Simon.x
Silver
Fixa ett svart viklĂ„s till dennaNy dinka, gillar look, fit, grymt med dlc, verket kĂ€nns dock ej sĂ„ krispigtâŠ
//Simon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fixa ett svart viklĂ„s till dennaNy dinka, gillar look, fit, grymt med dlc, verket kĂ€nns dock ej sĂ„ krispigtâŠ
Ăr vi helt 100 pĂ„ det ? Har aldrig fattat om hel övergĂ„ng skett till Sellita verk och vad exakt Breitling gör sedan med verken innan COCS..Nja, sitter inte ETA i Breitlings lĂ€ngre.
Vanliga Skyracern listade ju 20k, och gick att köpa med 20% rabatt vilket var ett bra pris!Ăr inte detta ett schysst pris?
Ăh. @SeikoZ killgissar som vanligtĂr vi helt 100 pĂ„ det ? Har aldrig fattat om hel övergĂ„ng skett till Sellita verk och vad exakt Breitling gör sedan med verken innan COCS..
ETA sĂ€ljer vad jag förstĂ„tt det inte verk till företag utanför SwatchGroup. SĂ„ dĂ„ antar jag att det ej sitter ETA i Breitlings lĂ€ngre.Ăr vi helt 100 pĂ„ det ? Har aldrig fattat om hel övergĂ„ng skett till Sellita verk och vad exakt Breitling gör sedan med verken innan COCS..
jo dÄ, finns en del företag som fortfarande har tillgÄng till eta.ETA sÀljer vad jag förstÄtt det inte verk till företag utanför SwatchGroup. SÄ dÄ antar jag att det ej sitter ETA i Breitlings lÀngre.
Har oxĂ„ hört detta, men inget âdefinitivtâ, tidsplan, lika med exakt vilken âupgradeâ, handpĂ„lĂ€ggning som görs av Breitling med dessa verk, ngn som har koll fĂ„r gĂ€rna comment, fĂ„r vĂ€l annars skicka mail till mr Kern o frĂ„ga, om han nu vill vara transparent med detta ?ETA sĂ€ljer vad jag förstĂ„tt det inte verk till företag utanför SwatchGroup. SĂ„ dĂ„ antar jag att det ej sitter ETA i Breitlings lĂ€ngre.
Jag tror Breitling gör precis det som behövs för att kunna fĂ„ döpa om urverket.Har oxĂ„ hört detta, men inget âdefinitivtâ, tidsplan, lika med exakt vilken âupgradeâ, handpĂ„lĂ€ggning som görs av Breitling med dessa verk, ngn som har koll fĂ„r gĂ€rna comment, fĂ„r vĂ€l annars skicka mail till mr Kern o frĂ„ga, om han nu vill vara transparent med detta ?
SĂ„ Ă€r det nog, âhigh gradeâ Eta / sellitas, kalibreras, âputsas uppâ, skickas till cocsâŠ.Jag tror Breitling gör precis det som behövs för att kunna fĂ„ döpa om urverket.
Kör du @Hans B 1955 metoden?
FörklaraâŠKör du @Hans B 1955 metoden?
...fet kebabpizza varannan dag för 20,5cm handlederFörklaraâŠ
Nja. Jag fĂ„r bara mage. Ălmage. Smaltjock till max. Stor mage, david hasselhoff-ben. Inga klĂ€der passar. Inte varit pĂ„ gymmet sedan feb-20....fet kebabpizza varannan dag för 20,5cm handleder
klassisk alkisklocka
Hej!Debut i denna trÄd, en Navitimer har stÄtt pÄ önskelistan sen tioÄrsÄldern!
Det ska vara gött att leva!Nja. Jag fĂ„r bara mage. Ălmage. Smaltjock till max. Stor mage, david hasselhoff-ben. Inga klĂ€der passar. Inte varit pĂ„ gymmet sedan feb-20.
Tjacka dig lite nya kleder vettjaâŠklassisk alkisklocka
Inga fylleinlĂ€gg nu JensTjacka dig lite nya kleder vettjaâŠ
- Bör kombineras med rejÀl benstomme...fet kebabpizza varannan dag för 20,5cm handleder
Hej!
Grattis till ditt köp!
Letade du lÀnge innan du hittade just den som du helst ville ha av alla Navitimers?
Ha en fin kvÀll!
LÀgg ut den dyrt sÄ fattar folk hur billig min ÀrFunderar pÄ om jag ska slÀppa en av mina Svarta Breitling Chronomat 44 ??
//Simon
LÀgg ut den dyrt sÄ fattar folk hur billig min Àr
Du fÄr köpa den, den skÀnks ju bort sÀger duNej det kommer inte att hÀnda Du skÀnker ju bort din fast det Àr en med B01 haha
//Simon
Den Àr för skrikig för mej i siffrornaDu fÄr köpa den, den skÀnks ju bort sÀger du