Ăr det skruvad krona pĂ„ den rackaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu vill vi ha en samlingsbild pÄ alla dina svartingar!Nytt klockköp!
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstrÄden.23957/page-321#post-1469471
HÀr Àr en liten teaser!
Kirex
Feeeeet!!!I vÀntans tider
SÀljaren skickade nÄgra bilder medans han gjorde den i ordning för leverans.
SĂ€ljer du?
SĂ€ljer du?
Hahaha min Àr dessutom fast i tullen !!!Haha look who's talking. Du fÄr ju inte din förÀns mÄndag heller. Den Àr ju fast pÄ samma stÀlle under helgen. Jag tror min kartong ligger pÄ din kartong och skadar din box muhahaha
tycker den Àr riktigt fet och nÀr den kommer med gulddetaljer blir deb Ànnu fetareRedan sÄld, tyvÀrr
Inte riktigt Àn
GĂ„r det att hitta UTC moduler till dessa?!
HÀr fÄr du lite mer bilder att dregla över sÄlÀnge, kommer inte dröja lÀnge innan du vill ha viklÄs pÄ gummiI vÀntans tider
SÀljaren skickade nÄgra bilder medans han gjorde den i ordning för leverans.
En gul Seawolf i titanOkej dÄ. Nu sÄlde jag precis den klocka jag sagt till sambon att jag aldrig skulle sÀlja. Om ni hade 20 ish att köpa en breitling för, vilken?
Trist, men nÀr man passerat ett visst stadium kallas det patina och gör bara klockan mer attraktiv
Hepp, ett tapp i asfalten gav snygga mÀrken pÄ högra nedre bandhornet. Pang boom
Tur den sÄg ut som skit redan
JÀttehÀftig men misstÀnker att det skulle bli en kort romans med den fÀrgstarka tavlan.En gul Seawolf i titan
Siffror pÄ kronan? Du tÀnker inte pÄ bezelen nu? kronan Àr den du stÀller tiden medJepp det va det men Ät andra hÄllet
FörstÄr inte varför siffrorna pÄ kronan va Ät andra hÄllet pÄ dessa Emergency Mission.
Den va jÀvligt fet att ha pÄ armen iaf.
Hörde frÄn polaren att Bergströms i Malmö ville ha 8,5k för det svarta viklÄset. Huggorm att komplettera...HÀr fÄr du lite mer bilder att dregla över sÄlÀnge, kommer inte dröja lÀnge innan du vill ha viklÄs pÄ gummi
Ha en bra dag
StÀmmer bra det. Sjukt flÀskigt pris.Hörde frÄn polaren att Bergströms i Malmö ville ha 8,5k för det svarta viklÄset. Huggorm att komplettera...
DÄ har det gÄtt upp 300:- sedan jag kollade. Köpte dock mitt till ett betydligt mer humanare pris, men det sved i plÄnboken ÀndÄ, hade ju precis köpt ett borstat frÄn Bergströms, men det hade varit idioti att inte köpa det dÄHörde frÄn polaren att Bergströms i Malmö ville ha 8,5k för det svarta viklÄset. Huggorm att komplettera...
Micromy tog 2000:- plus moms att göra det, fast det Àr ju det dÀr med nyansen, blir inte sammaStÀmmer bra det. Sjukt flÀskigt pris.
MÄste vara billigare att köpa ett vanligt beg och skicka pÄ pvd behandling?
HÀr fÄr du lite mer bilder att dregla över sÄlÀnge, kommer inte dröja lÀnge innan du vill ha viklÄs pÄ gummi
Ha en bra dag
Trevligt att du delar med dig. Kollade lite pÄ klockan och blev halvt intresserad. SÀljaren avbröt dock auktionen i förtid och la upp den med "Buy it now" för 1500⏠samt "Make offer" som alternativ. Testade 1000⏠men fick nobben utan nÄgot motbud. SlÀpper den men om nÄgon annan Àr intresserad sÄ vet ni Ätminstone pÄ vilken nivÄ ni inte kan försöka.HÀr Àr en trevligt prissatt Colt II som förhoppningsvis inte drar ivÀg sÄ mycket. Min första tanke var att klippa den sjÀlv. Sen skÀrpte jag mig och kom pÄ att jag redan haft tvÄ exakt likadana och inte behöver en tredje, sÄ jag delar den hÀr:
http://www.ebay.com/itm/WATCH-BREITLING-COLT-2-/322175575726?hash=item4b032926ae:g:4RUAAOSwGIRXZbFR
Förenat 1300e inkl frakt fĂ„r man den. Ăr dock inten supersugen pĂ„ modellen och sĂ€ljaren har för fĂ„ omdömen sĂ„ jag vill inte betala riktigt sĂ„ mycketTrevligt att du delar med dig. Kollade lite pĂ„ klockan och blev halvt intresserad. SĂ€ljaren avbröt dock auktionen i förtid och la upp den med "Buy it now" för 1500⏠samt "Make offer" som alternativ. Testade 1000⏠men fick nobben utan nĂ„got motbud. SlĂ€pper den men om nĂ„gon annan Ă€r intresserad sĂ„ vet ni Ă„tminstone pĂ„ vilken nivĂ„ ni inte kan försöka.
SkönhetsflÀckar bara.
Hepp, ett tapp i asfalten gav snygga mÀrken pÄ högra nedre bandhornet. Pang boom
Tur den sÄg ut som skit redan
Ser ju jÀkligt stabilt och bra ut.En liten öppning av paket frÄn Staib
Lite mer tightvÀvt Àn sharkmesh, men jag gillart
BehÄll den över sommaren sÄ köper jag den sÄ fort min Credor Àr tillbaka frÄn service sÄ jag kan sÀlja den och köpa din.En gul Seawolf i titan