Snygg! Grattis till ett bra köp. Samma storlek som den blĂ„ 57 frĂ„n Palma?Utöver Exospace sĂ„ hĂ€mta jag Ă€ven hem en Superocean Heritage â57 Outerknown igĂ„r
FÄr bÀras som kostymdykare idag!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Grattis till ett bra köp. Samma storlek som den blĂ„ 57 frĂ„n Palma?Utöver Exospace sĂ„ hĂ€mta jag Ă€ven hem en Superocean Heritage â57 Outerknown igĂ„r
FÄr bÀras som kostymdykare idag!
![]()
Tackar! Ja det Àr exakt samma, bara med annan fÀrg. Saknade den jag sÄlde, sÄ dÄ hittade jag en brun istÀlletSnygg! Grattis till ett bra köp. Samma storlek som den blÄ 57 frÄn Palma?
HÀr Àr min, utan bilhandlarehÀng.Testkör farsans Bratte med obligatoriskt bilhandlarhÀng
![]()
Men med kompletterande pÀrlarmband, mycket tjusigtHÀr Àr min, utan bilhandlarehÀng.
Trevligt svar!Men med kompletterande pÀrlarmband, mycket tjusigt![]()
Helt galet bra, ytterst ovanlig?Ni har sett den tidigareâŠ..![]()
FÄr man nog sÀga!Helt galet bra, ytterst ovanlig?
Helt galet bra, ytterst ovanlig?
Grattis! Och inte bara lite vattentÀt heller, den dÀr pallar nog sommaren dopp med sina 3000mEn klocka jag aldrig trodde jag skulle Àga, men har lÀnge velat ha en gul eller orange klocka. SÄ Àr den vattentÀt som en bonus
VÀldigt bra service frÄn Breitlingboutiquen ocksÄ. Vilka band passar till denna tycker ni?
![]()
Grattis! Och inte bara lite vattentÀt heller, den dÀr pallar nog sommaren dopp med sina 3000m
Till sommaren mÄste du ju köra pÄ Breitlings gula gummi
![]()
Nej det skulle jag faktiskt inte pÄstÄ. Visst, gummit Àr ganska tjockt och lite styvt i början, men bÀrs riktigt skönt tycker jag! VÀrt att testa Ätminstone, deras gummin Àr förhÄllandevis billiga i jÀmförelse med andra mÀrken.Snyggt! Killen hos Breitling varnade för att klockan blir vÀldigt bulkig pÄ gummit dÄ det Àr ganska tjockt... Upplevs det sÄ?
HÄller med. TÀnkte först hÄlla fast vid principen att köpa pÄ lÀnk för att sen vÀxla till band. Men i detta fall gick det bara inte. Hade gjort sig i Titan denna. LÀnken var verkligen no-go.Nej det skulle jag faktiskt inte pÄstÄ. Visst, gummit Àr ganska tjockt och lite styvt i början, men bÀrs riktigt skönt tycker jag! VÀrt att testa Ätminstone, deras gummin Àr förhÄllandevis billiga i jÀmförelse med andra mÀrken.
LÀnken dÀremot, dÄ snackar vi bulkig och rejÀÀÀÀl tyngd![]()
Ja precis, aldrig sett draken pryda en urtavla tidigare sÄ var nÄgot nytt för mig.Det som gör det lite extra roligt för en svensk Àgare Àr att det Àr ett Saab Draken till höger pÄ urtavlan.
DÀr gjorde du bort dig alltWell, sÀg snÀlla att det var en superbra idé att inte köpa den. helt rÀtt att lÀmna butiken tomhÀnt. Den Àr inte alls fin. Inte Àr jag bitter
Navitimer 43mm för Spanska marknaden, 1 av 100.
![]()
![]()
![]()
Kul att du knep "skogsvarianten"! Tycker tavlan spelar bra nÀr den nÀstan blir svartWell, sÀg snÀlla att det var en superbra idé att inte köpa den. helt rÀtt att lÀmna butiken tomhÀnt. Den Àr inte alls fin. Inte Àr jag bitter
Navitimer 43mm för Spanska marknaden, 1 av 100.
![]()
![]()
![]()
Nej,nej inget köp denna gÄng. Blev ett foto tillfÀlle. Och en del Ängest efterÄt.Kul att du knep "skogsvarianten"! Tycker tavlan spelar bra nÀr den nÀstan blir svart![]()