Karlskrona
Basic
Tackar för snabbt svar . Ska försöka att leta upp en .Tror jag jagade hem den frÄn tradera
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tackar för snabbt svar . Ska försöka att leta upp en .Tror jag jagade hem den frÄn tradera
Köpte du den jag visade dig?Nu Àr bandkollektionen uppdaterad med rÀtt
SpÀnnen.
911, do we have an emergency?
à ÄÄÄh, alltsÄ jag lÀngtar verkligen efter att fÄ fastna med benen under en stor tall nÄnstans i norska vildmarken911, do we have an emergency?
Var faktiskt nĂ€ra att klicka hem en ljusblĂ„ (ej med pĂ„ bild) men efter lite googlande tycker jag de Ă€r för stora. Max 42 hade varit perfekt IMO.Men vad ĂR det med Endurance Pro som gör att den inte gĂ„r att fĂ„ ur huvudet?
1. Vilken fÀrg hade du valt?
2. Har du sett fÀrgerna / klockorna IRL eller bara pÄ nÀtet? (NÄgon som diffar irl mot bild?)
44 mm kan ju vara ok, men 52.4 mm L2L skojar man inte bort. Till och med exvis PAM111 Àr ju mindreVar faktiskt nÀra att klicka hem en ljusblÄ (ej med pÄ bild) men efter lite googlande tycker jag de Àr för stora. Max 42 hade varit perfekt IMO.
Visst Àr det sÄ. Och jag vet ju att brattar byggs stora, de ska vara stora. Det Àr liksom deras arv. Men pÄ en sportig och analog klocka som Endurance sÄ förstÄr jag inte alls vad man har att vinna pÄ en sÄ stor boett. Jag har kollat mÀngder av wrist shots och den ser ju ut att nÀstan hÀnga över kanterna pÄ folks armar. Det Àr varken praktiskt eller snyggt, IMO.44 mm kan ju vara ok, men 52.4 mm L2L skojar man inte bort. Till och med exvis PAM111 Àr ju mindre
PÄ samma tema undrar jag med viss oro vad nÀsta Aerospace kommer ha för mÄtt. KÀnns som för mycket att hoppas pÄ att de backar till 41, men det hade suttit fint ÀndÄ!
Sugen pÄ min första Breitling men brottas lite med vad jag ska vÀlja. Jag har kokat ner det till Avenger 43 eller Aerospace Evo. Kommer köpa nytt eller nÀstan nytt. Om det blir avenger sÄ blir det 99% en blÄ och om det blir Aerospace sÄ ligger night mission bra till men Àven titan kan funka.
NÄn som orkar ge input eller egna tankar? Tror inte jag blir missnöjd med nÄgon, mest en frÄga om beslutsÄngest
Kanske har nÄgon en bild med bÄda sida vid sida? Jag har testat bÄda men vid olika tillfÀllen och minns Evon som större pÄ handleden men kan ha varit inbillning..
Grattis till en grym klocka.Exakt en vecka tog det
Men det blev en svart Avenger pga:
1) det Àr alltid trevligast att handla pÄ KS
2) det passade sig med ett byte
Den kÀnns grym sÄhÀr ett halvt dygn in i Àgandet men det Àr alltid lite lurigt att inte köpa precis det man tÀnkt. Jag har inte slutat kolla pÄ aerospace och blÄ avenger liksom..
Grattis till en grym klocka.
Tycker den Àr riktigt snygg pÄ gummi
Snyggt! Man kan ju aldrig ha för mÄnga breitlings, eller aerospaces. FrÄga @Watchie bara!Exakt en vecka tog det
Men det blev en svart Avenger pga:
1) det Àr alltid trevligast att handla pÄ KS
2) det passade sig med ett byte
Den kÀnns grym sÄhÀr ett halvt dygn in i Àgandet men det Àr alltid lite lurigt att inte köpa precis det man tÀnkt. Jag har inte slutat kolla pÄ aerospace och blÄ avenger liksom..
Alltid bra att lÀnk finns för kostar ju huggorm om man fÄr för sig att man vill ha det senare.Tack! Ja lÀnken Àr aldrig anvÀnd och kommer inte monteras under mitt Àgande iaf
Canvas dĂ€remot Ă€r jag nyfiken pĂ„âŠ
AmenSnyggt! Man kan ju aldrig ha för mÄnga breitlings, eller aerospaces. FrÄga @Watchie bara!
Ja men bra skrÀpA17360 idag. Gammalt skrÀp
De gamla grejerna Àr bÀst, det vet duJa men bra skrÀp
NejVadÄ Àr inte Breitlings rÀtta miljö vid kaffebryggaren?
Gillar Avengern för att den Àr enkel och tidlös .VadÄ Àr inte Breitlings rÀtta miljö vid kaffebryggaren?
Hej!MÄnga inlÀgg frÄn min sida senaste tiden, men vad har vi för referens nr pÄ Navitimer med applicerad ving-logo och see-through caseback? GÄr det i klinch dÀr dÄ b01 verket med see-through pÄ navitimern oftast har kern-B:et?