• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

JÀvlar vad tjatigt det blev, tyckte en "red devil" var lÀmplig i sammanhanget, nog om det men PM-funktionen finns ju av en anledning och nÀr det gÀller regelrÀtta annonser sÄ finns det riktlinjer Àven för det (Àven det av en anledning).

För att hÄlla topic sÄ kommer jag nog fÄ klÀmma pÄ en del Breitlings i helgen sÄ har ni önskemÄl om bilder pÄ nÄgon specifik modell sÄ Àr det dags att klÀmma fram det nu.

JÀvlar vad tjatigt det blev, tyckte en "red devil" var lÀmplig i sammanhanget, nog om det men PM-funktionen finns ju av en anledning och nÀr det gÀller regelrÀtta annonser sÄ finns det riktlinjer Àven för det (Àven det av en anledning).

För att hÄlla topic sÄ kommer jag nog fÄ klÀmma pÄ en del Breitlings i helgen sÄ har ni önskemÄl om bilder pÄ nÄgon specifik modell sÄ Àr det dags att klÀmma fram det nu.

Colt 41:an om den mot förmodan finns pÄ plats.

Alla?

GĂ€rna den svarta superocean klockan :) tack!

Ädlings vĂ€l ingen svart Colt i modell-linjen nu?
Edit: Jaha, kronografen.

asset-version-29c5898797-colt-chronograph-automatic-blacksteel-01.jpg

Men samtidigt lite koolt att den Àr ihÄlig.
NÀ ;) har haft en med ihÄlig visare och det var det som gjorde att den flippades i stort sett. Störde mig som fan nÀr resten av tavlan och visarna hade riktigt bra lume.

DÀremot kan jag hÄlla med om att det Àr coolt att dom lyckats göra en sÄdan "ihÄlig" visare med sÄdan precision ;)

Precis den :) (Även om den inte ligger i prisspannet för en colt direkt )
Den kostar ju som den vanliga pÄ lÀnk.

Jag vet inte vad jag tycker om sekundvisare utan lume....
Om man i princip gör en dykarklocka med kronograf sÄ Àr det ju vÀldigt mÀrkligt att man inte doppar "running seconds" i lite lyspasta sÄ den faktiskt klarar kraven för dykarklockor, det gör ju alla andra tillverkare som tillverkar dykarkronografer.

NÀ ;) har haft en med ihÄlig visare och det var det som gjorde att den flippades i stort sett. Störde mig som fan nÀr resten av tavlan och visarna hade riktigt bra lume.

Kan inte bestÀmma mig. Annars sÄ tycker jag att Colt serien Àr riktigt lyckad, lite kantigare bandhorn med mera gör att de ser lite industriella ut.

• Like
Reactions: Oli
TyvÀrr sÄ fÄr den SDS (Sea Dweller Syndrome), dvs att ÀndlÀnkar och bandhorn inte riktigt passar.

Tillbaka
Topp