• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Oli

Omega
2-Faktor
https://klocksnack.se/threads/breitling-avenger-gmt-2.55200/

Avenger GMT till salu om nÄgon Àr sugen. Jag kan dock inte tyda av texten om det Àr hans klocka eller hans brors. Otydligt.
Kanske de köpte den tillsammans men bara hans bror som vill sÀlja? Ja jag fattar inte heller
Ping @Challe, lust att förtydliga? Är det din eller din brors klocka eller kanske eran tillsammans?
 

elliott

Breitling
Usch vÀldigt regnigt hÀr idag

image.jpeg
 

PCB

Audemars
Medans ni pratar brorsor, annonser och konstigheter dedikerar jag hÀr en batteribratte-bild till @Peter cerwin och hoppas att han snart hittar ur mörkret och in i brattevÀrlden igen. :)
image.jpeg
Tack jens!
Behöver verkligen lite peppning just nu,
Breitlingpengarna och all ledig tid gÄr just nu ner under huven pÄ en saab , som valde att rasa samma dag som jag köpte den:bored:
 

Challe

Omega
Jag tolkar det som att det Àr "brorsan" som skrivit texten i jag-form och att han sedan har gett texten till sin bror som ska posta den hÀr pÄ KS(challe), som i sin tur vill förtydliga att det Àr hans bror som sÀljer klockan!
:cool:
HÀr har vi en mycket klok medlem! Jag fick ett sms av min bror om vad han ville att det skulle stÄ i annonsen.
Vi har inte köpt klockan ihop, jag hjÀlpte bara honom att lÀgga ut den hÀr;)
Om nÄgon Àr intresserad Àr det bara till att höra av sig!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fan sugen man blir! Klibbar remen nu pÄ sommarn?
Ytterst lite men kan bara tala för mitt Cordurastrap, originalbandet blev jag aldrig svettig i. Klockan vÀger ju sÄ lite sÄ jag tycker inte baklocket klibbar alls faktiskt. Tycker den sitter klockrent, den varken klibbar fast eller glider omkring.

Med det sagt sÄ kommer jag sÀkerligen ÀndÄ byta till nato nÀr det blir varmare, tycker nato Àr överlÀgset bekvÀmast nÀr det Àr riktigt varmt.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ponera att du har möjlighet att köpa en Breitling som du Àven behöver bli OWG med, du mÄste köpa den ny i butik och den fÄr max ha ett listpris pÄ 90 papp, vilken köper du?
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
DÀremot kunde jag inte hÄlla mig frÄn @frasse 's gamla 769:a, trots att den inte fungerar för stunden. Den Àr i originalskick, och en av de absolut tidigaste (vilket jag ju gÄr igÄng pÄ frÄn alla serier). Med bÀsta tavlan dessutom. Lite omvÄrdnad dÀr och man har en klenod. :)
 
Topp