Important watches ju! StÄr vÀl klart Ä tydligt..Vad gömmer sig i lÄdan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Important watches ju! StÄr vÀl klart Ä tydligt..Vad gömmer sig i lÄdan?
Fan, förlÄt för sent svar har haft fullt upp.Hörrudududu @Gabriel90, vi vÀntar fortfarande pÄ bild.
Jag Àr nÀmligen pÄ köphumör.
Nice!Fan, förlÄt för sent svar har haft fullt upp.
HĂ€r kommer lite bilder
HÄller med! Kern kan knappt knyta sina egna skosnören. 100 spÀnn pÄmatt han kör Lacoste med kardborreLÄt oss vara Àrliga, det Àr inte sÄ att Kern Àr nÄgon magisk snubbe, mÄnga hade gjort lika bra om inte bÀttre Àn Kern. Det gÄr helt enkelt bra i klockbranschen, dÀrför ser Breitlings försÀljningsutveckling som den gör.
Ngn som har nÄgra hundra miljoner över, Breitling gÄr som tÄget och CVC vill sÀlja av en del, ska vi crowfunda lite ?
Breakingviews - Brad Pitt watchmaker warrants celebrity valuation
Hollywood stardust is giving Breitling some financial sparkle. The Swiss maker of aviator timepieces touted by celebrities like Brad Pitt, Charlize Theron and Adam Driver has nearly doubled its sales on CVCâs four-year watch. The buyout firm is now considering flogging a 20% stake. Breitlingâs...www.reuters.com
Klart smartwatches har pÄverkat breitling, de tillverkar ju sjÀlv sÄna
Sen om det har gett markanta resultat Àr en femma... mtp utbudet kan man anta att det Àr motsatsen till det positiva
Bra artikel, han Àr vÀl ej blyg av sig karln, men han har levererat, försÀljning that is och nÄtt ny brand awarness, ingen snack om det, sedan kan man sÄklart ha Äsikter om hur, men det funkar..HÀr Àr en artikel (frÄn förra Äret) som beskriver hur Kern resonerat i samband med hans omvandling av Breitling.
History revisited: how Georges Kern is transforming Breitling
We talk transformation, entrepreneurship and risk-taking with one of the most significant figures in watchmaking: Breitling CEO Georges Kern.www.glion.edu
Hmm, tĂ€nker sĂ„hĂ€r, jag gillar mina kontakter pĂ„ Franks / Erikssons och Ă€r nöjd sĂ„, ny Bratte butik, kan bli svĂ„rare med discounts och dĂ„ kanske Ă€ven andra ADâs tappar sitt utbud och kan ej / fĂ„r ej sĂ€lja Brattar ngn lĂ€ngre, men de vill ju kontrollera sina channels bĂ€ttre, sĂ„ i lĂ„nga loppet blir det bra ? He he sedan blir det kölistor och annat pĂ„ Brattar, jassĂ„ du vill ha en Chronomat, vassego dra av brallorna och handla 3 dam pasteller oxĂ„..PĂ„ tal om kontroll sĂ„ florerade det vĂ€l rykten under förra Ă„ret om att Breitling skulle lansera en Boutique i sthlm. NĂ„gon som kommer ihĂ„g nĂ„got mer exakt om detta eller som lurar pĂ„ nĂ„gon liten hemlighet? Tissle tassle you know
Visst Ă€r det sĂ„, det Ă€r ju för att fĂ„ kontroll. Likt den att de köper tillbaka gamla brattar som inte blivit sĂ„lda men ocksĂ„ viss pre owned för att det ska sĂ€ljas av dem sjĂ€lva Ă„ inte grĂ„handlare. Var vĂ€l dessutom inte möjligt att fĂ„ nĂ„gon rabatt pĂ„ deras boutiques, men det kan vara minnet som svikerHmm, tĂ€nker sĂ„hĂ€r, jag gillar mina kontakter pĂ„ Franks / Erikssons och Ă€r nöjd sĂ„, ny Bratte butik, kan bli svĂ„rare med discounts och dĂ„ kanske Ă€ven andra ADâs tappar sitt utbud och kan ej / fĂ„r ej sĂ€lja Brattar ngn lĂ€ngre, men de vill ju kontrollera sina channels bĂ€ttre, sĂ„ i lĂ„nga loppet blir det bra ? He he sedan blir det kölistor och annat pĂ„ Brattar, jassĂ„ du vill ha en Chronomat, vassego dra av brallorna och handla 3 dam pasteller oxĂ„..
Jag tror du slĂ„r huvudet pĂ„ spiken i din analys.Hmm, tĂ€nker sĂ„hĂ€r, jag gillar mina kontakter pĂ„ Franks / Erikssons och Ă€r nöjd sĂ„, ny Bratte butik, kan bli svĂ„rare med discounts och dĂ„ kanske Ă€ven andra ADâs tappar sitt utbud och kan ej / fĂ„r ej sĂ€lja Brattar ngn lĂ€ngre, men de vill ju kontrollera sina channels bĂ€ttre, sĂ„ i lĂ„nga loppet blir det bra ? He he sedan blir det kölistor och annat pĂ„ Brattar, jassĂ„ du vill ha en Chronomat, vassego dra av brallorna och handla 3 dam pasteller oxĂ„..
Ruggigt snygg. Ăr det rosĂ©?Gillar denna mer och mer! Chronomat 41!
Den dÀr Àr sÄ jÀvla snygg.Gillar denna mer och mer! Chronomat 41
SlÄr helt klart dom nyare. blev grymt sugen pÄ en sÄn sjÀlv nuHar en kÀrlek för dessa Àldre Breitling Chronomat. Tror det Àr den 4e jag haft (som jag ioförsig sÀljer igen ) men oavsett helt underbar i fÀrg och form. Vad tycker ni? SlÄr Àldre Breitling de nyare blaffigare och fetare versionerna?
Den dÀr tavlan Àr ju magiskt fin dessutom, pÄminner om LapisHar en kÀrlek för dessa Àldre Breitling Chronomat. Tror det Àr den 4e jag haft (som jag ioförsig sÀljer igen ) men oavsett helt underbar i fÀrg och form. Vad tycker ni? SlÄr Àldre Breitling de nyare blaffigare och fetare versionerna?
Med rÄge!DÄ fÄr man vara med i denna trÄden igen!
very nice indeed, minus bandet ?
Trevlig liten historia pÄ Instagram. Noterar Àven att Kern sett den, sÄ det kommer kanske en replica i framtiden.
Nej nu jÀvlar, nu struntar vi i bÄda vingar och det beryktade B'et som logo och kör ingenting, mvh 817 reissue.Fikar i VÀxjö..
very nice indeed, minus bandet ?