• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Moorflax

Patek
2-Faktor
Vad Àr det som hÀnder? Jag spontanköper en billig Citizen Promaster med gul tavla, skapar en trÄd dÀr man kan posta gula tavlor och vips, sÄ har jag snöat in pÄ Breitlings i alla fÀrger. Jag gillar ju inte ens brattar! :arghh:
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Vad Àr det som hÀnder? Jag spontanköper en billig Citizen Promaster med gul tavla, skapar en trÄd dÀr man kan posta gula tavlor och vips, sÄ har jag snöat in pÄ Breitlings i alla fÀrger. Jag gillar ju inte ens brattar! :arghh:
Brattar har inbyggda vill ha-magneter, det Àr inget att göra Är, bara att acceptera. ;)
Vad Àr det för gul-trÄd? DÀr ska jag posta min fd Frecce.
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
En kvÀllsfika pÄ trappan i solnedgÄng. Strapcodes camo funkar faktisk riktigt bra pÄ Colten Àven om en matt eller borstad boett hade varit Ànnu bÀttre. FÄr bÀttra pÄ specen till nÀsta Ärs sommarbeater:D
image.jpeg
 

ScubaKing

Audemars
Exakt. Skulle absolut kunna köpa den, men för 45? UrsÀkta men det Àr pris som heter duga, fri prissÀttning till trots. Skulle ocksÄ betala halva men kÀnns onödigt att skicka pm om bud pÄ hÀlften.

Jag jag vet, priset Àr löjligt för att uttrycka det milt. Inte ens hÀlften skulle jag ge.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Jag vÀntar med spÀnning vilken gul sommar-bratte du kommer att visa upp i trÄden snart. ;)
En bra instegare i brattevÀrlden Àr en gul A17345 eller A17045 Superocean. Perfekt bad/sommar/grill/bastu/snickra/sporta-beater.
Ja jag har definitivt fÄtt upp ögonen för Breitlibg iaf! Har inte rÄd egentligen men sÄdant har ju inte spelat nÄgon roll förut iofs. :rolleyes:
 

Oli

Omega
2-Faktor
image.jpeg

KÀnslan att byta ut den nÄgot tighta meshlÀnken mot gummiband bör ju vara ungefÀr samma kÀnsla som en brud kÀnner nÀr hon fÄr komma hem och ta av sig bh-n.
Gjorde samma sak idag fast bytte frÄn den extremt sköna pro3 titanlÀnken, men det var dags för sommarklÀderna ett tag iallafall. Minst lika skön pÄ gummit, kanske tom lite skönare dÄ den ligger mer still pÄ handen Àn den gör pÄ lÀnken.
Ser ju inte helt fördjÀvligt ut heller :)
image.jpeg
 
Gjorde samma sak idag fast bytte frÄn den extremt sköna pro3 titanlÀnken, men det var dags för sommarklÀderna ett tag iallafall. Minst lika skön pÄ gummit, kanske tom lite skönare dÄ den ligger mer still pÄ handen Àn den gör pÄ lÀnken.
Ser ju inte helt fördjÀvligt ut heller :)
image.jpeg
Ser riktigt bra ut! I like @Oli
 
  • Like
Reactions: Oli

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Gjorde samma sak idag fast bytte frÄn den extremt sköna pro3 titanlÀnken, men det var dags för sommarklÀderna ett tag iallafall. Minst lika skön pÄ gummit, kanske tom lite skönare dÄ den ligger mer still pÄ handen Àn den gör pÄ lÀnken.
Ser ju inte helt fördjÀvligt ut heller :)
image.jpeg
HÄrt, Oli, hÄrt... :)
HÄrdast Àr utan band...
FullSizeRender-2.jpg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Gjorde samma sak idag fast bytte frÄn den extremt sköna pro3 titanlÀnken, men det var dags för sommarklÀderna ett tag iallafall. Minst lika skön pÄ gummit, kanske tom lite skönare dÄ den ligger mer still pÄ handen Àn den gör pÄ lÀnken.
Ser ju inte helt fördjÀvligt ut heller :)
image.jpeg
SÄg inga poster pÄ lÀnk. Nöjd eller?
 

maximuspro

Panerai
2-Faktor
Gjorde samma sak idag fast bytte frÄn den extremt sköna pro3 titanlÀnken, men det var dags för sommarklÀderna ett tag iallafall. Minst lika skön pÄ gummit, kanske tom lite skönare dÄ den ligger mer still pÄ handen Àn den gör pÄ lÀnken.
Ser ju inte helt fördjÀvligt ut heller :)
image.jpeg
Fin! Vilken ref Àr det?:)
 
  • Like
Reactions: Oli

Leif

Cartier
Hej alla Breitling experter. Jag behöver en klocka som kompletterar mina kontorsklockor, dressare i form av Longines. Har funderat pÄ följande sportklockor, Omega seamaster professional 2531.80, Rolex datejust 16234, Rolex submariner 16613. FrÄn Breitling har jag fastnat för Chronomat Evolution A13356.
Vad Àr era intryck och Äsikter om Chronomat Evolution? Vad förmedlar den för intryck enligt er? Funkar den till jeans och piké under sommaren? GÄr den ens under en skjortÀrm?
Tacksam för svar.
 
Topp