• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Ny dinka, gillar look, fit, grymt med dlc, verket kÀnns dock ej sÄ krispigt

6B7E28D3-0C5A-4FF7-BD24-FBEF90B67DE9.jpeg
7FAAD59E-589D-4EE8-BCE3-990DDB1DCD16.jpeg
Fixa ett svart viklÄs till denna ;)

//Simon

Är vi helt 100 pĂ„ det ? Har aldrig fattat om hel övergĂ„ng skett till Sellita verk och vad exakt Breitling gör sedan med verken innan COCS..
ETA sÀljer vad jag förstÄtt det inte verk till företag utanför SwatchGroup. SÄ dÄ antar jag att det ej sitter ETA i Breitlings lÀngre.

ETA sÀljer vad jag förstÄtt det inte verk till företag utanför SwatchGroup. SÄ dÄ antar jag att det ej sitter ETA i Breitlings lÀngre.
jo dÄ, finns en del företag som fortfarande har tillgÄng till eta.

Àr det kravet pÄ swatch ifrÄn myndigheterna fortfarande aktivt?

de med att swatch mÄste sÀlja ett visst antal urverk till andra företag per Är för att övriga tillverkare inte klarar av att tillverka nog med urverk.

var ju nÄgon rÀttegÄng dÀr nere om det för nÄt Är sedan och swatch förlora och blev tvungna att sÀlja x antal tusen urverk per Är

Har oxĂ„ hört detta, men inget ”definitivt”, tidsplan, lika med exakt vilken ”upgrade”, handpĂ„lĂ€ggning som görs av Breitling med dessa verk, ngn som har koll fĂ„r gĂ€rna comment, fĂ„r vĂ€l annars skicka mail till mr Kern o frĂ„ga, om han nu vill vara transparent med detta ?

Har oxĂ„ hört detta, men inget ”definitivt”, tidsplan, lika med exakt vilken ”upgrade”, handpĂ„lĂ€ggning som görs av Breitling med dessa verk, ngn som har koll fĂ„r gĂ€rna comment, fĂ„r vĂ€l annars skicka mail till mr Kern o frĂ„ga, om han nu vill vara transparent med detta ?
Jag tror Breitling gör precis det som behövs för att kunna fÄ döpa om urverket.

Hej!
Grattis till ditt köp!
Letade du lÀnge innan du hittade just den som du helst ville ha av alla Navitimers?
Ha en fin kvÀll!

Tack! Önskan om en Navitimer har funnits i bakhuvudet lĂ€nge. Innan detta köp var jag egentligen ute efter en Jaeger-Lecoultre chronograph typ Master Compressor, men hittade ingen lĂ€mplig utan började snegla mot dessa istĂ€llet. Har nog alltid velat ha en blĂ„ med lĂ€derarmband, sen ville jag ha en Ă€ldre med vingarna och inte bara "B":et som Ă€r i den nya loggan. Hade gĂ€rna haft en med genomskinlig boettbaksida, men nĂ„got fĂ„r man ju kompromissa med. Hittade denna nyservad i Tyskland till "rimligt" pris, sĂ„ nĂ€r jag vĂ€l bestĂ€mt mig för en Navitimer gick det pĂ„ ett dygn frĂ„n betalning till leverans. :)

Tillbaka
Topp