Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den var dÀr var inte dum!Skulle kunna testa denna faktiskt. Bjöd pÄ en sÄn pÄ tratten för typ tio Är sen minns jag. Stack ivÀg för högt.
Vad tycker ni om denna dÄ ?
Ser ni nÄgot
Mystiskt ? VÄgar man betala och sedan vÀnta pÄ varan *__*
Vad tycker ni ?
Ăr sĂ„ sugen pĂ„ en sĂ„dan breitling
https://m.blocket.se/stockholm/Breitling_och_Cartier_klockor_sypersnygga_67680761.htm?ca=21&w=3
Hmm, det kanske det Àr. Kommer inte ihÄg var jag fick bilden ifrÄn dÄ jag var lite exalterad nÀr jag sÄg att dem slÀppt den hahaSjukt bra. Saknades en "normal" size. Men Àr inte din bild pÄ 44:an? Eller kommer 41:an med valbar lÀnk polerad eller borstad?
Spontant kÀnns den för dyr. Och sen lÀr det vara sÀkrare att handla av en stor europeisk sÀljare Àn Blocket, som dessutom Àr billigare och prutbar pÄ det redan billigare utpriset. Och fÄ ett Ärs garanti..(Printscreen)
Nej, jag hade inte gjort affÀr pÄ distans med denna sÀljaren.
LĂ€sta... SĂ„klart...
Breitling Colt slÀpptes i 41mm idag!
Sjukt bra. Saknades en "normal" size. Men Àr inte din bild pÄ 44:an? Eller kommer 41:an med valbar lÀnk polerad eller borstad?
Bara polerad att vÀlja pÄ Àn sÄ lÀnge iaf..Jag tror att 41:an bara kommer pÄ polerad lÀnk. Jag hoppas iofs pÄ valmöjlighet.
Min röda Àr till salu men har inte orkat lÀgga ut annons Àn. Skrev lite högre upp i trÄden först om nÄgon "stammis" ville ha en riktig raritet innan den gÄr till "allmÀnheten".@JensBP du har vÀl alldeles för mÄnga klockor .. Du mÄste sÀlja nÄn till mig
Min röda Àr till salu men har inte orkat lÀgga ut annons Àn. Skrev lite högre upp i trÄden först om nÄgon "stammis" ville ha en riktig raritet innan den gÄr till "allmÀnheten".
^^Min röda Àr till salu men har inte orkat lÀgga ut annons Àn. Skrev lite högre upp i trÄden först om nÄgon "stammis" ville ha en riktig raritet innan den gÄr till "allmÀnheten".
Testa PMa, detta Àr vÀl ingen sÀljtrÄd?JassÄ Jens .. Kan du skicka bilder till mig ? PÄ telefon eller Facebook eller funkar det hÀr ?
All things Breitling...Testa PMa, detta Àr vÀl ingen sÀljtrÄd?
Jag Àr intresseradHade inte tÀnkt lÀgga ut nÄgra bilder som en sÀljannons hÀr, utan det var en teaser till nÄgon broder som kanske var intresserad. Alla vet hur den ser ut. Over and out...
Jag Àr intresserad
Men fÄr ju ingen information haha
Box ? Cert service ? Har skickat pm
Ăsch, nu har Du fĂ„tt en OT-del, MED en egen köp&sĂ€lj, OCH blivit moderator över Kobra Kai... SlĂ€pp ner garden!
Hej vem Àr du ?
Haha ja,Klocksnacks Agent Smith...
Haha ja,
Ăr han admin eller nĂ„n wannabe admin ? :')
@yonsson = postcount-ledare och asienmoderator. Han Àr luuuuuuugn, som Liam sÀger. Att du har missat yonsson Àr ett unikum i sig.Haha ja,
Ăr han admin eller nĂ„n wannabe admin ? :')