• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vad har du för visare? Har du inte de vita? Har inte tÀnkt pÄ det pÄ dina bilder. Bild tack. :)
Jag har tvÄans blanka visare. Den lÀmnades in pÄ Jarl Sandin pÄ service och dÄ byttes de gamla vita ut mot nya blanka. DÄ sket jag i vilket dÄ jag tyckte de vita va lite tradiga och att klockan bÀr upp sitt vÀrde i affektion och inte i att va original. Den Àr ett redskap liksom... Men Ängrar mig lite nu. De gjorde det utan att frÄga sÄ fÄr se nÀsta service. Kanske gÄr att skaka fram nya vita eller sÀtta tbx de gamla. Har dem i nÄn lite pÄse i klocklÄdan.
image.jpg

Jag har tvÄans blanka visare. Den lÀmnades in pÄ Jarl Sandin pÄ service och dÄ byttes de gamla vita ut mot nya blanka. DÄ sket jag i vilket dÄ jag tyckte de vita va lite tradiga och att klockan bÀr upp sitt vÀrde i affektion och inte i att va original. Den Àr ett redskap liksom... Men Ängrar mig lite nu. De gjorde det utan att frÄga sÄ fÄr se nÀsta service. Kanske gÄr att skaka fram nya vita eller sÀtta tbx de gamla. Har dem i nÄn lite pÄse i klocklÄdan.
image.jpg
Nu nÀr du sÀger det sÄ minns jag att du har berÀttat det förut, eller hur? GammelhjÀrnan har nÄgon byte info om det dÀr som tittar fram...

Har varit med om samma sak. Det byts en del saker helt i onödan.

Nu nÀr du sÀger det sÄ minns jag att du har berÀttat det förut, eller hur? GammelhjÀrnan har nÄgon byte info om det dÀr som tittar fram...

Har varit med om samma sak. Det byts en del saker helt i onödan.
Jag la in en bild i recensionen efter att det bytts ut... SÀkert dÀr

asset-version-b2aef13e8a-chronomat-44-blacksteel-1-1.jpg

Vad sÀger panelen om nya Chronomat 44 Blacksteel dÄ? Tycker den ser riktigt fet ut, gillar att de "tagit ut" svÀngarna lite med subdial-designen.
Jag hÄller med @Dixie om indexfÀrgen. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna "fake-patina" som bÄde Breitling, Tudor, Omega och andra tillverkare har börjat med. NÄgon form av trend. Men jag skulle inte tveka att Àga vare sig DSOTM eller denna Chronomat dock, eller nya Avengern som @Oli hade nÄgon dag, trots det beige:a. Den Àr i övrigt riktigt fet. Gillar de nya fyrkantiga subtavlorna. Skulle jag bytt den mot min Flying Fish? Ja, mycket möjligt faktiskt.

Jag hÄller med @Dixie om indexfÀrgen. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om denna "fake-patina" som bÄde Breitling, Tudor, Omega och andra tillverkare har börjat med. NÄgon form av trend. Men jag skulle inte tveka att Àga vare sig DSOTM eller denna Chronomat dock, eller nya Avengern som @Oli hade nÄgon dag, trots det beige:a. Den Àr i övrigt riktigt fet. Gillar de nya fyrkantiga subtavlorna. Skulle jag bytt den mot min Flying Fish? Ja, mycket möjligt faktiskt.
Den har ju nya gummit ocksÄ :hungry:

gummi kommer aldrig nudda min handled mer!
har försökt i alla dess former att gilla det ,för det e ju riktigt snyggt,,men nej! nu Àr det nog.

The taste is like the ass :)
Tur det. Jag gillar alla bandvarianter mĂ„ste jag sĂ€ga. Gummi Ă€r skönast. LĂ€der och textil (ny favorit) mycket bra. StĂ„l Ă€r ok, men dĂ€r var Breitling mycket bĂ€ttre tidigare Ă€r min Ă„sikt, innan de började vika viklĂ„sen som om alla hade helt runda handleder. Mest böj i branschen, varför kan man frĂ„ga sig? Älskade pilotlĂ€nken pĂ„ mina chronomater för 10-15 Ă„r sedan. Inte nu.

SÄ porrigt, Àr Miami hÀlsar pÄ Angel igen. Han visar nÄt extra originellt i bratte sortimentet. Chronomat 44 limited edition i bara 25 ex med Diamond works o armband med stenar. SjÀlvklart allt i solid rosé guld. Prislappen, Jaaa 109 000 USD c:a 1 miljon.
image.png

HÀmtade nytt igÄr! Inte kÀnt sÄ hÀr för en bratte sen min Avenger II GMT.. SÄ djÀvulskt skönt, kunde inte vara mer nöjd! Full set, kanonskick och ett kvartsverk som inte gÄr av för hackor! BÀsta Colten möjligen??

-A73380

image.jpg

image.jpg

HÀmtade nytt igÄr! Inte kÀnt sÄ hÀr för en bratte sen min Avenger II GMT.. SÄ djÀvulskt skönt, kunde inte vara mer nöjd! Full set, kanonskick och ett kvartsverk som inte gÄr av för hackor! BÀsta Colten möjligen??

-A73380

image.jpg

image.jpg

helt klart bÀsta colten, och i min mening en av dom bÀsta breitling överhuvudtaget.
hade en ,,,saknar den,,,

Tillbaka
Topp