Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja jag fick inget mer svar från denna pantbank. Verkar oseriöst. Den såg ju för jävlig ut på sina ställen.9900:- gick den för. Vågade inte bjuda. Kändes lite för riskabelt.
Den där är ju för jäkla tuff egentligen! Hur gammal och hur stor?
De är stenhårda och sköna. Jag kör min andra på gummi då jag tycker det är skönare. 42mm och den orangea är en från 2010. Den svarta är från 2012Den där är ju för jäkla tuff egentligen! Hur gammal och hur stor?
Det hade nog gått polera upp den ganska enkelt, men lite svårt att se hur illa det var. Den ligger iaf på blocket nu för 20000 kr.Ja jag fick inget mer svar från denna pantbank. Verkar oseriöst. Den såg ju för jävlig ut på sina ställen.
Ha ha ha har köparen ens hunnit få den?Det hade nog gått polera upp den ganska enkelt, men lite svårt att se hur illa det var. Den ligger iaf på blocket nu för 20000 kr.Jag var mest orolig att den inte fungerade.
Hejsan, är alla armband/stållänkar till denna modell polerade/blanka? Det är verkligen intressanta klockor, som kanske är än mer effektfulla i verkligheten?De är stenhårda och sköna. Jag kör min andra på gummi då jag tycker det är skönare. 42mm och den orangea är en från 2010. Den svarta är från 2012![]()
Vet faktiskt inte men eftersom boetten är polerad antar jag att även länkarna är det.Hejsan, är alla armband/stållänkar till denna modell polerade/blanka? Det är verkligen intressanta klockor, som kanske är än mer effektfulla i verkligheten?
Det sjuka är att Kalmars pantbank skrev till MIG och frågade till vilken adress jag ville få den skickad, trots att jag inte ens hade bjudit på den (hade dock skickat en fråga), och detta var imorse. Den är alltså inte skickad än.Ha ha ha har köparen ens hunnit få den?
Nja det behövdes en galet bra polering på den. Jo jag va också orolig om den inte skulle fungera plus att den såg ut att ha legat i saltvatten och skrubbats på sina ställen.
Det e ju fuffens långa vägar. Snubben som vann den vann även en Crosswind s/g som sedan efter några dagar kom upp igen av samma pantbank. Men snubben har fått gott omdöme av köpet av den klockanDet sjuka är att Kalmars pantbank skrev till MIG och frågade till vilken adress jag ville få den skickad, trots att jag inte ens hade bjudit på den (hade dock skickat en fråga), och detta var imorse. Den är alltså inte skickad än.
Jag har faktiskt köpt och sålt klockor av/till honom så han är seriös, första gången år 2005 och senast för några månader sedan.Det e ju fuffens långa vägar. Snubben som vann den vann även en Crosswind s/g som sedan efter några dagar kom upp igen av samma pantbank. Men snubben har fått gott omdöme av köpet av den klockan.
Skrev till säljaren på blocket om att den ser ruskigt skitig ut eller är det rost på klockan. Fråga också om klockan fungera. Ja den fungerar som den skall och är rengjord nu men vad inte det på bilderna. Ok man tar alltså bilder från en annan annons från tradera och lägger upp. Istället för nytagna bilder på rengjord klocka.
Han hade inga bilder just nu kunde eventuellt skicka på torsdag då han är borta på jobb.
Låter bra. Den växer väldigt mycket på en, så kanske dags att börja se sig om efter ett objekt.Vet faktiskt inte men eftersom boetten är polerad antar jag att även länkarna är det.
Blir lite bling
Jag har läst på endel, och det är många som föredrar de nyare modellerna, både skribenter och vanligt folk. Men jag känner nog att jag kommer landa i en A17364. Blir ju inte bättre när man ser alla bilder dessutom.Den gula är inte heller dum.
![]()
Seriöst att lägga upp en klocka som man inte har i ägo ännu?Jag har faktiskt köpt och sålt klockor av/till honom så han är seriös, första gången år 2005 och senast för några månader sedan.
Tycker de äldre är coolare men det är ju en smaksak som med alla klockorJag har läst på endel, och det är många som föredrar de nyare modellerna, både skribenter och vanligt folk. Men jag känner nog att jag kommer landa i en A17364. Blir ju inte bättre när man ser alla bilder dessutom.
Synd bara att det ör väldigt mkt AIK över denDen gula är inte heller dum.
![]()
Synd bara att det ör väldigt mkt AIK över den![]()
Precis därför jag avstår gul och svarta klockor generellt. Brukar ha min ljusblåa Breitling på matchdagar.Synd bara att det ör väldigt mkt AIK över den![]()
Det kan man ju självklart diskutera att det är lite tveksamt.Seriöst att lägga upp en klocka som man inte har i ägo ännu?
När man tar bilder för att sälja och så ångrar man sig
![]()
![]()
Du har väl inte tröttnat på aerospace i sin finaste form?
Wow, stenhård!
Breitling-duo. Colten är underskattad!
![]()
Fick själv hem just en sådan Colt förra veckan som förövrigt är min första Breitling. Men håller med om att den är riktigt finBreitling-duo. Colten är underskattad!
![]()
Kul att den hamnade hos dig! Slit den väl