• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

image.jpeg
Är det skruvad krona pĂ„ den rackaren?
 
Det mÄste vÀl vara Hirsch som gör banden Ät Breitling? Tycker bandet pÄ nya black steken ser vÀldigt mycket ut att vara en kombination av Hirsch pure och Hirsch performance.
 
Okej dÄ. Nu sÄlde jag precis den klocka jag sagt till sambon att jag aldrig skulle sÀlja. Om ni hade 20 ish att köpa en breitling för, vilken?
 
Jepp det va det men Ät andra hÄllet :dead:
FörstÄr inte varför siffrorna pÄ kronan va Ät andra hÄllet pÄ dessa Emergency Mission.
Den va jÀvligt fet att ha pÄ armen iaf.
Siffror pÄ kronan? Du tÀnker inte pÄ bezelen nu? ;) kronan Àr den du stÀller tiden med :)
 
Hörde frÄn polaren att Bergströms i Malmö ville ha 8,5k för det svarta viklÄset. Huggorm att komplettera...
DÄ har det gÄtt upp 300:- sedan jag kollade. Köpte dock mitt till ett betydligt mer humanare pris, men det sved i plÄnboken ÀndÄ, hade ju precis köpt ett borstat frÄn Bergströms, men det hade varit idioti att inte köpa det dÄ
 
HÀr Àr en trevligt prissatt Colt II som förhoppningsvis inte drar ivÀg sÄ mycket. Min första tanke var att klippa den sjÀlv. Sen skÀrpte jag mig och kom pÄ att jag redan haft tvÄ exakt likadana och inte behöver en tredje, sÄ jag delar den hÀr:
http://www.ebay.com/itm/WATCH-BREITLING-COLT-2-/322175575726?hash=item4b032926ae:g:4RUAAOSwGIRXZbFR
Trevligt att du delar med dig. Kollade lite pĂ„ klockan och blev halvt intresserad. SĂ€ljaren avbröt dock auktionen i förtid och la upp den med "Buy it now" för 1500€ samt "Make offer" som alternativ. Testade 1000€ men fick nobben utan nĂ„got motbud. SlĂ€pper den men om nĂ„gon annan Ă€r intresserad sĂ„ vet ni Ă„tminstone pĂ„ vilken nivĂ„ ni inte kan försöka.
 
Senast Àndrad:
Trevligt att du delar med dig. Kollade lite pĂ„ klockan och blev halvt intresserad. SĂ€ljaren avbröt dock auktionen i förtid och la upp den med "Buy it now" för 1500€ samt "Make offer" som alternativ. Testade 1000€ men fick nobben utan nĂ„got motbud. SlĂ€pper den men om nĂ„gon annan Ă€r intresserad sĂ„ vet ni Ă„tminstone pĂ„ vilken nivĂ„ ni inte kan försöka.
Förenat 1300e inkl frakt fĂ„r man den. Är dock inten supersugen pĂ„ modellen och sĂ€ljaren har för fĂ„ omdömen sĂ„ jag vill inte betala riktigt sĂ„ mycket
 
Hej, funderar pÄ att sÀlja min Breitling Bentley 6.75 som Àr inköpt 2005. AvvÀnds sÀllan och Àr i mycket bra skick. Vad tror ni den kan vara vÀrd?
 

Bilagor

  • thumbnail_IMG_1910.jpg
    thumbnail_IMG_1910.jpg
    21.6 KB · Visningar: 61
  • thumbnail_IMG_1915.jpg
    thumbnail_IMG_1915.jpg
    41.1 KB · Visningar: 55
  • thumbnail_IMG_1916.jpg
    thumbnail_IMG_1916.jpg
    37.1 KB · Visningar: 58
  • thumbnail_IMG_1917.jpg
    thumbnail_IMG_1917.jpg
    47.8 KB · Visningar: 58
Tillbaka
Topp