• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

svesam

Rolex
En helt annan nÀstan bortglömd ufo-chronomat som finns i borstad och absolut kan konkurrera med blackbirds och mina matta 81950 Àr Chronomat Longitude GMT A20348. Den Àr en stunner som matt.
Tre snodda bilder frÄn www:
DSCN3069-1.jpg
Longitude.jpg
DSCN3068.jpg

Blir faktiskt sugen pÄ en UFO nÀr det dyker upp goding efter goding i trÄden :)
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Otroligt att ni precis diskuterat Blackbird.
Har inte varit inne och lÀst hÀr men det Àr ju en favorit. Speciellt den matta borstningen.
Som sagt var ovetandes har jag nu bestÀllt och har en riktig sköning pÄ ingÄng. 41mm och blÄ urtavla. Tar vÀl nÄgon vecka till bara :)
OtÄlig som fan...
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Otroligt att ni precis diskuterat Blackbird.
Har inte varit inne och lÀst hÀr men det Àr ju en favorit. Speciellt den matta borstningen.
Som sagt var ovetandes har jag nu bestÀllt och har en riktig sköning pÄ ingÄng. 41mm och blÄ urtavla. Tar vÀl nÄgon vecka till bara :)
OtÄlig som fan...
Matta brattar Àr det hÀrligaste. Speciellt de allra tidigaste reffarna pre-bb frÄn den "moderna" brattetidsÄldern. FÄr dock tillbaka min 2007a Blackbird big date frÄn service inom nÄgon mÄnad. Det blir som en ny klocka, har nÀstan glömt bort den. :)
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Jg har sjukt brattesug efter en dykarklocka nu. Hade varit sÄ jÀkla cool att köpa en matt kvartsare, helst med gul urtavla och skicka ivÀg den pÄ PVD-behandling.

Den dÀr Àr en riktig tjockis va?
Om det hade suttit ett superquartzverk i denna hade jag kunnat stÀnga mitt konto hÀr och leva i lycka och harmoni...
Smal och slank, bara 18,4mm ;)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Avenger seawolf chrono M1, titan. Finns ju Àven pvd:de, har ingen bild hÀr nu, men du fick en bild pÄ en sÄdan tidigare i trÄden
Tjockleken Àr vÀl som övriga seawolfs, 18,4mm
Jag har alltid hÀvdat att jag bara skulle köpa kvartsklockor om de jag gillade fanns som kvartsare. Breitling Àr ju faktiskt riktigt bra ur den aspekten eftersom mÄnga modeller finns just som kvartsare. 18,4mm gÄr dock bort, min smÀrtgrÀns gÄr vid 16mm.
 

xmb216bc

Panerai
Topp