Rymdhamstern
Silver
Super AVI vs. manschett. Oklart vem som har övertaget 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Svinsnyggt!FÄtt hem grÄtt outerknown-nato till Endurance nu. Tycker det flyger ÀndÄ!
![]()
Wow vilken skillnad. Mycket snyggtFÄtt hem grÄtt outerknown-nato till Endurance nu. Tycker det flyger ÀndÄ!
![]()
Wow vilken skillnad. Mycket snyggt
Blir ju sugen pÄ en sÄn sjÀlv.Ok en bild till pÄ natot!
![]()
Blir ju sugen pÄ en sÄn sjÀlv.![]()
Riktigt bra pris. MÄste försöka att hÄlla mig dockBo Berggren har en vit kvar för 28k. Billigare Àn sÄ ny frÄn AD blir det nog aldrig. Bara köra med andra ord![]()
Ett tag sedan jag hade Avengern pÄ, men levererar som vanligt. Och bandet Àr ju galet bekvÀmt.
![]()
![]()
Borde vara trycktest och koll av packning. Som Àr gratis att göra och mÄste göras för att garantin skall gÀlla. Se hÀr:Det var lÀngesedan jag Àgde en Bratte och dÄ var det en Evo 44mm men nÀr jag kollar Blocket-annonser sÄ Àr det ett jÀkla servande av klockorna. Har aldrig varit med om liknande. Min SMP Àr 5 Är gammal nu och det börjar bli dags för service men senast sÄg jag en Blocket-annons dÀr klockan servats vartannat Är. KÀnns ju helt orimligt. Vad sÀger ni inbitna?
Det Àr varierande service. Inte trycktest enbart. Kanske Àr för mÄnga mÄndagsex. Jag hade 0 problem med min Evo pÄ den tiden.Borde vara trycktest och koll av packning. Som Àr gratis att göra och mÄste göras för att garantin skall gÀlla. Se hÀr:
The Breitling International Manufacture Movement Warranty does cover any manufacturing defect of the mechanical Manufacture Breitling movement, provided that water resistance tests are performed every two years following the date of purchase by an authorized Breitling service center. These tests are conducted free of charge. The warranty takes effect as of the date of purchase of the watch (âWarranty Periodâ).
Det lÄter mÀrkligt helt klart.Det Àr varierande service. Inte trycktest enbart. Kanske Àr för mÄnga mÄndagsex. Jag hade 0 problem med min Evo pÄ den tiden.
Saknar den dÀr knosen
Kan varmt rekommendera svart gummi!TÀnker att det Àr dags att byta band, nÄgra tips pÄ fÀrger etc som ni tror hade passat?
![]()
Ja det ser ju riktigt fint ut! Funderar pÄ nÄn typ av mesh gummi...Kan varmt rekommendera svart gummi!
![]()
En av Breitlings bĂ€sta slĂ€pp!För runt 15 Ă„r sedan sĂ„ drev jag och frun ett cafĂ© och bageri. Vi hade gnetat och lĂ„nat för att kunna köpa det. Efter första sommaren med massa jobb men Ă€ven med fantastisk försĂ€ljning Ă„kte jag raka spĂ„ret till Rydbergs Ur i Helsingborg och köpte denna Chrono Superocean som jag spanat pĂ„. Ăr fortfarande sĂ„ glad i den.
Grattis. Riktigt lÀcker.Delar en bild pÄ min första Breitling. VÀldigt nöjd sÄ lÄngt mÄste jag sÀga
![]()