svesam
Guld
(Svart). BĂ€ttre?
Ja!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
(Svart). BĂ€ttre?
Det dÀr blev riktigt bra. Mitt HR Cordura börjar bli ganska skönt nu men det tar tid.
JÀkla bra band för "ingen" peng, passar dessutom utmÀrkt till original-vikspÀnnet.Det dÀr blev riktigt bra. Mitt HR Cordura börjar bli ganska skönt nu men det tar tid.
Min variant som inte Àr i nÀrheten sÄ cool som din, men liknande koncept.
InstÀmmer men har hard detta ett tag sÄ det Àr ganska OK. Inte ofta man lyckas fÄ exakt rÀtt tjocklek till bandhornen dessutom, tror detta Àr en vinnare Àven om svart oclsÄ lÀr funka kanon. FÄr köra denna kombo nÄgra dagar.
Skulle sÀkert funka men har sÄ jÀkla mÄnga band liggandes nu, försöker undvika att köpa fler.Hadley Roma kevlar kanske ocksÄ kan vara ett alternativ?
Snyggt
AlltsÄ, de dÀr 90-talarna Àr rÀtt trevliga. Den Àr ju inget mÀrkvÀrdigt eller exklusivt, men jag gillar den och den fÄr ÀndÄ en hel del tid. Funkar bra till vardags ocksÄ dÄ den inte Àr sÄ jÀkla stor som en del av efterföljarna.
Ca 3000 gÄnger snyggare Àn Nato
Inget mÀrkvÀrdigt!? Navitimern Àr vÀl den kronografmodell som har tillverkats lÀngst i hela vÀrlden?
Riktigt fin klocka du har.
Riktigt trevlig kronotriss dÀr! Det saknas en daytona och en el primero för att göra den komplett.
JÀmfört med nypriser och nya klockor i allmÀnhet, sÄ tycker jag att man fÄr vÀldigt mkt för en rimlig summa pengar om man kör pÄ en Navitimer 90-talare. HÀr ihop med tvÄ andra klassiker i good value for money gruppen.
Riktigt trevlig kronotriss dÀr! Det saknas en daytona och en el primero för att göra den komplett.
Blackbirden Àr sÄ jefla bra.Det som ligger nÀrmast Àr nog snarare en IWC Flieger Chronograph 3706 (eller en Doppel) eller en 1:a eller 2:a generationens Chronomat. NÀr det gÀller Chronomat finns det sÄ jÀkla mycket roligt att vÀlja pÄ. Blackbird:en Àr fin men Àven en hel de Ltd Ed eller kanske nÄgon av de allra tidigaste med lite renare design (som dina alltsÄ).
Kommer att köpa en Daytona lÀngre fram, det vet jag, men det kommer att bli en keramisk. Och dÀr ser det ut som att man fÄr vÀnta ett tag om man inte ska betala premium (och det gör jag bara inte).
LĂ„nade bilder
Jo jag tycker den bÄde Àr mÀrkvÀrdig och exklusiv ;-)Inget mÀrkvÀrdigt!? Navitimern Àr vÀl den kronografmodell som har tillverkats lÀngst i hela vÀrlden?
Riktigt fin klocka du har.
Du vet vad jag sagt.... Ett, tu, tre stÄr de och bankar pÄ dörren med tvÄngströjan.Behöver jag lÀggas in?
Tycker det Àr bra som det Àr......Det stör mig ocksÄ, fÄr försöka bleka men tror inte det gÄr. Ska testa H-R senare.
Ja gamla BB Àr nice. Speciellt a13353 med sin fasade pilot, den pÄ bilden Àr a13350. Dock Àr Àldre pre-bb Ànnu mer nice.Det som ligger nÀrmast Àr nog snarare en IWC Flieger Chronograph 3706 (eller en Doppel) eller en 1:a eller 2:a generationens Chronomat. NÀr det gÀller Chronomat finns det sÄ jÀkla mycket roligt att vÀlja pÄ. Blackbird:en Àr fin men Àven en hel de Ltd Ed eller kanske nÄgon av de allra tidigaste med lite renare design (som dina alltsÄ).
Kommer att köpa en Daytona lÀngre fram, det vet jag, men det kommer att bli en keramisk. Och dÀr ser det ut som att man fÄr vÀnta ett tag om man inte ska betala premium (och det gör jag bara inte).
LĂ„nade bilder
Ja gamla BB Àr nice. Speciellt a13353 med sin fasade pilot, den pÄ bilden Àr a13350. Dock Àr Àldre pre-bb Ànnu mer nice.
Ja sÄ Àr det. Den översta finns som bÄde COSC-specad (A13350) och utan (A13050). Alla tre fantastiska klockor.Kunde ju naturligtvis inte slÀppa det dÀr utan ville kolla vidare. HÀr en bilde pÄ de bÄda Black birds jag syftade pÄ (den senare varianten lÀngst ned):
DÄ Àndrar vi det omgÄende. Detta Àr varför jag gillar Breitling:VÀldigt mycket icke-Bratte i denna BrattetrÄd.
En helt annan nÀstan bortglömd ufo-chronomat som finns i borstad och absolut kan konkurrera med blackbirds och mina matta 81950 Àr Chronomat Longitude GMT A20348. Den Àr en stunner som matt.
Tre snodda bilder frÄn