Ărofull yrke.Jag jobbar som arbetshandledare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ărofull yrke.Jag jobbar som arbetshandledare
Ja jag trivs Ăr inom LSS/SoL pĂ„ deras sysselsĂ€ttning.Ărofull yrke.
08 baserat?Ja jag trivs Ăr inom LSS/SoL pĂ„ deras sysselsĂ€ttning.
Klassiker, det Àr du och @Boozer_87 som hÄller i trÄdarnakÀndes sÄ iallafall men jag kan ha fel...
prövade den nÀr jag var halvfull i bangkok haha
Ăr ifrĂ„n wermland jag08 baserat?
Svincoola Àr domPÄ tal om Rouleaux/bullet lÀnkar. Dessa, i 18k, ser man nÀstan aldrig. Coolt!
SÄnt hÄller endast @Nissestr pÄ med. Tror du blandat ihop oss.
Stiligt, Bratten vinner första priset sĂ„klart, stiligt vĂ€rre med Croco, gamla Seamasters överlĂ€gset snyggare och bĂ€ttre Ă€n de nya, minus verket, Tissoten clean o snygg , pĂ„minner om OP med en touch av Genta för bandetâŠFeeling blue
VĂ€lkommen in i vĂ€rmen! Akta dig för @SeikoZ i denna trĂ„den, han Ă€r vĂ€rsta Stureplans-braten (pun not intended) â€Hello! Ny hĂ€r pĂ„ forumet. Inte ny nĂ€r det gĂ€ller klockintresse men det har accelererat det senaste Ă„ret och har nu hittat hit
BÀr denna idag. En Breitling Chrono Avenger som jag köpte 2005.
Kul att va hÀr! //Johan
I mitt efterforskande har jag kommit fram till att @SeikoZ finns i mer eller mindre varje trÄd och vid minst ett tillfÀlle (per trÄd) har frÄgan stÀllts om en viss modell kan jÀmföras med SKX sÄ han ser hur den skulle se ut i jÀmförelse
Allt större Àn en Skx Àr alldeles för stort.I mitt efterforskande har jag kommit fram till att @SeikoZ finns i mer eller mindre varje trÄd och vid minst ett tillfÀlle (per trÄd) har frÄgan stÀllts om en viss modell kan jÀmföras med SKX sÄ han ser hur den skulle se ut i jÀmförelse
Gött, dÄ klarar vi oss (32mm)Allt större Àn en Skx Àr alldeles för stort.
Ljusbrun lÀderband pÄ den dÀr hade varit mysigt.Gött, dÄ klarar vi oss (32mm)
Ja funderar pÄ nÄgot ljusbrunt eller beige till denna, sen har jag svart lÀder till den andra sÄ att det matchar indexarna fintLjusbrun lÀderband pÄ den dÀr hade varit mysigt.
Glöm inte att 50 kvalitativa inlÀgg krÀvs alternativt köp för tillgÄng till sÀljHeads up i trÄden!
Hakar pÄ @carlm:s spÄr hÀr dÄ jag sitter i exakt samma situation, ögat fastnat för nÄgot annat jag verkligen villhöver.
Breitling Avenger 43 uttagen 210825 av Svensk AD sÀljes, annons kommer asap.
Snygg klocka!Glöm inte att 50 kvalitativa inlÀgg krÀvs alternativt köp för tillgÄng till sÀlj
Jobbar pÄ det, vad menas med "alternativt köp"?? Kanske jag som Àr dum men försöker enl bÀsta förmÄga bidra/vara aktiv för att Ätnjuta alla fördelar med detta forum.Glöm inte att 50 kvalitativa inlÀgg krÀvs alternativt köp för tillgÄng till sÀlj
Man fÄr kanske en Kern-ballong i den utformningen som bilden visar efter fullbordat klockköpJodÄ, snart sÄ
Bandbyte i all Ă€ra men jag fĂ„r feeling nĂ€r jag ser din "arbetsyta" Har du snickrat ihop sammetslĂ„dan sjĂ€lv? Ser jĂ€dra praktisk ut att meka klocka pĂ„âŠ.Byta band Ă€r en stor del av vĂ„rt liv
Bandbyte i all Ă€ra men jag fĂ„r feeling nĂ€r jag ser din "arbetsyta" Har du snickrat ihop sammetslĂ„dan sjĂ€lv? Ser jĂ€dra praktisk ut att meka klocka pĂ„âŠ.
Visst Àr det sÄTack för tipset! Blev mycket bra!