• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Den hÀr Àr svinbra tycker jag. Superocean 44 ref M17393.

1DAA152A-BED7-4592-B101-3256F0F446F1.jpeg

Eller hur! Gillar verkligen den matta vridringen. KÀnns ocksÄ prisvÀrd sett till Breitlings priser nu för tiden.
Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sÀllsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar frÄn blÄ till antracit beroende pÄ ljus. Jag provade den orangefÀrgade i butiken pÄ biblioteksgatan för nÄgon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade sjÀlvklart inte den). Orange Àr kul, vitt och blÄ det mer anvÀndbara.

IMG_0209.jpeg

IMG_0208.jpeg

Lite sugen pÄ den svarta GMT, mycket gamla Breitling DNA i den. Byta av band till svart skulle vara att föredra.
IMG_0211.jpeg

Sedan fick jag prova en av nyheterna. Fin tavla dock för stor och dyr. Inget för mig. Dock kul med brons, vÄgat av Breitling mÄste jag sÀga.
IMG_0207.jpeg

Edit: den orangea klockan pÄ ett mörkgrÄtt gummi som matchar ringen skulle troligtvis vara den ultimata kombination. Förutom lÀnk dÄ.

Senast Àndrad:
Vart köpte du klockan? Börjar bli mer och mer sÀllsynta. Köpte min vita i somras, gillar hur den skiftar frÄn blÄ till antracit beroende pÄ ljus. Jag provade den orangefÀrgade i butiken pÄ biblioteksgatan för nÄgon dag sedan. Fanns att matcha med en till frugan (hon gillade sjÀlvklart inte den). Orange Àr kul, vitt och blÄ det mer anvÀndbara.

IMG_0209.jpeg

IMG_0208.jpeg

Lite sugen pÄ den svarta GMT, mycket gamla Breitling DNA i den. Byta av band till svart.
IMG_0211.jpeg

Sedan fick jag prova en av nyheterna. Fin tavla dock för stor och dyr. Inget för mig. Dock kul med brons, vÄgat av Breitling mÄste jag sÀga.
IMG_0207.jpeg

Edit: den orangea klockan pÄ ett mörkgrÄtt gummi som matchar ringen skulle troligtvis vara den ultimata kombination. Förutom lÀnk dÄ.

Breitling-butiken i Göteborg. Verkar inte finnas mÄnga nya kvar att fÄ tag i lÀngre precis som du sÀger. Gillar det lekfulla uttrycket pÄ bÄde den vita och orange!

IMG_0209.jpeg

IMG_0208.jpeg

Lite sugen pÄ den svarta GMT, mycket gamla Breitling DNA i den. Byta av band till svart skulle vara att föredra.
IMG_0211.jpeg

IMG_0207.jpeg

Vad listar de Àldre superocean-modellerna?

Tillbaka
Topp