Vet inte riktigt, sĂ„hĂ€r ser den ut pĂ„ ett dĂ„ligt fotoHeadwind Ă€r fin som tusan. Ăr det med fasade lĂ€nken eller vanliga?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte riktigt, sĂ„hĂ€r ser den ut pĂ„ ett dĂ„ligt fotoHeadwind Ă€r fin som tusan. Ăr det med fasade lĂ€nken eller vanliga?
Ja det Àr den fasade. Grattis! SÄ snyggt.Vet inte riktigt, sÄhÀr ser den ut pÄ ett dÄligt foto
Tackar tavlan Àr magiskJa det Àr den fasade. Grattis! SÄ snyggt.
Brattar har inbyggda vill ha-magneter, det Àr inget att göra Är, bara att acceptera.Vad Àr det som hÀnder? Jag spontanköper en billig Citizen Promaster med gul tavla, skapar en trÄd dÀr man kan posta gula tavlor och vips, sÄ har jag snöat in pÄ Breitlings i alla fÀrger. Jag gillar ju inte ens brattar!
Det tycker jag!Brattar har inbyggda vill ha-magneter, det Àr inget att göra Är, bara att acceptera.
Vad Àr det för gul-trÄd? DÀr ska jag posta min fd Frecce.
Exakt. Skulle absolut kunna köpa den, men för 45? UrsÀkta men det Àr pris som heter duga, fri prissÀttning till trots. Skulle ocksÄ betala halva men kÀnns onödigt att skicka pm om bud pÄ hÀlften.
Tror det dĂ€r bandet skulle vara ĂŒbergrymt pĂ„ min:En kvĂ€llsfika pĂ„ trappan i solnedgĂ„ng. Strapcodes camo funkar faktisk riktigt bra pĂ„ Colten Ă€ven om en matt eller borstad boett hade varit Ă€nnu bĂ€ttre. FĂ„r bĂ€ttra pĂ„ specen till nĂ€sta Ă„rs sommarbeater
Jag vÀntar med spÀnning vilken gul sommar-bratte du kommer att visa upp i trÄden snart.
Ja jag har definitivt fÄtt upp ögonen för Breitlibg iaf! Har inte rÄd egentligen men sÄdant har ju inte spelat nÄgon roll förut iofs.Jag vÀntar med spÀnning vilken gul sommar-bratte du kommer att visa upp i trÄden snart.
En bra instegare i brattevÀrlden Àr en gul A17345 eller A17045 Superocean. Perfekt bad/sommar/grill/bastu/snickra/sporta-beater.
Det som Àr trevligt med Breitling(sÄ lÀnge du hÄller dig till begagnad) Àr att det, enligt mig, Àr vÀldigt prisvÀrda klockor.Ja jag har definitivt fÄtt upp ögonen för Breitlibg iaf! Har inte rÄd egentligen men sÄdant har ju inte spelat nÄgon roll förut iofs.
Gjorde samma sak idag fast bytte frÄn den extremt sköna pro3 titanlÀnken, men det var dags för sommarklÀderna ett tag iallafall. Minst lika skön pÄ gummit, kanske tom lite skönare dÄ den ligger mer still pÄ handen Àn den gör pÄ lÀnken.
KÀnslan att byta ut den nÄgot tighta meshlÀnken mot gummiband bör ju vara ungefÀr samma kÀnsla som en brud kÀnner nÀr hon fÄr komma hem och ta av sig bh-n.
Ser riktigt bra ut! I like @OliGjorde samma sak idag fast bytte frÄn den extremt sköna pro3 titanlÀnken, men det var dags för sommarklÀderna ett tag iallafall. Minst lika skön pÄ gummit, kanske tom lite skönare dÄ den ligger mer still pÄ handen Àn den gör pÄ lÀnken.
Ser ju inte helt fördjÀvligt ut heller
HÄrt, Oli, hÄrt...Gjorde samma sak idag fast bytte frÄn den extremt sköna pro3 titanlÀnken, men det var dags för sommarklÀderna ett tag iallafall. Minst lika skön pÄ gummit, kanske tom lite skönare dÄ den ligger mer still pÄ handen Àn den gör pÄ lÀnken.
SÄg inga poster pÄ lÀnk. Nöjd eller?Gjorde samma sak idag fast bytte frÄn den extremt sköna pro3 titanlÀnken, men det var dags för sommarklÀderna ett tag iallafall. Minst lika skön pÄ gummit, kanske tom lite skönare dÄ den ligger mer still pÄ handen Àn den gör pÄ lÀnken.
Fin! Vilken ref Àr det?Gjorde samma sak idag fast bytte frÄn den extremt sköna pro3 titanlÀnken, men det var dags för sommarklÀderna ett tag iallafall. Minst lika skön pÄ gummit, kanske tom lite skönare dÄ den ligger mer still pÄ handen Àn den gör pÄ lÀnken.
JadÄ. Har bara jobbat och inte varit sÄ aktiv.SÄg inga poster pÄ lÀnk. Nöjd eller?
Tack E79363Fin! Vilken ref Àr det?
Oj! det behöver alltsÄ inte vara Night mission för att vara snyggt!JadÄ. Har bara jobbat och inte varit sÄ aktiv.
Tycker den ser helknas ut pÄ bild i den vinkeln. Har tÀnkt pÄ det tidigare och bandhornen ser sÄ jÀkla lÄnga ut dÄ, inget som jag nÄgonsin reagerat över IRL.JadÄ. Har bara jobbat och inte varit sÄ aktiv.
HelgerÄn!Har bytt tillbaka till lÀnk pÄ sommarbratten. Funderar pÄ om jag ska försöka hitta en PRO-II lÀnk dock, @JensBP
Förresten du har rÀtt. Den dÀr lÀnken du har pÄ Àr ju hur ful som helst. SÀlj skiten till mig billigt som attan!Har bytt tillbaka till lÀnk pÄ sommarbratten. Funderar pÄ om jag ska försöka hitta en PRO-II lÀnk dock, @JensBP
Har bytt tillbaka till lÀnk pÄ sommarbratten. Funderar pÄ om jag ska försöka hitta en PRO-II lÀnk dock, @JensBP
HÄller med, gummi Àr kanon men variation förnöjer!LÀtt att sakna titan nÀr man ser den dÀr, riktigt grym! Men gummi hör ÀndÄ sommarn till
Har bytt tillbaka till lÀnk pÄ sommarbratten. Funderar pÄ om jag ska försöka hitta en PRO-II lÀnk dock, @JensBP
HÄller med, gummi Àr kanon men variation förnöjer!
Det Àr inte du som har min gamla kanske?