• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

PÄ tal om Rouleaux/bullet lÀnkar. Dessa, i 18k, ser man nÀstan aldrig. Coolt!

0B5E229E-F8BF-47F1-9F52-2144FF3A31A6.jpeg

Hello! Ny hĂ€r pĂ„ forumet. Inte ny nĂ€r det gĂ€ller klockintresse men det har accelererat det senaste Ă„ret och har nu hittat hit😃

BÀr denna idag. En Breitling Chrono Avenger som jag köpte 2005.

Kul att va hÀr! //Johan

Bilagor

• 3287932A-57CC-407B-BB06-E6B61A538663.jpeg
    3287932A-57CC-407B-BB06-E6B61A538663.jpeg
    414.7 KB · Visningar: 5
Hello! Ny hĂ€r pĂ„ forumet. Inte ny nĂ€r det gĂ€ller klockintresse men det har accelererat det senaste Ă„ret och har nu hittat hit😃

BÀr denna idag. En Breitling Chrono Avenger som jag köpte 2005.

Kul att va hÀr! //Johan
VĂ€lkommen in i vĂ€rmen! Akta dig för @SeikoZ i denna trĂ„den, han Ă€r vĂ€rsta Stureplans-braten (pun not intended) ❀

Försöker @SeikoZ FrĂ„ga om hur den Ă€r i jĂ€mförelse med en skx, slĂ€ng klockjĂ€veln och fly sĂ„ fort du kan! DET ÄR INTE VÄRT DET! Eller vad sĂ€ger du @Nissestr ?
I mitt efterforskande har jag kommit fram till att @SeikoZ finns i mer eller mindre varje trÄd och vid minst ett tillfÀlle (per trÄd) har frÄgan stÀllts om en viss modell kan jÀmföras med SKX sÄ han ser hur den skulle se ut i jÀmförelse

Heads up i trÄden!

Hakar pÄ @carlm:s spÄr hÀr dÄ jag sitter i exakt samma situation, ögat fastnat för nÄgot annat jag verkligen villhöver.

Breitling Avenger 43 uttagen 210825 av Svensk AD sÀljes, annons kommer asap.
Glöm inte att 50 kvalitativa inlÀgg krÀvs alternativt köp för tillgÄng till sÀlj ;)

Tillbaka
Topp