• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Karlsson

Panerai
HÄller med, gummi Àr kanon men variation förnöjer!
Det Àr inte du som har min gamla kanske?
DSC_0226.JPG

Min tillhörde Asplund innan mig :)
En av de bÀsta brattar jag Àgt helt klart. Men tankarna pÄ annat har börjat eskalera pÄ sistone..
 

svesam

Rolex
Hej alla Breitling experter. Jag behöver en klocka som kompletterar mina kontorsklockor, dressare i form av Longines. Har funderat pÄ följande sportklockor, Omega seamaster professional 2531.80, Rolex datejust 16234, Rolex submariner 16613. FrÄn Breitling har jag fastnat för Chronomat Evolution A13356.
Vad Àr era intryck och Äsikter om Chronomat Evolution? Vad förmedlar den för intryck enligt er? Funkar den till jeans och piké under sommaren? GÄr den ens under en skjortÀrm?
Tacksam för svar.

VÀlkommen till vÄr lilla myshörna hÀr pÄ KS.
Chronomat Àr alltid rÀtt och funkar till allt!!
Bra val helt enkelt :)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Hej alla Breitling experter. Jag behöver en klocka som kompletterar mina kontorsklockor, dressare i form av Longines. Har funderat pÄ följande sportklockor, Omega seamaster professional 2531.80, Rolex datejust 16234, Rolex submariner 16613. FrÄn Breitling har jag fastnat för Chronomat Evolution A13356.
Vad Àr era intryck och Äsikter om Chronomat Evolution? Vad förmedlar den för intryck enligt er? Funkar den till jeans och piké under sommaren? GÄr den ens under en skjortÀrm?
Tacksam för svar.

Ska du ha en Chronomat bör du inte tÀnka sÄ mycket pÄ skjortÀrmarna. Det Àr inte en dressare vi pratar om hÀr. SjÀlv kör jag nÀstan alltid med upprullade skjortÀrmar (men beror nog mer pÄ mina korta armar..);)
 

Bane

Omega
Nu tar vi och gÄr i ide för denna veckan (dÄ man inte fÄr ha med sig klockan till jobbet). Fick denna watchwinder i present mÄste sÀga att det Àr vÀrt att köpa en sÄdan dÄ man undviker repor och att den stannar Ä man slipper stÀlla om klockan :)
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    70.6 KB · Visningar: 68

Smulan

Rolex
TÀnkte test gummi pÄ min superocean men hur fÄr ni loss lÀnken? Slotten Àr ju sÄ förbaskat liten att komma Ät sprintarna. :(
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Jaha, nu har jag lÀst flera sidor i denna trÄd och det Àr alldeles för lite exospace. Ingen som köpt en sÄn Àn och kan bjussa pÄ lite bilder?
 
Topp