christianjohnsson
Basic
Tack för svar/lÀnkVisst Àr det sÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack för svar/lÀnkVisst Àr det sÄ
Jag har bara skurit den lÀngst till höger, resten har @ERIKSON URHANDEL skött
Skyll pÄ detJag har bara skurit den lÀngst till höger, resten har @ERIKSON URHANDEL skött
Skyll pÄ det
Med Eriksson, Klockmaster globen mf.l sÄ Àr nog NK det sista stÀllet jag skulle gÄ till.Var inne pÄ NK idag för att veckohandla mat /s och passade pÄ att gÄ förbi deras klockavdelning, dÀr jag sÄg att alla breitlingmontrar var borttagna Men kanske inte förvÄnande dÄ jag aldrig ser nÄgon person dÀr inne utom sÀljarna
Veckohandla mat pÄ NK? Det gÄr bra nu.Var inne pÄ NK idag för att veckohandla mat /s och passade pÄ att gÄ förbi deras klockavdelning, dÀr jag sÄg att alla breitlingmontrar var borttagna Men kanske inte förvÄnande dÄ jag aldrig ser nÄgon person dÀr inne utom sÀljarna
Tvungen att krydda pÄ stÀmningen lite, gör inte ni andra det?Veckohandla mat pÄ NK? Det gÄr bra nu.
Nee, vi Àr Àrliga hÀr och pratar direkt frÄn hjÀrtat.Tvungen att krydda pÄ stÀmningen lite, gör inte ni andra det?
Sossefasoner. Bodde pĂ„ Ăstermalm 2017-18 och det var faktiskt en hel del som "veckohandlade" pĂ„ bĂ„de NK och Ăstermalms saluhall. Helt sjukt imo.Nee, vi Ă€r Ă€rliga hĂ€r och pratar direkt frĂ„n hjĂ€rtat.
HÀr kommer vingar i rÀtt 41mm storlekFör att ÄtergÄ till topic sÄ provade jag transocean chronografen pÄ Franks och jÀklar vad stor den Àr lug to lug, det skojjar man inte bort. LÀngre Àn min Exospace.
Provade ocksÄ navitinern med "B" logo men sÄ jÀkla trÄkigt utan vingarna pÄ den modellen
Men 369 subdials! à applicerad logo!HÀr kommer vingar i rÀtt 41mm storlek
Jag skulle ocksÄ vilja veta hur den sitter, gÀrna med lÀnk. MÄnga sÀger att den bÀrs stort för att vara 42. Synd att det Àr sÄ bökigt att prova nÀr man inte bor i storstanSÄ, gott folk. Aldrig Àgt en bratte men vart lite smÄ sugen nÀr jag sÄg deras nya(?) Chronomat B01 42 (SS pÄ gummi med isblÄa tavlan).
Ăr det nĂ„n knuse i denna trĂ„d som Ă€ger den? Skulle uppskattas om de kunde slĂ€ngas upp lite bilder och dela med sig om hur den sitter, hur den funkar till vardagligt bruk osv?
Nedskalat Ă€r förnamnet! Kern har gĂ„tt all in för mĂ€rket, bĂ„de Ă„t det ena och det andra hĂ„llet men mest Ă„t den ena hĂ„llet.LĂ„ngt om lĂ€nge, Ă€r jag tillbaka med en Breitling i lĂ„dan. Varit supernĂ€ra att köpa en Superocean 42 men dök upp en ovĂ€ntad kandidat i form av ânyaâ Avenger 43 som i mitt tycke Ă€r mkt snyggare Ă€n förra varianten av Avenger.
Tycker Ă€ven denna andas mer âBreitling-DNAâ Ă€n senaste Superocean med tanke pĂ„ att den Ă€r polerad samt har Raiders pĂ„ bezeln!
Var lite orolig för 43mm men den bÀrs förvÄnansvÀrt litet för denna storleken, tycker den kÀnns mindre Àn senaste varianten av SMP (42mm)
Men en liten undran, har Breitling skalat ner pĂ„ alla tillbehör numera? Boxen kĂ€nns âenkel & billigâ jĂ€mfört med tidigare Breitlings jag Ă€gt.
