Det Àr en Breitling som sÀljs pÄ KS...Den Àr för skrikig för mej i siffrorna
Men priset Àr mycket lÄgt om man tÀnker vad det Àr för ur. fattar inte att ingen har köp den av dej...
//Simon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr en Breitling som sÀljs pÄ KS...Den Àr för skrikig för mej i siffrorna
Men priset Àr mycket lÄgt om man tÀnker vad det Àr för ur. fattar inte att ingen har köp den av dej...
//Simon
En betong platta tagen utanför butiken eller en guldtacka ??Mkt dinkaffĂ€rer denna vecka, , nytt paket frĂ„n Erikson igenâŠ
Hos lokala Uris för korta bandet, Äter MÄndagEn betong platta tagen utanför butiken eller en guldtacka ??
Upp med en bild pÄ den NU
//Simon
Jo iofs men om vissa tar 30k för en ufo utan guld samt 30 Är pÄ nacken och utan B01Det Àr en Breitling som sÀljs pÄ KS...
@ERIKSON URHANDEL Àr min fylla pÄ de snea bandenSega band
Tur att du inte lÀmnade den till @Nissestr alla hans Àr ju klippta pÄ fyllan typ lol
//Simon
Sorry@ERIKSON URHANDEL Àr min fylla pÄ de snea banden
Mina snitt Àr av kirurg-kvalitet
Men inget man ser ÀndÄ Àn nÀr man tar bild pÄ den amputerade delen vid byte av band
Det Àr c00lt! Det Àr @Simon.x som spyr gallan
Jag hĂ„ller med dig sen har jag förstĂ„else för att det Ă€r ju verkligen en "fĂ€rgklick" och ganska "skrikig" Ă€ven för att vara Breitling. Men den Ă€r nog en vattendelare antingen Ă€lskar man den eller hatar den. Ăr nog ingen mellanmjölk för nĂ„n men absolut sjukt mkt och bĂ€sta urverket för vĂ€ldigt rimliga pengDen Ă€r för skrikig för mej i siffrorna
//Simon
Har den 22 eller 24 vid luggarna?Jag hĂ„ller med dig sen har jag förstĂ„else för att det Ă€r ju verkligen en "fĂ€rgklick" och ganska "skrikig" Ă€ven för att vara Breitling. Men den Ă€r nog en vattendelare antingen Ă€lskar man den eller hatar den. Ăr nog ingen mellanmjölk för nĂ„n men absolut sjukt mkt och bĂ€sta urverket för vĂ€ldigt rimliga peng
Dessa modeller har 22 vid lugHar den 22 eller 24 vid luggarna?
Ahh. DamklockorDessa modeller har 22 vid lug
//Simon
Airborn modellerna har samma mÄtt 22-20 pÄ bandenAhh. Damklockor
Airbornen har lÀmnat sedan lÀngeAirborn modellerna har samma mÄtt 22-20 pÄ banden
RÀdda En dam i nöd inskaffa @Boozer_87 B01
Du orkar bÀra upp denna hihi
//Simon
jaja men dom har ju 22-20 pÄ banden juAirbornen har lÀmnat sedan lÀnge
Snygga bilder!Detaljer Àr aldrig fel:
vilka airborne modeller tÀnker du pÄ dÀr?Airborn modellerna har samma mÄtt 22-20 pÄ banden
RÀdda En dam i nöd inskaffa @Boozer_87 B01
Du orkar bÀra upp denna hihi
NÀsta gÄng du besöker butiken i Sundbyberg,
Ta en titt pÄ den bruna Breitling lÄdan i den finns en giljotin för att cutta band plus en massa andara verktyg som Àr för Breitling
//Simon
Funderat pÄ just detta ett bra tag faktist, Fan folk slumpar ivÀg brattar till höger och vÀnster Àven relativt nya för skit och ingenting hÀr. Menar kollar man Blocket/Tradera/Marketplace och över ofta klubbauktioner samt Àven marknader utomlands sÄ Àr det ju ofta bra % högre dÀr och har alltid funderat pÄ varför det lÀggs sÄ lÄgt hÀr!?.Det Àr en Breitling som sÀljs pÄ KS...
KS fattar inget dessvÀrre, hur bra Brattar Àr, bara vi i trÄden som har koll pÄ lÀgetFunderat pÄ just detta ett bra tag faktist, Fan folk slumpar ivÀg brattar till höger och vÀnster Àven relativt nya för skit och ingenting hÀr. Menar kollar man Blocket/Tradera/Marketplace och över ofta klubbauktioner samt Àven marknader utomlands sÄ Àr det ju ofta bra % högre dÀr och har alltid funderat pÄ varför det lÀggs sÄ lÄgt hÀr!?.
Vad klockor annonseras för sÀger inte sÄ mycket.Funderat pÄ just detta ett bra tag faktist, Fan folk slumpar ivÀg brattar till höger och vÀnster Àven relativt nya för skit och ingenting hÀr. Menar kollar man Blocket/Tradera/Marketplace och över ofta klubbauktioner samt Àven marknader utomlands sÄ Àr det ju ofta bra % högre dÀr och har alltid funderat pÄ varför det lÀggs sÄ lÄgt hÀr!?.