Tror ocksÄ det, sÄ dyrt med lösa lÀnkar baraJa, en pro 2 lyfter hela klockan.
Kul, det Àr en riktigt schysst klocka!Kan vara jag som har din gamla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tror ocksÄ det, sÄ dyrt med lösa lÀnkar baraJa, en pro 2 lyfter hela klockan.
Kul, det Àr en riktigt schysst klocka!Kan vara jag som har din gamla.
HÄller med, gummi Àr kanon men variation förnöjer!
Det Àr inte du som har min gamla kanske?
Min tillhörde Asplund innan mig
En av de bÀsta brattar jag Àgt helt klart. Men tankarna pÄ annat har börjat eskalera pÄ sistone..
Hej alla Breitling experter. Jag behöver en klocka som kompletterar mina kontorsklockor, dressare i form av Longines. Har funderat pÄ följande sportklockor, Omega seamaster professional 2531.80, Rolex datejust 16234, Rolex submariner 16613. FrÄn Breitling har jag fastnat för Chronomat Evolution A13356.
Vad Àr era intryck och Äsikter om Chronomat Evolution? Vad förmedlar den för intryck enligt er? Funkar den till jeans och piké under sommaren? GÄr den ens under en skjortÀrm?
Tacksam för svar.
Hej alla Breitling experter. Jag behöver en klocka som kompletterar mina kontorsklockor, dressare i form av Longines. Har funderat pÄ följande sportklockor, Omega seamaster professional 2531.80, Rolex datejust 16234, Rolex submariner 16613. FrÄn Breitling har jag fastnat för Chronomat Evolution A13356.
Vad Àr era intryck och Äsikter om Chronomat Evolution? Vad förmedlar den för intryck enligt er? Funkar den till jeans och piké under sommaren? GÄr den ens under en skjortÀrm?
Tacksam för svar.
Den Àr i titan alltsÄ? Har du referensnummer pÄ den?Har bytt tillbaka till lÀnk pÄ sommarbratten. Funderar pÄ om jag ska försöka hitta en PRO-II lÀnk dock, @JensBP
HÄller med. Var sugen pÄ den dÀr (42an) sÄ testade pÄ Jarl. Meshet imponerade sjukt!VÀntar pÄ kvÀllens pizza. Kan verkligen understryka hur skönt meshet Àr. Well done, B.
Yes, den Àr i titan! E17370Den Àr i titan alltsÄ? Har du referensnummer pÄ den?
DessvÀrre automat och inte funktionellt överlÀgsna Superquartz men jag gillar verkligen modellen!Den Àr i titan alltsÄ? Har du referensnummer pÄ den?
Hade gÀrna haft exakt en sÄdan fast helst kvarts, finns vÀl inte antar jag?DessvÀrre automat och inte funktionellt överlÀgsna Superquartz men jag gillar verkligen modellen!
TyvÀrr inte, dÄ hade jag haft en av varje tavelfÀrg!Hade gÀrna haft exakt en sÄdan fast helst kvarts, finns vÀl inte antar jag?
passar riktigt bra med lÀder!Nu tar vi och gÄr i ide för denna veckan (dÄ man inte fÄr ha med sig klockan till jobbet).
En kvalificerad gissning: sjukvÄrden?
Haha visste det! Frugan fÄr inte heller ha klockaNe dÄ inte sjukvÄrden, maskinoperatör pÄ Volvo Pv
Nya Camouflage bandet frÄn Bratte?HÄrt, Oli, hÄrt...
HÄrdast Àr utan band...
NÀ, nya sortens piercingar.Nya Camouflage bandet frÄn Bratte?
FÄr ha ett smalt bandbytarverktygTÀnkte test gummi pÄ min superocean men hur fÄr ni loss lÀnken? Slotten Àr ju sÄ förbaskat liten att komma Ät sprintarna.
Antar att det Àr ett sÄdant med Y-stuk?FÄr ha ett smalt bandbytarverktyg
YesAntar att det Àr ett sÄdant med Y-stuk?
Tror inte nÄgon har den, kostar ju som en b01 chronomat.Jaha, nu har jag lÀst flera sidor i denna trÄd och det Àr alldeles för lite exospace. Ingen som köpt en sÄn Àn och kan bjussa pÄ lite bilder?
Jo, reagerade ocksÄ pÄ det.https://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-gmt-2.55200/
Avenger GMT till salu om nÄgon Àr sugen. Jag kan dock inte tyda av texten om det Àr hans klocka eller hans brors. Otydligt.
Kanske de köpte den tillsammans men bara hans bror som vill sÀlja? Ja jag fattar inte hellerhttps://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-gmt-2.55200/
Avenger GMT till salu om nÄgon Àr sugen. Jag kan dock inte tyda av texten om det Àr hans klocka eller hans brors. Otydligt.
Kanske de köpte den tillsammans men bara hans bror som vill sÀlja? Ja jag fattar inte heller
Han kanske köpte den till sin bror, som anvÀnt den den dagligen. Den tolkningen fÄr jag det till