MĂ STE ocksĂ„ ha en gul klocka innan riktiga sommaren börjar. Nu börjar jakten. Kan jag hitta nĂ„gon av de andra 999 gula Frecce's som gjorts pĂ„ blott en mĂ„nad?Ăntligen tillbaka!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
MĂ STE ocksĂ„ ha en gul klocka innan riktiga sommaren börjar. Nu börjar jakten. Kan jag hitta nĂ„gon av de andra 999 gula Frecce's som gjorts pĂ„ blott en mĂ„nad?Ăntligen tillbaka!
![]()
Ja, va fan. Ville testa vanligt spÀnne istÀllet för vikspÀnnet, ser ju inte klokt ut med stÄlspÀnne.
Kan ju börja med dessa:Jag har sett den dÀr klargula med matchande fÀrg pÄ UTCenheten (eller om det var den dÀr gula med ngt "not for sale" tema som ocksÄ Àr sÄ dÀr tokgul). JÀkligt cool. à andra sidan Àr den inte alls dum pÄ ett svart hajband heller. Gult eller klarrött och utc och blank lÀnk blir vÀldigt "mycket" pÄ gott och ont.
Ang Breitlings till salu. Du verkar ha bra vÀldigt bra koll, sÀrskigt pÄ lite ovaligare Àldre modeller. Om du kastar upp lÀnkar pÄ nÄgra av de du hittat eller funderat pÄ och som Àr ngt sÀrskilt, sÄ tror jag det skulle uppskattas av mÄnga i trÄden.
Mà STE ocksÄ ha en gul klocka innan riktiga sommaren börjar. Nu börjar jakten. Kan jag hitta nÄgon av de andra 999 gula Frecce's som gjorts pÄ blott en mÄnad?![]()
Kör nog nato nÄgon dag i alla fall, dÀrefter blir det canvas. Uppar bilder dÄ.Bild tack! Monterat och klart.
Kör nog nato nÄgon dag i alla fall, dÀrefter blir det canvas. Uppar bilder dÄ.![]()
Den hÀr Àr en liten graal för mig. Vet du vad service/batteribyte kostar pÄ en sÄn hÀr?
![]()
Ja stencoola. Kan inte bestÀmma mig om orange eller gul Àr hÄrdast. Tiebreak behövs.
Rek servicepris pÄ enfrekvensare finns hÀr:
http://www.breitling.com/multimedia/pdf/sav/sav-1025.pdf
Att bara byta batteri hos en urmakare bör ju vara bra mycket billigare Àn det som listas dÀr om man hoppar resten kan jag tÀnka mig? Men ingen aning, kanske det inte bara görs?Inte allra vÀrsta.
Gul hÄller nog bÀttre i lÀngden?
Att bara byta batteri hos en urmakare bör ju vara bra mycket billigare Àn det som listas dÀr om man hoppar resten kan jag tÀnka mig? Men ingen aning, kanske det inte bara görs?
Skrivfel? Jag antar du menar pro1 som det egentligen blr vara.Det Àr det jag funderar pÄ ocksÄ. Kanske inte bara gÄr att byta batteri.
Titta pÄ den hÀr, med pro 2, som det ska vara.
![]()
Det Àr det jag funderar pÄ ocksÄ. Kanske inte bara gÄr att byta batteri.
Titta pÄ den hÀr, med pro 2, som det ska vara.
![]()
Den dÀr Àr riktigt riktigt bra, hade det inte varit för 30 m vattentÀtheten hade jag nog haft en.
Den gula tavlanĂntligen tillbaka!
![]()
No more wristshots for you!Katastrof/krislÀge i samlingen. Allt ser bra ut ovanifrÄn... (om Àn dÄligt ljus)
![]()
Men vad in i H-E hÄller pÄ att hÀnda pÄ undersidan??? Detta Àr katastrof. Originalplasten hÄller pÄ att slÀppa lite. Det fÄr inte ske. F#n, har bara burit den lite granna hemma och tagit med den en gÄng till Erikson för att visa den. Inget mer. Det Àr en tuff uppgift att vara NOS-Àgare. Nu vÄgar man ju knappt röra den, vill ju ha originalplasten intakt.
![]()
Tack!Den gula tavlanpannan i kaklet.
Den gula tavlan Med det bl gummitbare Ă„ gratulere
DÀr satt den! SlÀng nu alla andra band och kör vidare precis sÄ hÀr![]()
![]()
Svart nato, mycket bÀttre utseendemÀssigt och grymt bekvÀmt!
Skönt. DÄ kan du sÀlja din JLC DSC![]()
![]()
![]()
![]()
Tanken har slagit mig eftersom jag Àr sjukt nöjd med Bratten. KÀnns dock dumt att sÀlja för att man Àr nyförÀlskad och det finns just nu inget annat som lockar.Skönt. DÄ kan du sÀlja din JLC DSC
Det stör mig ocksÄ, fÄr försöka bleka men tror inte det gÄr. Ska testa H-R senare.Hmm, det ser ut som att detaljerna pÄ natot Àr en annan fÀrgnyans Àn klockan. Men det kanske bara stör en perfektionist som jag. Du kanske tycker kanske att det Àr helt okej?
Varför inte testa med ett Hadley Roma med matchande spÀnne?![]()
Sant.Tanken har slagit mig eftersom jag Àr sjukt nöjd med Bratten. KÀnns dock dumt att sÀlja för att man Àr nyförÀlskad och det finns just nu inget annat som lockar.![]()
Det stör mig ocksÄ, fÄr försöka bleka men tror inte det gÄr. Ska testa H-R senare.
Jag brukar inte gilla svart pÄ svart men det dÀr blev coolt![]()
![]()
Dagens i-landsproblem; vilket band ska jag ha pÄ min Breitling?
![]()
Svart
![]()
Grönt
![]()
GrÄtt
![]()
Grönt nato
![]()
Svart nato
![]()
![]()
Mellanlandar lite med kombinationen ovan men stör mig nÄgot fruktansvÀrt pÄ att PVD-detaljerna pÄ natot Àr mörkare Àn klockan.