Jag provade ocksÄ gummi med viklÄset var super, nÀr jag köper blir det bÄde mesh och gummi, alt. Aligator eller allihopJa. Prövade mesh jag med men Àr inte sÄld. FÄr nog bli gummi med viklÄs och komplettera med lÀder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag provade ocksÄ gummi med viklÄset var super, nÀr jag köper blir det bÄde mesh och gummi, alt. Aligator eller allihopJa. Prövade mesh jag med men Àr inte sÄld. FÄr nog bli gummi med viklÄs och komplettera med lÀder.
Du vet mina kÀnslor för mesh...
Jag hade satsat pÄ mesh och gummi! TvÄ ytterligheter i sammanhanget. Blir tvÄ olika klockor. Sen nÀr du börjar kÀnna dig lite seg sÄ börjar du spana efter lÀder och dÄ tittar du inte enbart pÄ originallÀder...Jag provade ocksÄ gummi med viklÄset var super, nÀr jag köper blir det bÄde mesh och gummi, alt. Aligator eller allihop
Det verkade inte funka tyvÀrr, den börjar blinka nÀr man hÄller in bÄda knapparna men sen hoppar den runt helt vilt! Och den stÄr antingen pÄ 44:44 eller 54:54 men tickar inte vidare eller nÄgot annat utan stÄr still och visar samma hela tiden. Den analoga tiden funkar som den ska men inte digitalahttp://www.mwrforum.net/forums/showthread.php?3551-ESA-Y2-900231-setting-instructions
SÀtter inga pengar pÄ att det Àr rÀtt men testa gÄr ju (andra inlÀget)
Ja. Prövade mesh jag med men Àr inte sÄld. FÄr nog bli gummi med viklÄs och komplettera med lÀder.
Undrar va fan han gjort med den? Typ kört över den pÄ asfalt...MÄnga pÄstÄr ju sig anvÀnda sin Aerospace som beater. HÀr Àr för en gÄng skull en som gjort det med bravur
http://www.lauritz.com/sv/auktion/b...-avantage-chronometre-certifie-herr/i4115758/
Det tycker jag om den Àr servad av AD och det finns papper pÄ det.Àr 25k okej pris för en avenger chrono ti E13360
servad slutet -13 fullset?
Servad hos breitling , papper finnsEn av de ballaste brattarna btw...
Men den bör ha den första tavlan utan mönster i subdial:sen för att jag ska svettas
Vet inte riktigt nÀr de bytte frÄn slÀta till sÀnkta eller vad man nu kallar det. Min var frÄn 2001. Men jag Àr nörd, lyssna inte pÄ mig haha bÄda Àr feta.Servad hos breitling , papper finns
FrÄn 05 , Àr vÀl slÀt tavla dÄ?
Leo! Men prutta lite pĂ„ priset..Ăr ju frĂ„gan ska man eller inte?
Leonardo eller Buzz
Ja , tycker avengern blivit dyr,,,Leo! Men prutta lite pÄ priset..
Snygg!!, men sÀnk ljudet! Grabben lider juNu Àr man med bratte igen tidigare Àgare av en svart SOH 42.
Idag fick jag iaf hem en annan superocean, en stÄlfisk
Snygg!!, men sÀnk ljudet! Grabben lider ju
Min har den med vÀnster halva med mönster, höger utan. Tycker det Àr svincoolt. Skiljer det sig mellan titan och stÄl ang tavlorna?Vet inte riktigt nÀr de bytte frÄn slÀta till sÀnkta eller vad man nu kallar det. Min var frÄn 2001. Men jag Àr nörd, lyssna inte pÄ mig haha bÄda Àr feta.
Inget fel pÄ de nyare...
(snodd frÄn Breitlingsource)
Fattar inte vad du menar med stÄl?Min har den med vÀnster halva med mönster, höger utan. Tycker det Àr svincoolt. Skiljer det sig mellan titan och stÄl ang tavlorna?
Jag menar, har stÄlklockorna samma tavlor som titanvarianterna? Nu jÀmför vi vÀll olika subdials pÄ Avengers. Min Skyland i stÄl har alltsÄ mönster pÄ vÀnster halvaFattar inte vad du menar med stÄl?
Och nu kollade jag pÄ B hemsida pÄ Avenger 2 kronografen och de verkar ha slÀta subdials.E13360 har tvÄ tavlor vad jag sett, bÄda med arabiska siffror, första som Àr slÀt och nya som har cirklar i subdialsen. Jag har sett tavlorna i svart, grÄ, blÄ och vit. Har tyvÀrr rensat bort (slÀngt) alla gamla chronologer frÄn den tiden i ett försök att bli "nykter".
Den dÀr Àr sÄ fet!Och nu kollade jag pÄ B hemsida pÄ Avenger 2 kronografen och de verkar ha slÀta subdials
Bra dÀr. Jag körde en Edit pÄ mitt inlÀgg att de sÄg slÀta ut.Jag har inte kollat sÄ mkt pÄ nya Avenger 2. Men har fördelen av att sitta vid datorn sÄ hÀr kommer nÀrbild jag hittade. Hela cirklar. Jag tycker din Skyland Àr snyggare, kan inte riktigt sÀtta fingret pÄ varför, Àven om jag skulle föredra den nya lite mindre storleken pÄ mina frökenarmar.
Vad har du för visare? Har du inte de vita? Har inte tÀnkt pÄ det pÄ dina bilder. Bild tack.Bra dÀr. Jag körde en Edit pÄ mitt inlÀgg att de sÄg slÀta ut.
Jag gillar min Skyland mer ocksÄ men det kan man ju inte hÄlla sÄ högt, hyfsat partisk
Men gillar toolighten i att allt pÄ tavla och visarna inte Àr i blÀnkande metall. Nu har jag bytt visare men tavlans vita stencil-nummer Àr coola. Sen gillar jag fyrkantig sekundvisare och gillar inte tvÄans konstiga röda jox i subdial kl 12
Jag har 16,5-17cm pÄ handleden och lider inte av att den Àr 45mm. Dessutom alltid trott att den var 44