• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Aerospace Evo Night Mission
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Tog lite bilder igÄr, det gÄr liksom inte att lÄta bli. :D
 
NÄgon som Àgt en Breitling Montbrillant Navitimer Datora och som kan dela med sig lite av sina tankar kring denna(43 mm)?:) Kanske en wristshot?

4251607gross.jpg

LÄnad bild frÄn Chrono.
 
Äntligen Ă€r pĂ€rlan hemma igen!

Fick lÀmna in den till garantireparation dÄ tim-visaren hade kommit ur lÀge. Kom tillbaka i en snygg service/rese-box och med en Breitling putsduk. Reparerad, genomgÄngen och testad Àr den nu redo för nya tag.

Hela processen blev proffsigt och snyggt skött under garanti av Breitling Service i Sverige, Timepromotion International AB.

20160517_090803973_iOS.jpg
 
Helt ok. Skulle den haft gul tavla skulle den redan varit hemma hos mig. NÄn gul tavla mÄste jag ha innan sommaren. F#ck Frecce, nu funkar nÀstan allt! ;)
Med lite kontakter kanske man kan fixa en gul servicetavla? :) Jag Àr rÀtt sugen men har egentligen inte rÄd.
 
Ibland förundrar jag mig över hastigheten pÄ nÀtet. För mig Àr det mestadels segt, men nÀr jag skriver inlÀgg pÄ klocksnack fÄr jag ibland reaktioner nÀstan innan jag tryckt pÄ sÀndknappen:cool:
 
Idag hÀmtade till slut DHL upp min returnerade gula Frecce. Nu sÀtter jakten igÄng pÄ en ny frÀschare, gÀrna med lÀnk. Saknar redan det gula...
DSCN97931.jpg


Min Cockpit till salu, guys. Kolla K&S. MĂ„ste rensa lite. Har Ă„ngest. ;)
DSCN9829.jpg
 
Idag hÀmtade till slut DHL upp min returnerade gula Frecce. Nu sÀtter jakten igÄng pÄ en ny frÀschare, gÀrna med lÀnk. Saknar redan det gula...
DSCN97931.jpg


Min Cockpit till salu, guys. Kolla K&S. MĂ„ste rensa lite. Har Ă„ngest. ;)
DSCN9829.jpg
Älskar cockpits! Jag har en i diamant och kan inte skiljas frĂ„n den, trots bling bling -faktorn
 
En klocka jag inte kan slita mig frÄn Àr den gula Avenger. Flera av mina vÀnner varnar mig för detta köp, de nÀstan hÄnskrattar nÀr jag försynt pÄtalar klockans existens och dess fördelar. Har de rÀtt? Behöver stöd, dÀrför att jag Àr pÄ g att köpa the bastard...
 
En klocka jag inte kan slita mig frÄn Àr den gula Avenger. Flera av mina vÀnner varnar mig för detta köp, de nÀstan hÄnskrattar nÀr jag försynt pÄtalar klockans existens och dess fördelar. Har de rÀtt? Behöver stöd, dÀrför att jag Àr pÄ g att köpa the bastard...
Köp dig en gul seawolf
 

Den pÄ K&S Àr ju fin, men priset ligger ungefÀr dubbelt sÄ högt som det borde. Gillar klockan Ä hade varit intresserad till ett rimligt pris, men om det begÀrs 45 Àr det ju rÀtt meningslöst att kontakta och erbjuda 20.
Exakt. Skulle absolut kunna köpa den, men för 45? UrsÀkta men det Àr pris som heter duga, fri prissÀttning till trots. Skulle ocksÄ betala halva men kÀnns onödigt att skicka pm om bud pÄ hÀlften.
 
Tillbaka
Topp