det 99% en blÄ och om det blir Aerospace sÄ ligger night mission bra till men Àven titan kan funka.
HÀr Àr en bild.Sugen pÄ min första Breitling men brottas lite med vad jag ska vÀlja. Jag har kokat ner det till Avenger 43 eller Aerospace Evo. Kommer köpa nytt eller nÀstan nytt. Om det blir avenger sÄ blir det 99% en blÄ och om det blir Aerospace sÄ ligger night mission bra till men Àven titan kan funka.
HÀr Àr en bild.
Ja den Àr lika fin i verkligheten. Den Àr 43mm och men bara 12 nÄnting tjock. SÄ den bÀrs riktigt bekvÀmt och enligt mig bÀrs den mindre dÄ den Àr svart.Tack för tips! Den dÀr ser ju ruggigt bra ut pÄ bild iaf
Men Àr den inte Ànnu större? Jag Àr verkligen pÄ grÀnsen till vad jag trivs med pÄ 43an. Egentligen lite över redan..
Ja den Àr lika fin i verkligheten. Den Àr 43mm och men bara 12 nÄnting tjock. SÄ den bÀrs riktigt bekvÀmt och enligt mig bÀrs den mindre dÄ den Àr svart.
Kan bara svara för Avengern har haft blÄ GMT helpolerade och idag har jag en svart senare modellen.Sugen pÄ min första Breitling men brottas lite med vad jag ska vÀlja. Jag har kokat ner det till Avenger 43 eller Aerospace Evo. Kommer köpa nytt eller nÀstan nytt. Om det blir avenger sÄ blir det 99% en blÄ och om det blir Aerospace sÄ ligger night mission bra till men Àven titan kan funka.
JÀklar, du sitter pÄ brattar duMin hÀlsar
SÄ jÀkla hÄrd att man inte behöver skruva in kronanTestar canvas upptÀckte en grej jag glömt nÀr jag tog fotona
Fick en nostalgikick och gick lite bananas, chronomat var det coolaste som fanns nÀr jag var 20 pÄ 90 taletJÀklar, du sitter pÄ brattar du
Fortfarande det coolaste som finns.Fick en nostalgikick och gick lite bananas, chronomat var det coolaste som fanns nÀr jag var 20 pÄ 90 talet
Dessutom kostar de ju kaffepengar jÀmfört med mycket annat som stuckit till astronomiska nivÄer !
Hur var tidshÄllningen?En promenad pÄ lunchen med Chronon
Ja den tappar runt 16 -17 sekunder sÄ fÄr vÀl kanske göra nÄgot Ät det.Hur var tidshÄllningen?
Hur ser tidsreserven ut dÄ?Ja den tappar runt 16 -17 sekunder sÄ fÄr vÀl kanske göra nÄgot Ät det.
Tidreserven verkar ÀndÄ vara ok och AR Àr nog ok Àr nog bilden som ljugerHur ser tidsreserven ut dÄ?
Verkar ha sliten yttre AR-behandling ocksÄ, eller Àr det bilden bilden som luras.