don.h
Basic
Àr av nÄgon anledning helt vansinnigt trÄngt. kÀnns som att verktyget inte fÄr plats rakt.. Jag gav till slut upp med min...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Àr av nÄgon anledning helt vansinnigt trÄngt. kÀnns som att verktyget inte fÄr plats rakt.. Jag gav till slut upp med min...
https://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-gmt-2.55200/
Avenger GMT till salu om nÄgon Àr sugen. Jag kan dock inte tyda av texten om det Àr hans klocka eller hans brors. Otydligt.
Ping @Challe, lust att förtydliga? Ăr det din eller din brors klocka eller kanske eran tillsammans?Kanske de köpte den tillsammans men bara hans bror som vill sĂ€lja? Ja jag fattar inte heller
Brorsan som skriver i jag form?Ping @Challe, lust att förtydliga? Ăr det din eller din brors klocka eller kanske eran tillsammans?
Mkt möjligt. Förvirrande dock.Brorsan som skriver i jag form?
Cw special Ă€r speciellt grym!Usch vĂ€ldigt regnigt hĂ€r idagâŠ
Mkt möjligt. Förvirrande dock.
Jag undrar bara hur det gÄr för affÀren.Brorsan som skriver i jag form?
Ut med den i regnet och ge den en hĂ€rlig duschUsch vĂ€ldigt regnigt hĂ€r idagâŠ
Jag tolkar det som att det Ă€r "brorsan" som skrivit texten i jag-form och att han sedan har gett texten till sin bror som ska posta den hĂ€r pĂ„ KS(challe), som i sin tur vill förtydliga att det Ă€r hans bror som sĂ€ljer klockan!Ping @Challe, lust att förtydliga? Ăr det din eller din brors klocka eller kanske eran tillsammans?
Tack jens!Medans ni pratar brorsor, annonser och konstigheter dedikerar jag hÀr en batteribratte-bild till @Peter cerwin och hoppas att han snart hittar ur mörkret och in i brattevÀrlden igen.
Det blir förhoppningsvis mer Exospace hÀr snart.Jaha, nu har jag lÀst flera sidor i denna trÄd och det Àr alldeles för lite exospace. Ingen som köpt en sÄn Àn och kan bjussa pÄ lite bilder?
Det blir förhoppningsvis mer Exospace hÀr snart.
Ojoj!Det blir förhoppningsvis mer Exospace hÀr snart.
Tack jens!
Behöver verkligen lite peppning just nu,
Breitlingpengarna och all ledig tid gÄr just nu ner under huven pÄ en saab , som valde att rasa samma dag som jag köpte den
Whaaat. Breiltingklorna har tagit sitt grepp.Det blir förhoppningsvis mer Exospace hÀr snart.
HÀr har vi en mycket klok medlem! Jag fick ett sms av min bror om vad han ville att det skulle stÄ i annonsen.Jag tolkar det som att det Àr "brorsan" som skrivit texten i jag-form och att han sedan har gett texten till sin bror som ska posta den hÀr pÄ KS(challe), som i sin tur vill förtydliga att det Àr hans bror som sÀljer klockan!
Nu ska vi inte ta i sÄ vi skiter ner oss, ska inte köpa utan försöker fixa sÄ jag kan lÄna en.Whaaat. Breiltingklorna har tagit sitt grepp.
NÀÀÀÀ...
Fan sugen man blir! Klibbar remen nu pÄ sommarn?Aerospace Evo Night Mission
Ytterst lite men kan bara tala för mitt Cordurastrap, originalbandet blev jag aldrig svettig i. Klockan vÀger ju sÄ lite sÄ jag tycker inte baklocket klibbar alls faktiskt. Tycker den sitter klockrent, den varken klibbar fast eller glider omkring.Fan sugen man blir! Klibbar remen nu pÄ sommarn?
Ponera att du har möjlighet att köpa en Breitling som du Àven behöver bli OWG med, du mÄste köpa den ny i butik och den fÄr max ha ett listpris pÄ 90 papp, vilken köper du?
TyvÀrr inte. Den Àr nice. Ser lite mysko ut kanske. Borstad boett och polerad vridring. Undrar om det Àr ihopplock eller fabrik?
Ponera att du har möjlighet att köpa en Breitling som du Àven behöver bli OWG med, du mÄste köpa den ny i butik och den fÄr max ha ett listpris pÄ 90 papp, vilken köper du?