Det Àr inte helt dumt !Jag varierar lÀnk med gummi/viklÄs. DÄ behöver man egentligen inga fler klockor.
Ska kanske ta och leta upp en lÀnk till min kommande B13352 !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Àr inte helt dumt !Jag varierar lÀnk med gummi/viklÄs. DÄ behöver man egentligen inga fler klockor.
01:45?Datumet? Ser inte helt rÀtt ut.
Rött ser bra ut!Red Arrows pÄ Rött snöre, kan det vara nÄtt eller Àr det svarta bÀttre?!
NĂ„gon med erfarenhet av Avenger M1 Titanium E73360?
Ska till Tyskland i juli och sÄg denna just dÀr pÄ Chrono24 för 16.7kkr, kÀnns det rimligt?
Nja... Vet i tusan om det ska ta sÄ lÄng tid för datumet att slÄ om. Jag skulle kolla upp det i vart fall.
Svarta bÀttre i min mening.Red Arrows pÄ Rött snöre, kan det vara nÄtt eller Àr det svarta bÀttre?!
Kanske gammalt, men sevÀrt. MÄste ju nÀstan vara Breitlingsponsrat. Lite roligt att de hÀvdar att Chronomaten sitter pÄ piloters armar över hela vÀrlden och Àr det givna valet för alla inom vÄrt skrÄ. Fin klocka och skulle gÀrna ha en dock.
Det vet du - Aerospacen ser man hÀr och dÀr ska sÀgas!Det borde vara tjÀnstefel att inte Àga Breitling om man Àr pilot. Du har vÀl en Aerospace?
Det var som fan Affe! Tack! Jakten fortsÀtter
NĂ!...kĂ€nns inte rimligt att betala nĂ€rmare 17k för en fake, tycker kronograferna ser kackiga ut, men Ă€ven datumfönstret Ă€r inte 100, brukar vĂ€l alltid sitta en ram runt fönstret och det gör det inte pĂ„ denna versionen.
JÀmför med denna bild, frÄn breitling source http://www.breitlingsource.com/watch_details/Avenger_38.htmlDet var som fan Affe! Tack! Jakten fortsÀtter
Köpte min av Klockmaster Globen. De har rÀtt mÄnga inne och de har bra koll pÄ mÀrket.Vart i sthlm kollar man breitling?
Det var som fan Affe! Tack! Jakten fortsÀtter
Det ligger en gul pÄ TZUK för typ 20'.Ska inte ta gift pÄ det, att det Àr sÄ, men den ser bra skruttig ut tycker jag!!!
Ăr bara och ha tĂ„lamod @steffe, nĂ€r du minst anar det sĂ„ dyker rĂ€tt klocka upp!
Modellen Àr kanon, klockan du lÀnkar till ser dock rÀtt tradig ut för priset jÀmfört med den jÀkligt frÀscha blÄa som har varit ute pÄ k&s till och frÄn.NÄgon med erfarenhet av Avenger M1 Titanium E73360?
Ska till Tyskland i juli och sÄg denna just dÀr pÄ Chrono24 för 16.7kkr, kÀnns det rimligt?
Det ligger en gul pÄ TZUK för typ 20'.
Va tÀnkte du pÄ @yonsson, saknar den ocksÄ ramen runt datumfönstret?!
Oklart men jag tror att jag tÀnkte att den gula Àr coolare och att priset Àr nÄgorlunda OK. Ja, ruta runt dÀr.
RÀtt OK tror jag. Har dock en annan klocka pÄ ingÄende som sabbar för mig. FÄr vÀl sÀlja den nÀr den landar nÀsta vecka om Bratten Àr kvar. Har en del klockor pÄ service ocksÄ som ska sÀljas.Den Àr snygg som faen den dÀr @yonsson! Och 20k kÀnns vÀl som ett bra pris !!!
TackKöpte min av Klockmaster Globen. De har rÀtt mÄnga inne och de har bra koll pÄ mÀrket.
GrÄhandlarsidor som authenticw och liknande försöker ofta ta rövarpriser pÄ tillbehör lÄngt över vÄra svenska ad-priser och Ànnu högre över amerikanska dito.Okej ! Gött att höra ! Kollade pÄ lite grÄhandmar sidor frÄn usa dÀr dom kostade lite över 200 dollar nÀmligen !
Men sjukt att viktlÄset Àr sÄ dyrt ?!
@xHenke Du vet nog bĂ€st i detta lĂ€get. Ăr den fejk?
NĂ!...kĂ€nns inte rimligt att betala nĂ€rmare 17k för en fake, tycker kronograferna ser kackiga ut, men Ă€ven datumfönstret Ă€r inte 100, brukar vĂ€l alltid sitta en ram runt fönstret och det gör det inte pĂ„ denna versionen.
@ERIKSON URHANDEL har vÀl ocksÄ en hel del Breitling hemma?Vart i sthlm kollar man breitling?
Finns Àven en del rövare pÄ blocket som hÀvdar att det vanliga gummit med tang-type lÄs listar pÄ 3500-4000kr vilket absolut inte stÀmmer!GrÄhandlarsidor som authenticw och liknande försöker ofta ta rövarpriser pÄ tillbehör lÄngt över vÄra svenska ad-priser och Ànnu högre över amerikanska dito.
Tror inte det, finns bĂ„de med ruta runt datumet och utan. Ăr nog att den Ă€r lite sliten kombinerat med halvrisiga bilder som gör att den ser fishy ut.@xHenke Du vet nog bĂ€st i detta lĂ€get. Ăr den fejk?