Var typ 1211 eller nÄt sÄntDu skrev 1200+. Det kan vara 1300, det dÀr hÄller aldrig i en rÀttegÄng.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Var typ 1211 eller nÄt sÄntDu skrev 1200+. Det kan vara 1300, det dÀr hÄller aldrig i en rÀttegÄng.
@yonsson postar aldrig pĂ„ LS. Men han LĂSER nĂ€stan bara inlĂ€gg pĂ„ LS.
HÀr Àr min Breitling:
Podavsnitt kommer vÀldigt snart!
Riktigt nice. Jag Àr lite lur pÄ den dÀr eller nya 41:an, kanske med blÄ tavla. Hur gick det med gummit? Blev det nÄgot?
41mm lĂ„ter vĂ€ldigt litet pĂ„ en dykarklocka. Tror din Ă€r klockren pĂ„ nato.Jag Ă€r apnöjd med den! Men jag blev Ă€rligt talat ocksĂ„ lite pepp pĂ„ 41'an.... Har inte riktigt kommit till skott med gummit. Har inte ens hunnit testa den pĂ„ Nato Ă€nnu. Ăr helt enkelt en slapp mĂ€nniska!
41mm lÄter vÀldigt litet pÄ en dykarklocka. Tror din Àr klockren pÄ nato.
Sub och Colt Àr jacuzziklockor med sina 200-300m, plus tÄl lite mojito-stÀnk i baren. Riktiga dykare har 1000m+ som SD och Superocean.Ja, historien har ju visat att sÄvÀl Sub som SD med sina 40mm Àr att betrakta som praktfiaskon!
Jag Ă€r apnöjd med den! Men jag blev Ă€rligt talat ocksĂ„ lite pepp pĂ„ 41'an.... Har inte riktigt kommit till skott med gummit. Har inte ens hunnit testa den pĂ„ Nato Ă€nnu. Ăr helt enkelt en slapp mĂ€nniska!
41mm lÄter vÀldigt litet pÄ en dykarklocka. Tror din Àr klockren pÄ nato.
De sitter ju i och för sig som damklockor oavsett hur bra de sÀljer.Ja, historien har ju visat att sÄvÀl Sub som SD med sina 40mm Àr att betrakta som praktfiaskon!
De sitter ju i och för sig som damklockor oavsett hur bra de sÀljer.
De sitter ju i och för sig som damklockor oavsett hur bra de sÀljer.
Ăr det nĂ„got som vet varför jag inte kan dela nĂ„gon bild alls hĂ€r ?:/
Krispig bild, snygg klocka!!
Kul att du ocksÄ hÀnger hÀr i vÄr lilla myshörna
Vafalls?! Vad Àr detta för nÄgot evenemang?
Vi ska flyga lite.Vafalls?! Vad Àr detta för nÄgot evenemang?
Ăr det inte Svenska Flygvapnet 90 Ă„r?Vi ska flyga lite.
Flygplatsen Malmen 90 Ă„r.