Har de Ă€ven slutat med det digitala plastcertet samt medföljande papper pĂ„ Chronometer-certifieringen? Ăven instruktionsbok saknas? Fick bara ett litet âhĂ€fteâ med en quickguide och en QR-kod som jag antar fungerar som cert ?
Hade jag varit i nĂ€rheten av dig hade jag dragit i sĂ€ndaren. NĂDLĂGE WEBERG HAR TAPPAT DETBara sug in all coolness och vĂ€rldsvana som denna snygging utstrĂ„lar! Men, ett stort jĂ€vla MEN, sĂ„ kommer jag antagligen att behöva skiljas frĂ„n denna stenhĂ„rda pjĂ€s och det gör mig lite ledsen i ögat. SĂ„ledes en liten oskyldig heads up till mina Brattelover-vĂ€nner hĂ€r i trĂ„n.
Ălskar de gamla bakelitboxarnaLĂ„ngt om lĂ€nge, Ă€r jag tillbaka med en Breitling i lĂ„dan. Varit supernĂ€ra att köpa en Superocean 42 men dök upp en ovĂ€ntad kandidat i form av ânyaâ Avenger 43 som i mitt tycke Ă€r mkt snyggare Ă€n förra varianten av Avenger.
Tycker Ă€ven denna andas mer âBreitling-DNAâ Ă€n senaste Superocean med tanke pĂ„ att den Ă€r polerad samt har Raiders pĂ„ bezeln!
Var lite orolig för 43mm men den bÀrs förvÄnansvÀrt litet för denna storleken, tycker den kÀnns mindre Àn senaste varianten av SMP (42mm)
Men en liten undran, har Breitling skalat ner pĂ„ alla tillbehör numera? Boxen kĂ€nns âenkel & billigâ jĂ€mfört med tidigare Breitlings jag Ă€gt.
Har de Ă€ven slutat med det digitala plastcertet samt medföljande papper pĂ„ Chronometer-certifieringen? Ăven instruktionsbok saknas? Fick bara ett litet âhĂ€fteâ med en quickguide och en QR-kod som jag antar fungerar som cert ?
HĂ„lla?! Jag har faktiskt sorg hĂ€rHade jag varit i nĂ€rheten av dig hade jag dragit i sĂ€ndaren. NĂDLĂGE WEBERG HAR TAPPAT DET
Ănnu en anledning att dra i sĂ€ndaren! Obearbetad sorg Ă€r farligt i lĂ€ngden!HĂ„lla?! Jag har faktiskt sorg hĂ€r
Ok, kanske. Ska bara frĂ„ga frugan först.Ănnu en anledning att dra i sĂ€ndaren! Obearbetad sorg Ă€r farligt i lĂ€ngden!
Varför ska du skiljas frÄn den? @Weberg BÀttre och skilja sig frÄn frun?Bara sug in all coolness och vÀrldsvana som denna snygging utstrÄlar! Men, ett stort jÀvla MEN, sÄ kommer jag antagligen att behöva skiljas frÄn denna stenhÄrda pjÀs och det gör mig lite ledsen i ögat. SÄledes en liten oskyldig heads up till mina Brattelover-vÀnner hÀr i trÄn.
Oooooohhhh snap! micdropVarför ska du skiljas frÄn den? @Weberg BÀttre och skilja sig frÄn frun?
Vi vet att du Àr sugen pÄ att skilja dig! Vem f-n Àr inte det...Varför ska du skiljas frÄn den? @Weberg BÀttre och skilja sig frÄn frun?
Vill bara pÄpeka att jag sitter och scrollar runt pÄ Tinder just nu.Vi vet att du Àr sugen pÄ att skilja dig! Vem f-n Àr inte det...
Det verkar ÄngestladdatVill bara pÄpeka att jag sitter och scrollar runt pÄ Tinder just nu.