Den e ruggigt fin.![]()
Provar Chronomaten ett tag. Alldeles för kort lÀnk dock sÄ hoppas jag har nÄgot lÀmpligt gummi liggande hemma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den e ruggigt fin.![]()
Provar Chronomaten ett tag. Alldeles för kort lÀnk dock sÄ hoppas jag har nÄgot lÀmpligt gummi liggande hemma.
Riktigt nice blev det dÀr.![]()
![]()
Nice med korta bandhorn. Blir riktigt bra pÄ vanliga band. Ingen glipa hÀr inte.
Smygöppning av Breitlings egna butik hĂ€r i Göteborg pĂ„ Ăstra Hamngatan.
Otroligt fin butik och vÀldigt trevlig personal och service.
![]()
![]()
![]()
Smygöppning av Breitlings egna butik hĂ€r i Göteborg pĂ„ Ăstra Hamngatan.
![]()
![]()
![]()
Fint! Imorgon öppnas det. Lite band klippning osv![]()
SÄg nu pÄ instagram att de verkar öppna imorgon(?). Lite oklart. Drar dit och kollar imorgon.
Mycket trevligt! Den nya navi![]()
Vilken jÀvla go fredagskÀnsla jag fick i magen nu. Först burgare med @Dixie och sedan gemensamt besök och gött snack i nya Breitlingbutiken (GBG).
Dit mĂ„ste man, hoppas dom Ă€r trevligare Ă€n dom andra ad som finns i nĂ€romrĂ„det.Smygöppning av Breitlings egna butik hĂ€r i Göteborg pĂ„ Ăstra Hamngatan.
![]()
![]()
![]()
Tycker andra ADs i GBG (finns tvÄ) Àr trevliga men inte alltid kunniga. Nya butiken gav ett klockrent förstaintryck pÄ mig i alla fall.Dit mÄste man, hoppas dom Àr trevligare Àn dom andra ad som finns i nÀromrÄdet.
Hur Ă€r utbudet av modeller/variationer?Besökte dom i förrgĂ„r och fick âriktigaâ grejer i glaset (Gula Ănkan)Ett vĂ€ldigt trevligt besök! Totala motsatsen mot det stela bemötande jag har upplevt hos t ex Wempe och Nymans. Ăven en klar kontrast mot en viss butik snett mittemot som jag besökte precis innan.
![]()
![]()
Det lÄter bra, ska garanterat försöka svÀnga förbi i dagarnaTycker andra ADs i GBG (finns tvÄ) Àr trevliga men inte alltid kunniga. Nya butiken gav ett klockrent förstaintryck pÄ mig i alla fall.
De har en jÀkla massa, Àven sÄdant som lanserades förra veckan.Hur Àr utbudet av modeller/variationer?
HÀr har du en hel butik med Brattar jÀmfört med dom andras typ tvÄ montrar. Flerdubbelt mer samt grejer du aldrig nÄgonsin ser hos dom vanliga svenska AD som t ex en Premier Tourbillon. Det Àr ju detta som Àr det allra bÀsta med dedikerade butiker⊠utbudetHur Àr utbudet av modeller/variationer?
Kul grepp! Att köpa/bĂ€ra andra skolor eller andra institut som man sjĂ€lv inte har en personlig koppling till Ă€r en styggelse. Om mitt gamla alma mater mot förmodan slĂ€pps i framtiden kĂ€nns det som ett naturligt köp dĂ€remot.Lite ovanligt grepp. Breitling gör klockor med universitetskoppling. Breitling var vĂ€l pĂ„ 90-talet lite av pionjĂ€rer med att sĂ„ i sĂ„ stor omfattning göra klockor ihop med sĂ„ mĂ„nga olika olika flygvapen. Det bara drĂ€llde av varianter av Chronomat, Navitimer, Aerospace pĂ„ olika tema. Ăr det för amerikanska universitet vi fĂ„r se nĂ„got liknande nu?
Skillnaden Àr vÀl möjligtvis att man kan tÀnka sig att köpa t.ex. en Chronomat Red Arrows edition Àven om man inte Àr pilot dÀr, men man skulle nog inte köpa en Princeton edition om man inte studerat dÀr.
![]()
![]()
![]()
![]()