• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

@yonsson postar aldrig pĂ„ LS. Men han LÄSER nĂ€stan bara inlĂ€gg pĂ„ LS.

HÀr Àr min Breitling:

image.jpeg

Podavsnitt kommer vÀldigt snart!

:D

Riktigt nice. Jag Àr lite lur pÄ den dÀr eller nya 41:an, kanske med blÄ tavla. Hur gick det med gummit? Blev det nÄgot?

Riktigt nice. Jag Àr lite lur pÄ den dÀr eller nya 41:an, kanske med blÄ tavla. Hur gick det med gummit? Blev det nÄgot?

Jag Ă€r apnöjd med den! Men jag blev Ă€rligt talat ocksĂ„ lite pepp pĂ„ 41'an.... Har inte riktigt kommit till skott med gummit. Har inte ens hunnit testa den pĂ„ Nato Ă€nnu. Är helt enkelt en slapp mĂ€nniska! :)

Jag Ă€r apnöjd med den! Men jag blev Ă€rligt talat ocksĂ„ lite pepp pĂ„ 41'an.... Har inte riktigt kommit till skott med gummit. Har inte ens hunnit testa den pĂ„ Nato Ă€nnu. Är helt enkelt en slapp mĂ€nniska! :)
41mm lÄter vÀldigt litet pÄ en dykarklocka. Tror din Àr klockren pÄ nato.

Jag tycker att Brattar har en tendens att bli topptung pÄ nato, men din modell Àr vÀl inte sÄ tjock. Hojta till om du vill testa gummi med viklÄs. Jag kan skicka ner mitt sÄ fÄr du testköra, men det Àr tyvÀrr inte till salu. :)

Tillbaka
Topp