• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

BehÄll den över sommaren sÄ köper jag den sÄ fort min Credor Àr tillbaka frÄn service sÄ jag kan sÀlja den och köpa din.
200_s.gif
Det finns en gul pÄ blocket

Trevligt att du delar med dig. Kollade lite pĂ„ klockan och blev halvt intresserad. SĂ€ljaren avbröt dock auktionen i förtid och la upp den med "Buy it now" för 1500€ samt "Make offer" som alternativ. Testade 1000€ men fick nobben utan nĂ„got motbud. SlĂ€pper den men om nĂ„gon annan Ă€r intresserad sĂ„ vet ni Ă„tminstone pĂ„ vilken nivĂ„ ni inte kan försöka.
Vilken fuling. Han mÀrkte vÀl att ingen bjöd och utpriset utan reservation var alldeles för lÄgt egentligen.
Jag har lovat @DrDre (tror jag det var) att lÀgga upp bra fynd jag hittar (som jag inte sjÀlv köper hehe). LÀnkade ju chronomaten med UTC för 15k hÀrom dagen ocksÄ, den Àr egentligen Ànnu bÀttre pris, om man nu Àr lagd Ät UTC-hÄllet. ;)

Vilken fuling. Han mÀrkte vÀl att ingen bjöd och utpriset utan reservation var alldeles för lÄgt egentligen.
Jag har lovat @DrDre (tror jag det var) att lÀgga upp bra fynd jag hittar (som jag inte sjÀlv köper hehe). LÀnkade ju chronomaten med UTC för 15k hÀrom dagen ocksÄ, den Àr egentligen Ànnu bÀttre pris, om man nu Àr lagd Ät UTC-hÄllet. ;)

Det vore suverÀnt om du kan fortsÀtta göra det. Sedan Àr det vÀl sÄ med klockjakt, att det Àr som att jaga Àlg. Man kan inte skjuta pÄ första bÀsta utan mÄste vÀnta in precis rÀtt tillfÀlle. Men det blir ju inte sÀmre av att man ÀndÄ bara tittar ett par gÄnger innan man slÄr till. 80/90-tals-chronomat kan man aldrig se för mÄnga av.

FETING! Akta sÄ du inte fÄr nackspÀrr nÀr du kollar datumet bara, det var dÀrför jag sÄlde min FF, fick gÄ med stödkrage av allt datumkollande. :D

HAHA !!
Är riktigt nöjd ! B01a i 41 Ă€r fan perfekt !!!
Den gör sig rÀtt trevlig pÄ lÀder ÀndÄ men ska köpa lite andra grejer med sÄ man kan byta litta !

Är inte canvas rĂ€tt dyrt om man ska ha breitlings egna ? Har för mig att de lĂ„g pĂ„ 2 k nĂ„t ?
Har ju visserligen rÀtt viktlÄs som man ska ha till sÄ alltid ett plus !

Vilka brattefantaster ska med pÄ gtgn i hbg pÄ lördag ?
Hade inte sagt nej till att fÄ pilla pÄ lite mer brattar !

Sj tar jag nog med min nya chronomat b01a och en 90-tals yachting chronomat !!

Dessutom: Serienummer 81.950?? Har Bukowskis noll koll? Det Àr inget serienummer. Det dÀr Àr en dubbelref. 81950/B13047. Serienummer Àr samma som boettnumret för denna.

Tycker ett mail till bukowskis Àr befogat nu !!! The botten is nÄdd hur lÄgt kan man gÄ? Hur lÄgt kan man sjunka ? Och jens.. hur kasst kan man mÄ?

HAHA !!
Är riktigt nöjd ! B01a i 41 Ă€r fan perfekt !!!
Den gör sig rÀtt trevlig pÄ lÀder ÀndÄ men ska köpa lite andra grejer med sÄ man kan byta litta !

Är inte canvas rĂ€tt dyrt om man ska ha breitlings egna ? Har för mig att de lĂ„g pĂ„ 2 k nĂ„t ?
Har ju visserligen rÀtt viktlÄs som man ska ha till sÄ alltid ett plus !
image.jpeg

Köp ett Hadley Roma Cordura strap frÄn strappedfortime istÀllet. Kostar typ 240kr inkl frakt och Àr lika bra som Breitlings originalband. HR till vÀnster, original till höger.
Det finns i svart, grÄtt och grönt.

image.jpeg

Köp ett Hadley Roma Cordura strap frÄn strappedfortime istÀllet. Kostar typ 240kr inkl frakt och Àr lika bra som Breitlings originalband. HR till vÀnster, original till höger.
Det finns i svart, grÄtt och grönt.

Ser inte helt illa ut !
Fast fick till deras depoyant clasp till klockan sÄ Àr ute efter lute nya lÀder !

NÄgon som har lite bra tips pÄ vart man kan köpa bra lÀder utan hÄl i sÄ att sÀga som.Àr till breitlings depolyants ?!

Ser inte helt illa ut !
Fast fick till deras depoyant clasp till klockan sÄ Àr ute efter lute nya lÀder !

NÄgon som har lite bra tips pÄ vart man kan köpa bra lÀder utan hÄl i sÄ att sÀga som.Àr till breitlings depolyants ?!
Du gör ju som du vill sÄklart men dessa funkar Àven med vikspÀnnet. KÀnns lite onödigt att kötta ut 2 papp pÄ velcro helt i onödan kan jag tycka, Àven om jag sjÀlv gjort liknande. :)

Tillbaka
Topp